Ich denke dassi am 8. ES gha ha. Aber chas si dass nachem ES dTempi zersch kurz abe gat u ner stigt?
Ich ha sid 2 Täg immer wieder es Mensgfühl im Unterliib. Hüt hani Kopfweh u dur das au chli übel.
Hey mädels 🥰
mini App hät mir ez gad gseit das ich min ES am 15.april gha ha. was meinet ihr ? d messig vo hüt isch annere sehr schlechte nacht glege denki mol 🙈
Also ladys ich ha mo hüt bim FA ahgmolde zum e bluetbild mache,well ich jo immer wieder schlechti schilddrüsewert ha.. möcht nüm zviel zit verliere,drum hanni das mit mim FA so besproche😊 nägscht mäntig kanni go,denn wird ich ihn grad no froge was für hilfsmittel es no git
1 Zyklushälfti Himbeeriblättertee und 2 Zyklushälfti Frauemanteltee
I gang hüt ind Ferie... Wird e Wuche abwesend si... Wird au e Kontrolle bim FA welle ha nächst Wuche wenn i zruck chum vo de Ferie. Will eifach gseh ob sich mini Schlimmhut richtig ufbaut het. I wünsch euch e schöni Wuche.
Hüt isch dTempi chli abe gange. Cha aber au sii will i zwüsche 4 u 6 immer wieder uf ha müesse will sTöchterli grüeft het 🙈
Aber i denke dass es nüd isch de Zyklus. U mini Mens am Mi/Do pünktlich chund
@Kringel wenn hesch Tempi gmesse.. Richtig wärs gsi am 4i..süscht müesch de Wert au hüt abgrenzen.. Druck dir fest Dume 🍀
Hoffnig erst ufgäh wenn de Drache 🐲 glandet isch
Fraue ha schnell e frog.. i wott de zyklus mit de tees ahfange.. was sie so eui erfahrige? Chan i z.b morge himbeerblättertee und am abig frauemanteltee trinke?
Ich bin verwirrt 🤔...
D Tempi hüt morge no obe bi 36.5
D Mens sötti morn cho
Jetzt 2 klini Tröpfli rot mit Zervix ir Menstasse (ha Tasse ine da damit i nid vor Mens überrascht wirde)
Hey hey wie geits euch so? Wie wit sit ihr? Hüt isch bi mir de letschte tag vo 🐉 😍😍 trinke aktuell 2 mal am tag hinmbeerblättertee... mache de zyklus au keni ovus oder tempi😅 wett mer mal de stress wegloh😅 und iiiihr.??
Heey 😊also mir gots bestens hoffe dir au?
bi mir isch luut Tempi ES+ 8 wennd noch dä ovus got hani aber no keine gha 😅
mach dä zyklus au kei ovus meh und warte uf min 🐉.
hoffe das dä zyklus durch dä mönchspfeffer mol bizli kürzer wird 😊
Himbeerblättertee hat einen regulierenden Einfluss auf den weiblichen Zyklus. Dadurch findet regelmäßiger ein Eisprung statt.Der Tee regt außerdem die Durchblutung in der Beckenregion an.Die gesteigerte Durchblutung sorgt für eine bessere Entgiftung der Gebärmutter, wodurch die Einnistung einer Eizelle wahrscheinlicher wird.Dieser Effekt wird zusätzlich dadurch unterstützt, dass Himbeerblättertee den Aufbau der Gebärmutterschleimhaut fördert.Himbeerblätter sind gesund, weil sie mit Vitamin A, B, C, E, Gerbstoffen, Flavonoiden, Eisen, Kalzium, Mangan und Magnesium versorgen. Je vitaler Dein Körper, desto lieber entsteht neues Leben in ihm.
Hoi zämme
I bi hüt ZT10 und fang morn wieder afo Himbeeriblättertee trinke... I flieg hüt hei vo Spanie 🇪🇸
Mini Tempi isch ruhiger als letschte Zyklus. 😉
I mach dä Zyklus alles.. Fang morn mit OVUS ah... Mir stresst das alles mit. Im Gegeteil es macht mir Freud 🥰
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
241
Ich ha sid 2 Täg immer wieder es Mensgfühl im Unterliib. Hüt hani Kopfweh u dur das au chli übel.
11
11
200
mini App hät mir ez gad gseit das ich min ES am 15.april gha ha. was meinet ihr ? d messig vo hüt isch annere sehr schlechte nacht glege denki mol 🙈
241
D 6. isch de zt 11 gsi
I bi gspannt
383
383
241
11
11
383
0
626
626
241
0
11
I gang hüt ind Ferie... Wird e Wuche abwesend si... Wird au e Kontrolle bim FA welle ha nächst Wuche wenn i zruck chum vo de Ferie. Will eifach gseh ob sich mini Schlimmhut richtig ufbaut het. I wünsch euch e schöni Wuche.
241
241
Aber i denke dass es nüd isch de Zyklus. U mini Mens am Mi/Do pünktlich chund
11
Hoffnig erst ufgäh wenn de Drache 🐲 glandet isch
241
Am 4i isch mir das nid i sinn cho 🙈😅
383
383
178
https://www.swissmom.ch/kinderwunsch/wir-wollen-ein-baby/gut-vorbereitet-in-die-schwangerschaft/fruchtbarkeits-tees/
1. Teil Zyklus: Himbeerblätter
2. Teil Zyklus: Mönchspfeffer/Frauenmantel
241
D Tempi hüt morge no obe bi 36.5
D Mens sötti morn cho
Jetzt 2 klini Tröpfli rot mit Zervix ir Menstasse (ha Tasse ine da damit i nid vor Mens überrascht wirde)
626
241
Also i getrau mi grad nid so recht zhoffe.
Mal luege was dTempi morn macht
0
626
200
200
241
Danke 🍀
626
241
626
241
Ha immer wieder es Menszieh, aber süsch nüd.
626
241
Doch ha se jetzt leider hüt übercho 😞
241
626
383
200
bi mir isch luut Tempi ES+ 8 wennd noch dä ovus got hani aber no keine gha 😅
mach dä zyklus au kei ovus meh und warte uf min 🐉.
hoffe das dä zyklus durch dä mönchspfeffer mol bizli kürzer wird 😊
383
200
383
200
383
11
I bi hüt ZT10 und fang morn wieder afo Himbeeriblättertee trinke... I flieg hüt hei vo Spanie 🇪🇸
Mini Tempi isch ruhiger als letschte Zyklus. 😉
I mach dä Zyklus alles.. Fang morn mit OVUS ah... Mir stresst das alles mit. Im Gegeteil es macht mir Freud 🥰
0
383