Hey ihr liebe wie geits euch?
Bi aktuel: zyklustag 12..
Gester han i mi so füecht gfühelt... trinke hinmberblättertee sit ahfang von zyklus.. ha uf em slip so milchig wässerig spinnbare usfluss kha.. und wo ig ufs wc bi han i sogar grad use une au so schlimn entdeckt.. spinnbar doch chlei milchig.. isch das das i eisprung ha oder das es chunnt?
Hoi zämme
Min CB Monitor zeigt hoch ah... Min ES sött zwische Zischtig und Mittwuch si.. Mir nützes am Weekend no us 😍
Und während de Wuche au.. 😊
Mini Tempi isch schön d'unte...
Scho schööön drucke eus allne de dume.. ig ha so druck linke site bide eierstöck sit 2 täg vorallem bim sitze merkis extrem🤷♀️ mir wärde hüt sicher au ❤ evtl. Morn oder am MO sicher no mal aktuell bin i im zyklustag 13.
Hoi zämme
Mini Tempi isch hüt ufe... Mini Ovulationstest het noch Hoch zeigt... Meinet Ihr min ES isch doch scho hüt? Min Zervixschleim isch au spinnbar... Es verwirrt mir nur das min OVUS nonit im Spitzenwert isch... Het das öper vo euch scho mol ka... Mir händ hüt gherzlet.. Wenn i morn herzle tue längst emel no?
@lachuli also i chan nur vo mir us säge.. aber ich han nonie en Spitzewert gha mit dä ovus han aber glich en ES gha. bi mir zeiged d ovus nie was ah weiss au nöd wiso 😅
Hoi zämme
Wie gohts euch...
Min ES isch uf Grund vo dem Tempi Messig bestätigt worde... Allerdings dismol sehr früeh... Geschterd hets gheisse min ES wäri geschterd und hüt heissts min ES isch am Fritig gsi... Gherzlet hämer erst am Weekend und au geschterd... Min Zervixschlim isch erst am Weekend spinnbar worde... I chum nit so ganz drus bi dem Zyklus... 🤪
@lachuli ich lueg de zervix a i finde das isch de usschlaggäbende punkt👀...! also i denke es het glanget das am weekend gherzlet hesch☺️..veu glück.. i cha den nöchschtwoche herzle luege den au mi zerfixschliim a und orientiermi mach dem. hibble isch den agseit 😍 hoffe es klappt grad bim erschte versuech das währ toll.
Hey ihr liebe🤗 @lachuli das tönt doch guuuet das wucheend usgnüzt hesch 😍😍😍 drucke dir gaaanz fest de dume 🍀🍀🍀🍀 @nalan83 viiel spass bim herzli setze 😍😍🍀🍀 hoffentlich klappts de zyklus bi allne 😍😍😍😍😍😍🍀🍀🍀🙏🙏
Auso i ha 2 wuche lang himbeerblättertee trunke sit gester trink i frauenmanteltee... bin au sehr droch sit 2 täg.. auso ke schlimm oder so..
Mir hei no todesfau kha am wucheend hei de zyklus ned so oft chönne ❤le..
Hoi zämme
Mini Tempi isch hüt gsunke... Min ES isch korrigiert worde... I muess warte obTempi ufe goht oder nit.. Heisst abwarte 🥰 druck euch au ganz fest Dume 🍀 👌
mis beileid 🙏🏽 @tna...! jo i hoffes au dases bi allne klappet de zyklus😍👍🏼🙏🏽 de gits januar babys gäl fals es würdi klappe?🤔 währ das de bi euch s‘erschte wunder oder scho s‘zweite? wenn s’zweite isch wie alt isch s‘erschte (gschwüschterti)?☺️
i ha mi eisprung endi woche lut app..ich versueches mau mitem app und zerfixschliim mau luege obs klappet...esch jetzt erschte zyklus wonis würkli versuech...👀...! und wenns net klappet de machi au met ovus tempi und so...
Min ES scho 4 x geändert worde...
Han hüt ab 17h viel Usfluss und isch au spinnbar.. Hüt isch Tempi liiicht ufe gange... Bi gspannt uf Tempi morn... 😉 Wenns morn steht würds zum herzle no Länge? Hmmm 🤔
also ich due sicher hüt herzle den am wucheend sicher und afangswuche 👀😆☺️ mau luege ob das den glanget het...lut app beni ab samschtig fruchtbar und mittwoch hätti de eisprung. aber zerfix isch spinnbar und dursichtg...also ungefähr stimmt alles ich probiers e mau villech klappets ja😍🙏🏽🙈🤷🏻♀️
Morge zämme
Min ES isch bestätigt 🥰 Tempi isch hüt massiv gstiege het aber au mit dem ztue dass mir geschterd spot hei cho sind... Morn wird Tempi sicher ebitz sinke... Für de Moment bin i happy 😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
383
Bi aktuel: zyklustag 12..
Gester han i mi so füecht gfühelt... trinke hinmberblättertee sit ahfang von zyklus.. ha uf em slip so milchig wässerig spinnbare usfluss kha.. und wo ig ufs wc bi han i sogar grad use une au so schlimn entdeckt.. spinnbar doch chlei milchig.. isch das das i eisprung ha oder das es chunnt?
626
383
626
200
also ich bi aktuell bi ZT 33 und bi mir gots jetzt glaub gad uf dä ES häre 😊 denke morn oder sunntig
11
Min CB Monitor zeigt hoch ah... Min ES sött zwische Zischtig und Mittwuch si.. Mir nützes am Weekend no us 😍
Und während de Wuche au.. 😊
Mini Tempi isch schön d'unte...
383
11
Hoi zämme
Mini Tempi isch hüt ufe... Mini Ovulationstest het noch Hoch zeigt... Meinet Ihr min ES isch doch scho hüt? Min Zervixschleim isch au spinnbar... Es verwirrt mir nur das min OVUS nonit im Spitzenwert isch... Het das öper vo euch scho mol ka... Mir händ hüt gherzlet.. Wenn i morn herzle tue längst emel no?
200
11
Wie gohts euch...
Min ES isch uf Grund vo dem Tempi Messig bestätigt worde... Allerdings dismol sehr früeh... Geschterd hets gheisse min ES wäri geschterd und hüt heissts min ES isch am Fritig gsi... Gherzlet hämer erst am Weekend und au geschterd... Min Zervixschlim isch erst am Weekend spinnbar worde... I chum nit so ganz drus bi dem Zyklus... 🤪
669
11
11
383
@nalan83 viiel spass bim herzli setze 😍😍🍀🍀 hoffentlich klappts de zyklus bi allne 😍😍😍😍😍😍🍀🍀🍀🙏🙏
Auso i ha 2 wuche lang himbeerblättertee trunke sit gester trink i frauenmanteltee... bin au sehr droch sit 2 täg.. auso ke schlimm oder so..
Mir hei no todesfau kha am wucheend hei de zyklus ned so oft chönne ❤le..
11
Mini Tempi isch hüt gsunke... Min ES isch korrigiert worde... I muess warte obTempi ufe goht oder nit.. Heisst abwarte 🥰 druck euch au ganz fest Dume 🍀 👌
669
11
200
669
241
Üses erste Wunder isch 4i u wird im Dez 5i.
626
383
11
11
Was haltet Ihr vo minere Kurve? 🤔
383
11
383
669
11
669
200
11
11
0
669
0
11
626
11
200
200
gits neuigkeite ?
ich ha widermol n extreeem lange zyklus und warte uf dä Eisprung
669
200
11
Han hüt ab 17h viel Usfluss und isch au spinnbar.. Hüt isch Tempi liiicht ufe gange... Bi gspannt uf Tempi morn... 😉 Wenns morn steht würds zum herzle no Länge? Hmmm 🤔
11
Morge zämme
Geschterd isch be mir bim CB Monitor Max cho. 😉
Mir händs geschterd au usgnützt... Endlich findet de ES statt.
Wie gsehts be euch us?
669
allne viel glück und viel spass bin ❤️le...
11
11
Min ES isch bestätigt 🥰 Tempi isch hüt massiv gstiege het aber au mit dem ztue dass mir geschterd spot hei cho sind... Morn wird Tempi sicher ebitz sinke... Für de Moment bin i happy 😊
11
Mini Kurve