@lachuli,dini tempi isch immer über 36°C😊 bi mir isch sie nur nachem ES über 36 und wenni d mens bekum keit sie bis uf 35°C abe... bi glaub e kaltblüeter😅
Hesch Recht 😊 also i herzle nit nur nach Kalender.. Mir macht Tempi Messe und Ovulationstest Spass... 😉 Aber i verstand di au 🥰 Dume sind au be dir druckt 🍀🍀
ich mach e mol en test in 12 täg den weisi bscheid😆...loh mi lo überrasche mal gucke..! ich mess au kei tempi und so isch zu ufwändig😅🙈....! hibbel hibbel hibbel😍....! nöchschtwoche wird mini tochter 1 jährig😍 abglenkt bini au hihi...
Hallo zäme @lachuli hofffemers niiit🙏🙏🙏
Bi aktuell zyklustag 12.. ha gester mit cb ovu lila gstartet.. gester und hüt han i e leere kreiss kha.. süsch mach i nüt😅 wie geits so bi euch?
hoffe mrs net lachuli..🙏🏽🙏🏽🍀...und wenn den halt nöchschte zyklus😊❤️...aber ebe villech hets jo klappet...! 😍...mer werdes gseh...i ha den nöchschtwoche gege endi woche gwüssheit mau luege👀...!
Morge zämme
Mini Tempi isch jetzt schön unter de Coverlinie glandet. Min Drache 🐲 wird bestimmt hüt Lande. I bi trotzdem mitem Zyklus sehr zfriede. Ha e schöni Hochlag ka und jetzt gohts schön abe... Jetzt dörf au de Drache 🐲 Lande...
Guete Morge Zäme
Ich bin bis jetzt stilli mitläserin xi. Ich fiebere mit eu allne mit 🍀🥰
Kännt sich öper mit Mittelschmerz us? Händ ihr das au? Und wie lang und fescht? Ich has jewiels uf de linke Siite mega stark und 2-4 Täg.
Heey ladys hüt isch bi mir de smile😊mir wärde sicher hüt und morn das üsnütze 😍😍😍😍🙏
Würdet ihr morn wider teste??? @Shayenne auso ig has amigs 1-2 täg rückeschmärze und au buchschmärze sehr starch...
liebi @SHAYENNE das mit em Mittelschmerz isch ganz speziell und noch mine recherche eh Wüsseschsft für sich. i han super starke Mittelschmerz. abr öbi den genau de ES han kurz davor bin oder grad ka han chame nöd säge. wen glichzitig Tempi messisch und Tempi denoch ufe got hesch ehner no en indiz. abr us minre erfahrig weni Ovus mache und mittelschmerz han zaigts mr den immer Max. ah
Ich meld mich au mol wider mit mim Monster zyklus.. 😒Han leider kei ovus meh und han eigentli dä zyklus au nüme vor zum eine mache. aber hüt hani die höchst tempi gmässe i dem zyklus was meinet ihr chöntis echt dä ES sie oder eher nöd?
@shayenne chas gar ned säge ha nach 2 mönet wider mal ovulationstest gmacht.. ha hüt de smile druffe schmärze hani im moment keni.. 🤷♀️ vor 2 mönet au mit de ovus han i starchi schmärze kha doch ke eisprung🤷♀️ mau luege wies i de nächste täg usgseht
Mini Tempi isch hüt ufe.. Ha nur Lichti Schmierblüetig ka... Han am Morge e SS Test gmacht und de isch negativ gsi... Min Drache 🐲 isch nonit glandet.. I chum be mim Zyklus nümi drus... 🙈😔
Hoi zämme
Min Drache 🐲 isch geschterd definitiv glandet. Sit de Usschabig isch mini Bluetig nümi so stark und goht au nit so lang.. Gemäss FA isch es normal solang i bluete tue...
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
669
11
I bin ES 8...mini Tempi isch no schön Obe i bi uf das verlängerte Weekend gspannt.. In wenige Täg han i Gwüssheit 😍🥰
0
11
0
669
11
In 3 Täg sött i Gwüssheit ha 🥰
669
11
0
11
0
669
193
I bi immer stilli mitleserin gsie, u ha immer für aui ghofft das dr gli es wunder i de arme chöit ha, wie gsehts aktuell us bi dir???
669
11
193
11
669
193
488
241
11
383
@lachuli hofffemers niiit🙏🙏🙏
Bi aktuell zyklustag 12.. ha gester mit cb ovu lila gstartet.. gester und hüt han i e leere kreiss kha.. süsch mach i nüt😅 wie geits so bi euch?
626
669
11
Mini Tempi isch jetzt schön unter de Coverlinie glandet. Min Drache 🐲 wird bestimmt hüt Lande. I bi trotzdem mitem Zyklus sehr zfriede. Ha e schöni Hochlag ka und jetzt gohts schön abe... Jetzt dörf au de Drache 🐲 Lande...
250
Ich bin bis jetzt stilli mitläserin xi. Ich fiebere mit eu allne mit 🍀🥰
Kännt sich öper mit Mittelschmerz us? Händ ihr das au? Und wie lang und fescht? Ich has jewiels uf de linke Siite mega stark und 2-4 Täg.
383
Würdet ihr morn wider teste??? @Shayenne auso ig has amigs 1-2 täg rückeschmärze und au buchschmärze sehr starch...
383
250
Und viel Glück vi minere Siite 🍀🍀🍀
211
200
383
383
11
11
11
626
383
669
200
250
383
11
383
669
11
Min Drache 🐲 isch geschterd definitiv glandet. Sit de Usschabig isch mini Bluetig nümi so stark und goht au nit so lang.. Gemäss FA isch es normal solang i bluete tue...
383
383