Darfi fragä, was heit dir so für „azeichä“ bis jetzt?
I hätt äbä mini mens gestr söuä becho (chürzere zyklus) u ha hüt zt 27 (ovu isch bi zt14 positiv gsi, auso ES am zt15) u i gspürä irgendwie nüt, das glii d mens sött cho🤷🏻♀️
Oki😊 jo gäll die meischte hänn d traumvorstellig dass d kind 2 johr abstand hänn optimal wär,aber sehr oft gohts halt denn glich nit,sigs FG oder sunschtigi Sache wo eim s'Läbe bereit haltet...
@Kringel jo min bueb wird im Sep. 4 denn händs knapp 1 johr unterschied 😉 sind denn ihr scho lang am hinbele? sorry wennt scho mol verzellt häsch i ha amel do inä nö so dä öberblick 😬 i wird erst 30 das johr ha eigentlech no ziit und alles aber ebe üse bueb wird au elter 🙈
Elefäntli, es hat auch Vorteile wenn der Altersabstand halt 4-6 Jahre sind. Du hast dann auch viel Zeit fürs Baby wenn der Ältere im KIGA ist, viele Situationen mit Eifersucht, Streitereien wegen Spielsachen etc. fallen weg weil dann die Interessen halt sehr unterschiedlich sind bei diesem Alterabstand. Alles Gute euch allen ♥️
I halt euch ufem laufende.
I bi sit Summer letscht Johr dra.
Bin nach 3 Zyklus schwanger worde han leider e Fehlgeburt Endi November ka... Min Zyklus isch sich erst jetzt am stabilisiere...würd mi sehr überrasche wenns grad ischloht.. Min Maa isch aber sehr optimistisch igstellt 😅😊
@lachuli, das duet mr leid wäg dirä FG. I ha mis erschtä bebe o verlorä ir 12 wuche abr bi när 2 monet mit mirä tochter schwanger wordä. Muesch luegä, es geit jetzt schnäu😘Mir si o sit letscht summer drannä, circa 8monet😌
I bi Endi November au in de 12 Wuche gsi... Jo i bi gspannt obs grad ischloht oder obs länger goht... 😍 Bi scho happy dass ich en ES ka han.
Drucke fest Dume dass es gli su be dir klappt
@Elefäntli nei eigentlich nid. Mir hend bewusst zersch no chli gwarte. Will dBohne het üs sehr brucht zwüsche 2. und 3. Lebesjahr. U de hemer ihre die ziit welle geh.
Letzt Jahr im Summer hani ner leider mis Sternli ir 6.ssw verlore. FA het gseh dass mini KS Narbe inne ide GM nid guet vernäht isch. Im Okt bini nomau operiert worde ums zkorrigiere. Ner hemer müesse warte bis es verheilt isch.
U jetzt simmer hie 😉
@KringelDas duetmer leid mit dinere gschicht i ha im Oktober au e FG ka.
I glaub ebe au das üse Sohn üs no brucht und au im schutz vo mir, er isch leider nö "gsund" uf d wält cho und mir sind früehner 4 täg ide wuche id terapie gfahre hüt sinds zum glück nur no 2x. Wie d' livjona schriebt wenn den dä Bueb im Kindi isch hani defür ziit für s Baby 😉
@Kringel.. oh nei duet mr leid🥺 ja mi maa het gestr zwar o gseit „ah schad hets nid klappet“ abr o är het scho gfragt obs jetzt „muess“ si i derä covid zit🤷🏻♀️
Gö mr aui zämä i nächst monet mit fröid u hoffnig dases dasmau klappet❤️ jetzt chunt für mi immer die schlimmsti zit... wartä ufä ES bis zt14/15 🙄
@Talisa ich verstah die Gedanke scho... Aber wer weiss wie lang dass es no gat mit dem Covid... 1 Jahr? 2? 4?... Ich bi 38gi... Wäri 30gi würdi nüd sege
@Kringel Ja absolut i verstah di totau. Nei i würd ja o nümme wöuä wartä, mir müessä lehrä mit däm zläbä 😌 u sowiso mit 38, (i bi jetzt 31 wordä) het me eifach nümme so viu zit wienes 20jährigs. Stah da vou hinger dir
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
231
I hätt äbä mini mens gestr söuä becho (chürzere zyklus) u ha hüt zt 27 (ovu isch bi zt14 positiv gsi, auso ES am zt15) u i gspürä irgendwie nüt, das glii d mens sött cho🤷🏻♀️
0
231
626
626
231
626
0
231
U @Mimi89 genau nächst zyklus isch üsä zyklus😂❤️ gäbs es dezemberli, es schöns wiehnachtsgschänkli 😍
0
626
0
626
0
241
231
0
241
11
0
11
626
231
178
626
11
I bi sit Summer letscht Johr dra.
Bin nach 3 Zyklus schwanger worde han leider e Fehlgeburt Endi November ka... Min Zyklus isch sich erst jetzt am stabilisiere...würd mi sehr überrasche wenns grad ischloht.. Min Maa isch aber sehr optimistisch igstellt 😅😊
231
11
Drucke fest Dume dass es gli su be dir klappt
231
11
241
Letzt Jahr im Summer hani ner leider mis Sternli ir 6.ssw verlore. FA het gseh dass mini KS Narbe inne ide GM nid guet vernäht isch. Im Okt bini nomau operiert worde ums zkorrigiere. Ner hemer müesse warte bis es verheilt isch.
U jetzt simmer hie 😉
626
I glaub ebe au das üse Sohn üs no brucht und au im schutz vo mir, er isch leider nö "gsund" uf d wält cho und mir sind früehner 4 täg ide wuche id terapie gfahre hüt sinds zum glück nur no 2x. Wie d' livjona schriebt wenn den dä Bueb im Kindi isch hani defür ziit für s Baby 😉
241
Mich het das mega möge denn.
241
626
626
231
626
0
Ich hoff gamz fescht dass mir alli zämme im nägschte Zyklus Glück händ🐞🍀
11
241
241
231
Gö mr aui zämä i nächst monet mit fröid u hoffnig dases dasmau klappet❤️ jetzt chunt für mi immer die schlimmsti zit... wartä ufä ES bis zt14/15 🙄
241
231
11
231
626
0
109