Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1171820222376

Kommentare

• Drücke für üs froue ✊✊✊✊✊🎯
  • @PaM i han hüt die glich Tempi ka 🥰
  • @lachuli Ig hoffe es geit obsi mit dr Tempi u dr 🐲 landet nid 🙏
  • i ha chöne vori herzle jupii 🤣🤣🤣💪🏽😍…..! ich hoffs auuuuuu das bi aune dasmau klappet…🍀🍀🍀🍀🙏🏽….
  • I hoffs au für üs alli
    @Nalan83 super... Het er doch no möge 🥰😍👌
  • @Nalan83 das heit dir guet gmacht 🤗. Mänggisch bruche die Manne ä chli zyt bis sie ihri Energie bündlet hei 😆.
  • Hey Zämme,
    I bi früsch hie u ha scho sehr viu mitgläse, danke für eui Offeheit.
    I bi momentan o am warte ob de 🐲 chunnt odr ni. Hüt bini ES+6 u ha irgendwie nid wück z gfüuh dass da öppis passiert isch..😐 z schwierige für mi säuber isch, dass ig meega ungedoudig bi..😅 bis zur Mens sis no 8 Täg...
  • @Bambina ig bi ou immer no sehr ungeduldig und es wird sich äue ou nie öpis dran ändere 🙈. U das abwarte isch für mi jedesmau ä zerriesprob 🙏. Mi Landebahn für ä 🐲 isch dä Zyklus nid aflugbereit 😆
  • @PaM ja mega, mir probiere scho ersch Zit im März 2021 und glich jedesmau we dä "doof" 🐲 chunnt bini chli down. Würdsch du e früehtescht mache? Abem Samschtig si nur no 5 Tage bis zum 🐲 u de chönntme doch oder äch warte .? I achte so extrem uf jedi Körperreaktion und mir faut nüüd uf..
  • @Bambina ig ha ou scho frühteschts gmacht u ha mi nähr seelisch ufe 🐲 chöne vorbereite. Aber die frühteschts reagiere nid ä so sensibu wie Schwangerschaftstests. We ds gfüehu hesch de machsch eine u ig drücke ✊✊ für di 🤗.
  • @PaM ha äbe gläse, dass Früehteschts zum teil o negativ azeige u de ä Tescht zum spätere Zytpunkt positiv cha sii..🙈 eh du i warte mau no..ha o ke innistigsbluetig gha bis jetzt, chönnti aber ja no cho.. #positivbliibe 😊
  • @Bambina mir hoffe vo 💚 das dr 🐲 die nächste 10 monet nid bi üs aune hibbel froue landet 😊
  • @PaM ja uf aufäu..😊 chöimer nume abwarte und teetrinke....
  • Was nämet dir eigentlich so für Folsäure Tablette/Chapsle? Heiter da verschiedeni usprobiert?
  • Ig nime AndreaFol 💊
  • ich nimm au andreafol ☺️
  • In nimm au Andreafol... 😉 Jede Tag bim ufwache und Tempi aluege isch für mi immer e Überraschig 😍😁
    I druck uns allne ganz fest Dume 🍀
  • In nimm au Andreafol... 😉 Jede Tag bim ufwache und Tempi aluege isch für mi immer e Überraschig 😍😁
    I druck uns allne ganz fest Dume 🍀
  • I kenne das Temperaturmässe überhoupt nid..🙈🙊 villech muessi mi de ouno drüber das schlau mache. Ha ou nonie sone Ovu Tescht gmacht...
  • ich au net @Bambina 😅 wenns jetzt net klappet denn machi mau das met de ovu s mau luege…!
  • BambinaBambina

177

bearbeitet 23. 06. 2021, 20:02
    @Nalan83 aber hesch du e Temperaturmässer oder bishär ou nid?
  • Froue bim tempimässe muess ig mi scho no me is füdle chleme das ig das pflichtbewusster mache 🤔
    Mini
  • nei ha gar nüt gmacht nur via app am luege und zerfixschleim 👀…und hoffe das es klappet🍀🙏🏽
  • Ig äbe o nume via App..🙈 @Nalan83 bisch dämfau o am warte ob de 🐲 chunnt oder niid?!
  • I mach Ovulationstest und tue Tempi Messe und beides macht mir Spass und Freud.... 🥰
    Nach minere Fehlgeburt Endi November hets mir gholfe zum mi Körper verstoh... Es het lang brucht... Erst sit kurzem het sich mi Zyklus normalisiert und das merk i und gsehn durchs Tempi Messe... 😉
  • @Bambina i bi zmitts im herzle no 😆 sets no morn us nütze isch de letschte tagdb753ef0-d46d-11eb-88dd-0fb5b316b6b8.jpeg
  • @lachuli das isch jo toll das es dir spass macht und gholfe het ☺️ dume sind druckt 🍀🙏🏽💪🏽…!
  • @lachuli ooh das tuetmer sehr leid wäge de Fehlgeburt. Da merktme eifach das d Natur soo viel stärcher isch... Fühl di drückt 💜
  • @Nalan83 uiiiih toll, de gniess z Härzle..😊 drücke dir düüme..🤩🤩 i cha no chli warte...
  • djfeguogq587.jpg.

🙊 I bi soo ungedoudig
  • @lachuli welli ovu test bruchsch du?
  • @Nalan83 ig wünsche dir ganz vieu Spaß bim ❤ hüt ✊✊
  • @Bambina dr 🐲 landet nid üsi aflug piste isch gschlosse 🚧😉
  • @PaM ja würcklich, ciao 🐲 .

Im Lehrbuech das immer viu eifacher erklärt gsi es chlises Wunder z becho..🙊
  • Liebi Froue, i ha ide leschte 3 Tage immer so chli es zieh gah im Underliib fasch so chli wie d Mens würdi cho. Und zyt öppe 2 Täg hani so ganz klare "Usfluss" auso ide Slipilag gsehni nüüd aber wenni abwische de gsehnis ..bedütet äch das öppis guets oder machimer da z fescht e Chopf? Isch ersch ES+7 🙈
  • binere ss chame vermehrt usfluss ha aber me cha au vor dä Periode usfluss ha und evt häd sich eifach dä ES verschobe? 😬
  • @•Elefäntli• uih de wird hüt sicher nomau ❤ zum evt. Nüd verpasse.

Froue was heit dir für Tempimässer? I bi chli ga luege git ja mega viu und villech wüsseter ja grad e Guete wo es verständlichs App het. Verzeuetmer doch mau vo eune Erfahrige und vorallem wo Mässe am zueverlässigschte isch git ja mehreri Möglichkeit.
  • Ig misse vaginal mit cyclotest lady basalthermometer
  • Ich messe Vaginal 3 min mit emne Beurer da hät e beweglichi spitze 😊
  • Heey ihr liebe🥰 tempi han i nonie gmässe ha kei erfahrig demit🤷‍♀️
    Ha schnell mal e frog..
    Bis hüt am morge bin i troche gsii.. au cb lila ovus zeige mer immer e leere kreis.. doch grad vori ufem wc han i e laange schliim kha.. so klar wässerig aber mega lang🙈 was denket ihr? b4b647e0-d4eb-11eb-bf40-f5e7abfdb2c6.jpeg
  • Heey ihr liebe🥰 tempi han i nonie gmässe ha kei erfahrig demit🤷‍♀️
    Ha schnell mal e frog..
    Bis hüt am morge bin i troche gsii.. au cb lila ovus zeige mer immer e leere kreis.. doch grad vori ufem wc han i e laange schliim kha.. so klar wässerig aber mega lang🙈 was denket ihr? b5be4200-d4eb-11eb-bf40-f5e7abfdb2c6.jpeg
  • @tna hesch du testhauterig gwächslet während em Zyklus, ig ha ou bim letschte Zyklus dä seich gmacht u de hets komischi azeige tätigt
  • Nei gar ned 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🙄
  • De weiss ig ou nid was das chönt sie 🤔. Aber wenn du spinnbare zs hesch de würd ig säge "rann an den Mann "❤😆
  • @tna das kenni, hani ou scho gha. Hamer o nid chönner erkläre wases isch aber i ha denn devor scho chli ZV ghäbe u när uf einisch sone grosse schlimmabgang... Villech weiss Dr. Google meh..🙈
  • Cha das echt sie das i morn oder so eisprung ha evtl. Gits morn den de smile🤷‍♀️😅
  • Min ES häd sich letst mol um 2 wuche verschobe. es cha alles si 🙈
  • @•Elefäntli• da hesch doch rächt, i gloube das heimer aui schomau dürläbt..😅😅🙈
    PaM
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum