@bambina sone tolli kischte 😍😍😍 so herzig vorbereitet..! jetzt chasch gruppe ufmache märz 2022 babys😜…! villech chöme ja no paari dezue vo do 👀😆😍🙏🏽🍀…!
i ha so es pikse und es zieh im unterliib hani süscht nie🤔…und geschter hani arizona greentea trunke woni süscht immer gern ha aber es het mr sowas vo net gschmöckt… aber i glaub eher das ergendwie de nümm guet isch gsi…! aber ergentwie fühel ich mi schwanger🙈😅…weis au net wiso…es cha au ibildig si psychisch oder mini gfühl tüsche mi net und ich bis tatsächlich..! so has jetzt glich lut usgsproche 😅🙈
@Nalan83 es goht mir nit anderst... Mir isch es sit geschterd Nomittag immer wieder schlecht... Han jetzt e Gipfeli gässe und dass isch mir zsüess vorcho... Jetzt isch mir au wieder schlecht....
@Nalan83 danke diir. Hehe ja März Baby 2022 gruppe hets wück nonid..
Villich chöimer ja de zämme die gruppe eröffne..😊🍀
Das tönt doch scho rächt guet bi diir.. het bi mir o so agfange..🤭
@lachuli ooh das tönt bi dir o rächt guet ..☺ de wäremer scho 3 ir März baby 2022 gruppe...
Ha schneu e frog...
De zyklus het jo min cb ovu ke smile ahzeigt kha bis am am DO morge da ig keni witteri tests kha ha han i nüm chönne witter teste...
Den am DO NM han i jo sone extreeem lange klare schlimm kha.. ab den hei mer ❤❤❤ gsetzt.. nach 3 täg han i uf dr scheide so cremigi schliiime kha ( ) so verteilt... isch das zeiche nach de eisprung?😶😶😶
jo mau luege obi mr das ibild oder obs den e so isch 😅…! lachuli ich hoffs für eus zwei aber tönt guet scho mol…hihi mer werdes gseh…spannend spannend…
Ich bi immerno am pausiere,mach keini Ovus und miss au kei tempi im moment... mi kleine isch jetz 21 monet und sehr nahrhaft,dass i mi voll und ganz uf ihn möcht ihloh
Es passiert,wenns passiert😊
Ich bin eh mitläserin .. und ich freu mich so unendlich grad für @lachuli ... natürlich für alli aber bi dir sind mir grad tränne gflossä .. dFrier händ euch richtig guet da 😍🥰
Jööö gönnes euch mega..
I fühele mi irgent wie nit schwanger 🙄 ha keni ahzeiche sit es paar stund nur so sodbrenne.. 🤷♀️ aber würd sooo sehr am MI/DO teste 😶😶
ich teste am sunntig e mol bi so gspannt ey👀…sel schnell sunntig si..! hüt hani de ganz tag sgfühl gha als ob de drache landet 🙄….einersits fühel i mi ergentwie schwanger andersits den weder net 😒….ach die spekulatione 😅😫
i ha hüt am morge test gmacht sisch negativ cha au si das es zu frühe esch…i mache am mäntig nomau eine..! mittwoch donnshtig set de drache cho normalerwiis …!
@Nalan83 i würd zwische Mäntig und Zischtig nomol teste. Bi mir sicher das ES zfrüeh gsi isch... @tna hmmm gueti Frog... Chas dir nit sage... Druck dir witerhin Dume 🍀
Danke lachuli... auso sit hüt han i so es fiiins zieh i de brüst vorallem rechts bi dr brustwarze duets mir mega weh und es bisst au wenig..
Hoffes das i mir nüt ibilde natürlech😅
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
426
177
426
669
i ha so es pikse und es zieh im unterliib hani süscht nie🤔…und geschter hani arizona greentea trunke woni süscht immer gern ha aber es het mr sowas vo net gschmöckt… aber i glaub eher das ergendwie de nümm guet isch gsi…! aber ergentwie fühel ich mi schwanger🙈😅…weis au net wiso…es cha au ibildig si psychisch oder mini gfühl tüsche mi net und ich bis tatsächlich..! so has jetzt glich lut usgsproche 😅🙈
11
177
Villich chöimer ja de zämme die gruppe eröffne..😊🍀
Das tönt doch scho rächt guet bi diir.. het bi mir o so agfange..🤭
@lachuli ooh das tönt bi dir o rächt guet ..☺ de wäremer scho 3 ir März baby 2022 gruppe...
I dänke a euch aui..🍀🙏🏾❤
383
@Bambina söö herzig 😍😍😍🥳🥳🥳🥳
383
De zyklus het jo min cb ovu ke smile ahzeigt kha bis am am DO morge da ig keni witteri tests kha ha han i nüm chönne witter teste...
Den am DO NM han i jo sone extreeem lange klare schlimm kha.. ab den hei mer ❤❤❤ gsetzt.. nach 3 täg han i uf dr scheide so cremigi schliiime kha ( ) so verteilt... isch das zeiche nach de eisprung?😶😶😶
426
426
669
11
11
Mädels es het be mir klappt... I bi schwanger 🥰 😍
426
426
177
177
426
177
626
11
@PaM so schad 😔 uf e nächst Zyklus 🍀🍀🍀
0
11
0
Es passiert,wenns passiert😊
669
426
241
200
231
11
383
488
11
383
I fühele mi irgent wie nit schwanger 🙄 ha keni ahzeiche sit es paar stund nur so sodbrenne.. 🤷♀️ aber würd sooo sehr am MI/DO teste 😶😶
11
669
426
11
0
174
11
383
669
669
426
383