So ich bi au usgrüschtet de zyklus darf starte😆…jetzt probieris au mau mit dem ovu zügs😅…! drache isch noni glandet aber hüt oder morn landet er ich gspürs…!
Ja schooo... 🙄🙄 hüt isch de zyklustag 28... mal luege wenn er den landet.. es isch mer scho e chlei schlächt ab und zue wider mal.. aber nonig so das i mues erbreche🙄 isch so komisch
Ja schooo... 🙄🙄 hüt isch de zyklustag 28... mal luege wenn er den landet.. es isch mer scho e chlei schlächt ab und zue wider mal.. aber nonig so das i mues erbreche🙄 isch so komisch
So komisch was de körper alles macht😅
Ab und zue isch mer mal schlächt ned das i muess erbreche aber ja.. mini brüst sind au so ahgspannt.. sit paar täg au so kopfweh und bi mega müed sit 2 täg.. gang scho mit de kind um 8i is bett bis am morge chan i den dureschlaffe 🤷♀️
So, its isch dr 🐲 hüt definitiv abgfloge u vo mir us brucht er die nächste 10 monet nüme cho a ds flattere 😉. Dä Zyklus machi ou mit ovu's u tempi mässe 👍. Mir tüe üs ou langsam i 🏋 wärme für ❤❤❤❤❤❤❤li zyt😆
de drache isch jetzt glandet🐲…! ab wenn muess ich mit ovus afe teste eigentli? luut em app bini fruchtbar 24 - 29 Juli, und luut ovu packungsbeilage beni abem 31.7 - 5.Aug. fruchtbar öpe..! min zyklus längi isch 34 täg öpe . was isch eue tip wenn seli afe teste i mache das zum erschtemau.
@Nalan83 ig ha ovus vo clearblue u gmäss aleitig steit, dass me bi unregumässige zykle (bi mir isches sit dr geburt variabel) die chürzischti Zykluslängi vo de letschte 6 zykle söu nä. Bi mir isch das 24 zt u somit bi ig sit gester 6 zt am teste 🤔
ab wenn macht de drache für euch de abflug? denn wenns gar gar nüt meh het ufm wc papier bim abwüsche oder scho be wenns ganz wenig schmierbluetig het?
liebe Elefäntli, es tut mir leid dass ein weiterer Zyklus negativ endete ☹️ ich werde definitiv Luftsprünge machen sollte ich einmal von Dir lesen dürfen, dass Du einen positiven Test machen konntest. Ich wünsche Dir alles Gute, Zuversicht und viel viel Glück ♥️ Ich hatte jeweils „nur“ 1.5 Jahre unerfüllten Kinderwunsch, aber ich kann mir vorstellen wie schwierig, traurig und zermürbend diese Zeit für Dich sein muss.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
669
So ich bi au usgrüschtet de zyklus darf starte😆…jetzt probieris au mau mit dem ovu zügs😅…! drache isch noni glandet aber hüt oder morn landet er ich gspürs…!
383
200
177
383
426
383
383
383
Ab und zue isch mer mal schlächt ned das i muess erbreche aber ja.. mini brüst sind au so ahgspannt.. sit paar täg au so kopfweh und bi mega müed sit 2 täg.. gang scho mit de kind um 8i is bett bis am morge chan i den dureschlaffe 🤷♀️
11
426
177
Lahs la krache 🙊🙊
669
11
669
426
669
i ha langi zykle… de durchschnitt hets mr grechnet 34täg…
426
626
426
626
426
626
177
426
11
626
669
669
200
426
11
426
669
177
426
669
426
669
626
426
177
626
426
626
verdunstuglinie? 3Tag vor NM händer scho Positiv Testet?
Me Lisst e so viel öber dä Test 😬
426
669
241
11
178