Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1242527293076

Kommentare

• Bi aktuell im 11 zt u dr Ovu-Test zeigt maximale Fruchtbarkeit a 🤔, dass isch cheibe frühe. De heißts ❤❤❤❤ bis üs 👂👂 waggele 🙈🙊😆
  • @livjonaViele dank für dini liebe wort 💕Jo me weiss erst wiemer sich fühlt weme sowas leider muess erläbe, me wird leider nö immer uf knopfdruck schwanger und das isch sehr vielne nö bewusst und wüssed gar nö wime sich fühlt 😉 wenni posiitiv test machi au luftsprüng uf jede fall 😍
  • Hallo Zämmä🙊 Derf ich eu epis frege ? Sorry dasich da jetzt eifach so dri platze aber ich het e Frag und zwar ich han vor knapp 2 Monat e Tochter uf D Welt bracht und sit 3 Wuche kei Wuchefluss meh jetzt mini Periode isch nonig cho sit do und sit zwei Tag hani megga Unterleib schmerze und erhöhti Tempi ich bi mer unsicher ebi schwanger bin kennt sich eber us wasich da füren Test muss kaufe? 🙆🏻‍♀️ so eine wommer vor de Periode testet oder en normale? Exgüse fürs driplatze aber han denkt ihr chöntet mir sicher helfe☺️🙏🏼 Danke eu jetzt scho für euri hilf!
  • Wenn Du ungeschützten Sex hattest, ist eine Schwangerschaft natürlich möglich. Die Unterleibsschmerzen können auch auf den Eisprung hindeuten. Seit der Schwangerschaft spüre ich diesen viel stärker. Meine erste Periode nach der Geburt hatte ich ca. nach vier Monaten. Ob ein Frühtest nun anzeigen würde, weiss ich nicht. Aber probier doch einfach mal ein Billigtest aus.
  • @simi99 wenn du nid stillsch, chasch du jederzyt schwanger werde ou wenn mens nid hesch, da dr Zyklus oft mit eme eisprung startet. Ig persönlich nimme clearblue. 😊
  • Danke Eu ich probiers eifach mal us☺️👍🏼
  • Ich find unterliebschmerze und erhöhti Tempi cha sich eher uf ä enzündig hidüte.
    Aso was heisst für di erhöhti tempi?
  • so 37.0/37.2 Chan jetzt aber inere stund zum Arzt… fühl mi scho ned so guet😅🙊
  • Jo isch besser wents gosch go zeige 😬 muess jo nüt heisse
  • Ich han kei Entzündig zum glück☺️ Sie schicket jetzt mis Bluet mal ih den gsehni den meh🙊
  • @simi99 das isch doch guet, de bi ig gspannt 😊
  • @PaM bi die hets scho 11zt azeigt gäl das fruchbar bisch..seli demfau au frühe afe teste 🤔? net dasis no verpasse…👀…!
  • @Nalan83 das isch ä gueti frag,🤔 ig ha so frühe testet, das gemäß aleitig vom ovu-test het gheisse vo de letschte 6 zyklen dr chürzischt .
  • 3ac4f4c0-e48d-11eb-95f8-d10afa009d43.jpeg hüt versueche mir nomau ❤le u de gits ä pouse für mi maa 😆
  • @PaM 😆 ui do het öper gas gäh du 🤣💪🏽…Toooop 😎💪🏽🍀….!
  • @Kringel Bi o gad i dere Situation! Wen chöntiscg teste?
  • @himmugüägäli auso wie? Ich ha letzt Wo dMens gha u jetzt wömer mau luege wie de Zyklus so wird. 😊
    👍
  • @Nalan83 mir hei aues gä 😥. Its geits de bi öich los mit ❤❤❤❤😆
  • @Kringel Ou sry de hani demfall e alte Post verwütscht 🙈🙈 ig ha am 5. Juli de ES gha u bi jtz am hibbele u hoffe! Wem geiz o so?
  • Ladys wie gseths us bi euch?
  • Hey ihr liebe auso gester bin i bi frauearzt gsiii... sie het gseit söll mit de ovus ufhöre 😅 sie und au kinderwunschkliniks schaffet nöd mit dene...
    Sie het mir bluet abgno..
    Ultraschal kontrolle gmacht.. het gseit es isch e ei da.. i 5 täg wirds den so wit siii..
    I wür all 2 täg ❤le..
    Und nach de ferie wenns den bis den nöd klappt mache sie den de test vom ma... (spernietest)
    Da ig e guete zykluslängine ha sött i eigentlech guet mini eisprüng ha.. sie wird sech den lauf vo nächstwuche melde weg isemagel oder schilddrüse unterfunktion...
  • i warte no ufs herzle🙈😆 spare mrs uf…! probiere jetzt mit de ovus e mau…gsehs de obs klappet😆due ab nöchschtwoche teste!@PaM bisch am warte am hibble gäl 😆 wenn chasch scho afe teste? @tna isch jo guet jetzt hesches vo de FA chasch gas gäh mit ❤️le 😊…… viel glück allne wo am hibble si und herzle🍀
  • @tna das isch guet mit dr Kiwu, bi üs hets no vor dr kiwu-Behandlig klappet 🎯. Drücke dir ganz fest ✊✊ u viel spass bim ❤❤❤❤.😉
  • @Nalan83 bisch scho haubers i de startlöcher fürs ❤❤❤❤❤le 😉. Ig drücke dir ou mega fest ✊✊ für ä vollträffer 🎯. U gib dim maa gnue Vitamine 🍊🍌🍍🍎🍐🍑 für die bevorstehende ❤❤❤❤ Tage🙊💪.
    Ja, ig ha ä ❤❤❤pouse u bi am warte ha zt15🙏, teste cha ig ersch gäge endi monet. Ha zurzyt no nid ä so regumässigi zykle.
  • Girls, mini ✊✊ sie für euch aui drückt 😍
  • Fraue 🥰 i Druck Euch au ganz fest Dume 🍀 🍀🍀🍀
  • Froue mini ✊🏽 si ou drückt für euch 🍀🍀🍀😘
  • Danke viil mal ladys😘❤ drücke au für auuuiii ganz fest de dume 🍀🍀 😍😍😍
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 18. 07. 2021, 20:31
    49a19dd0-e7fe-11eb-a660-0befa9ef1d0b.jpeg

ha hüt agfange met ovus zt 11 wenn de strich stärker esch hani de eisprung innerhalb vo 24h 36h…
  • git eim ergentwie es tolls gfühl als heti en sst gmacht 🙈😆 und de zweite strich chunt…
  • @Nalan83 viel Glügg🍀🍀🍀
  • @Nalan83 mir het Ovulationstest au meeega Spass gmacht ka.... Viel Glück 🤞 🍀 und viel Spass bim herzle ♥️
  • danke 😆😍☺️…🍀🙏🏽 hoffe mrs ufs beschte…
  • @lachuli wie gohts dir so ?☺️
  • @Nalan83 am Samstig han i mit Übelkeit 🤢 zkämpfe ka.. Geschterd isch es no guet gange..
    Muess nur no 4 Täg schaffe und den han i Ferie ☀️ 🌴
    Am Donnstig am 17h han i nomol Kontrolle 🥰
  • @Nalan ig wünsche dir 🍇🍉🍊🍌🍍🍎🍐🍑🍒🍓bari täg u ganz vieu Spaß
  • 😆 dankeee ☺️🍀🙏🏽😘 ich hoff es klappt bi eus allne dasmau…
  • Hoi ihr liebe wie geits euch? Wie gsehts us😍😍😍😍❤
  • guguseli😊… i warte no ufe zweite fette strich ufem ovu 🤪 de gohts los met maraton ❤️le 🙈…! und bi dir?
  • Bi hüt bi zt20 u ha no keini wietere Erkenntnis 😊 bi am warte ☕
  • Auso ha grad so druck linke site.. am DO hets gheisse i 5 täg isch es den so wit😅 doch am wucheend hei mer ned chönne❤le.. 😬 8e089c50-ea59-11eb-b786-81388f0ad3cf.jpeg bi jetzt aktuel bi zyklustag 14.. mal luege... cheu erst morn ❤le min ma isch am schaffe 😔
  • Auso ha grad so druck linke site.. am DO hets gheisse i 5 täg isch es den so wit😅 doch am wucheend hei mer ned chönne❤le.. 😬 8f7f84e0-ea59-11eb-b786-81388f0ad3cf.jpeg bi jetzt aktuel bi zyklustag 14.. mal luege... cheu erst morn ❤le min ma isch am schaffe 😔
  • luschtig i bi au hüt zyklustag 14..🙈😆 hihi i due hüt herzle sicher…👀🍀…
  • 😍😍😍😍 dume siii gaaaanz fest drückt😍😍😍😍🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀✊
  • so s‘herzli❤️ isch gsetzt 🙈😆…jetzt gebe mr gas 1 woche lang..hihi…danke fürs dume drücke😆…! mini si au drückt ganz ganz fescht🍀😊
  • Yeah viiiel spass und glück bim❤❤❤❤😍😍😍😍🍀✊🍀✊🍀✊🍀✊
  • Hei liebi Hibbel-Froue, wie geits euch so? Siter flissig am ❤️ und warte? 😊🍀
    Dänked dra d Ladebahn füre 🐲 isch gsperrt!!!
    Drücke euch fescht beidi düüme und aui zeihe! 🍀✊🏽🦶🏽🍀
  • Frou gäbit Gas bim ❤❤❤❤❤le ig drücke öich ✊✊ für ä vouträffer 🎯. LG 😆
  • Hey ihr liebe danke euch🥰🥰 bi am warte... 🙄🙄🙄🙄 lut frauearzt hätt i DI MI de eisprung kha.. hei jetzt mal ❤ so gsetzt🥰 die warterei isch soooo schlimm🙄🙄🙄🙄🙄❤5aa35510-ec04-11eb-9f66-09973a5ec010.jpeg
  • Bi mir hets nid klappet. Dr test isch negativ 😢. Mir bliebe dran, vielech tüe ferie no guet 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum