@livjonaViele dank für dini liebe wort 💕Jo me weiss erst wiemer sich fühlt weme sowas leider muess erläbe, me wird leider nö immer uf knopfdruck schwanger und das isch sehr vielne nö bewusst und wüssed gar nö wime sich fühlt 😉 wenni posiitiv test machi au luftsprüng uf jede fall 😍
Hallo Zämmä🙊 Derf ich eu epis frege ? Sorry dasich da jetzt eifach so dri platze aber ich het e Frag und zwar ich han vor knapp 2 Monat e Tochter uf D Welt bracht und sit 3 Wuche kei Wuchefluss meh jetzt mini Periode isch nonig cho sit do und sit zwei Tag hani megga Unterleib schmerze und erhöhti Tempi ich bi mer unsicher ebi schwanger bin kennt sich eber us wasich da füren Test muss kaufe? 🙆🏻♀️ so eine wommer vor de Periode testet oder en normale? Exgüse fürs driplatze aber han denkt ihr chöntet mir sicher helfe☺️🙏🏼 Danke eu jetzt scho für euri hilf!
Wenn Du ungeschützten Sex hattest, ist eine Schwangerschaft natürlich möglich. Die Unterleibsschmerzen können auch auf den Eisprung hindeuten. Seit der Schwangerschaft spüre ich diesen viel stärker. Meine erste Periode nach der Geburt hatte ich ca. nach vier Monaten. Ob ein Frühtest nun anzeigen würde, weiss ich nicht. Aber probier doch einfach mal ein Billigtest aus.
@simi99 wenn du nid stillsch, chasch du jederzyt schwanger werde ou wenn mens nid hesch, da dr Zyklus oft mit eme eisprung startet. Ig persönlich nimme clearblue. 😊
Hey ihr liebe auso gester bin i bi frauearzt gsiii... sie het gseit söll mit de ovus ufhöre 😅 sie und au kinderwunschkliniks schaffet nöd mit dene...
Sie het mir bluet abgno..
Ultraschal kontrolle gmacht.. het gseit es isch e ei da.. i 5 täg wirds den so wit siii..
I wür all 2 täg ❤le..
Und nach de ferie wenns den bis den nöd klappt mache sie den de test vom ma... (spernietest)
Da ig e guete zykluslängine ha sött i eigentlech guet mini eisprüng ha.. sie wird sech den lauf vo nächstwuche melde weg isemagel oder schilddrüse unterfunktion...
i warte no ufs herzle🙈😆 spare mrs uf…! probiere jetzt mit de ovus e mau…gsehs de obs klappet😆due ab nöchschtwoche teste!@PaM bisch am warte am hibble gäl 😆 wenn chasch scho afe teste? @tna isch jo guet jetzt hesches vo de FA chasch gas gäh mit ❤️le 😊…… viel glück allne wo am hibble si und herzle🍀
@Nalan83 bisch scho haubers i de startlöcher fürs ❤❤❤❤❤le 😉. Ig drücke dir ou mega fest ✊✊ für ä vollträffer 🎯. U gib dim maa gnue Vitamine 🍊🍌🍍🍎🍐🍑 für die bevorstehende ❤❤❤❤ Tage🙊💪.
Ja, ig ha ä ❤❤❤pouse u bi am warte ha zt15🙏, teste cha ig ersch gäge endi monet. Ha zurzyt no nid ä so regumässigi zykle.
@Nalan83 am Samstig han i mit Übelkeit 🤢 zkämpfe ka.. Geschterd isch es no guet gange..
Muess nur no 4 Täg schaffe und den han i Ferie ☀️ 🌴
Am Donnstig am 17h han i nomol Kontrolle 🥰
Auso ha grad so druck linke site.. am DO hets gheisse i 5 täg isch es den so wit😅 doch am wucheend hei mer ned chönne❤le.. 😬 bi jetzt aktuel bi zyklustag 14.. mal luege... cheu erst morn ❤le min ma isch am schaffe 😔
Auso ha grad so druck linke site.. am DO hets gheisse i 5 täg isch es den so wit😅 doch am wucheend hei mer ned chönne❤le.. 😬 bi jetzt aktuel bi zyklustag 14.. mal luege... cheu erst morn ❤le min ma isch am schaffe 😔
Hey ihr liebe danke euch🥰🥰 bi am warte... 🙄🙄🙄🙄 lut frauearzt hätt i DI MI de eisprung kha.. hei jetzt mal ❤ so gsetzt🥰 die warterei isch soooo schlimm🙄🙄🙄🙄🙄❤
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
426
626
168
178
426
168
626
Aso was heisst für di erhöhti tempi?
168
626
168
426
669
426
426
669
4
241
👍
426
4
426
383
Sie het mir bluet abgno..
Ultraschal kontrolle gmacht.. het gseit es isch e ei da.. i 5 täg wirds den so wit siii..
I wür all 2 täg ❤le..
Und nach de ferie wenns den bis den nöd klappt mache sie den de test vom ma... (spernietest)
Da ig e guete zykluslängine ha sött i eigentlech guet mini eisprüng ha.. sie wird sech den lauf vo nächstwuche melde weg isemagel oder schilddrüse unterfunktion...
669
426
426
Ja, ig ha ä ❤❤❤pouse u bi am warte ha zt15🙏, teste cha ig ersch gäge endi monet. Ha zurzyt no nid ä so regumässigi zykle.
426
11
177
383
669
ha hüt agfange met ovus zt 11 wenn de strich stärker esch hani de eisprung innerhalb vo 24h 36h…
669
0
11
669
669
11
Muess nur no 4 Täg schaffe und den han i Ferie ☀️ 🌴
Am Donnstig am 17h han i nomol Kontrolle 🥰
426
669
383
669
426
383
383
669
383
669
383
177
Dänked dra d Ladebahn füre 🐲 isch gsperrt!!!
Drücke euch fescht beidi düüme und aui zeihe! 🍀✊🏽🦶🏽🍀
426
383
426