Hallo ihr hibbeltanten 😉❤️ich melde mi au widermol 😅
hüt isch bi mir Zt 134 und Es + 6
wie gsehts bi eu us isch öbert glich wit? abgseh vol zyklustag 😊
Morge zämme
I bi gli wieder in eure Gruppe aktiv.
I han mis Kind in de 10 Wuche verlore.. Es isch mini 2 Fehlgeburt hinterenander 😪
Fang sit geschterd Obe richtig afo bluete... Wird jetzt 1 Zyklus pausiere bis mini Mens itrifft.
I danke Euch fürd Nochrichte... Do i immer nonit richtig blüete tue wird i morn Medis vaginal inäh mit de Hoffnig dass i stark blüete tue...
Han gnüeg Schmerzmittel dehei...
@lachuli ich denke au oft an euch bisch ganz e starki frau 🍀💪🏽❤️🧿…! ou nei @PaM jo demfau seler schnell weder en abflug mache und auf ein neues …! bi kir chöme jetzt die fruchtbaretäg herzle isch agseit…mau luege ob mr dezue chöme 😫…mer hend bsuech bis am sunntig bi eus ergentwie muessis ane becho z‘❤️le🤪🙈….
nei 🙄 erscht sunnti obe. aber ha hüt chöne herzle😆🙈 es quickie🤣..! bsuech isch schnell go ikaufe 🤣 du hesch jo no geschter gschrebe gha schick si zum ikaufe 🤣…!
jo ich lueg jetzt dasi all zwei täg cha herzle bis zum geht nicht mehr hoffe chome dezue und es klappt..!🙏🏽🍀🧿 fals es jetzt seti klappe de hani weder es mai baby 😆😅…mini tochter isch letschtjohr endi mai ufs welt cho😍😊..!
@Nalan83 ou Quickies hei ihre reiz!😁 du chöntsch dr Bsuech am sunntig ufene Spaziergang schicke de heit dir wieder ä chli zyt zum ❤❤❤le. Ig drücke dir u aune Hibbel-Froue ganz fest ✊✊ u natürlich ou viel Spass bim ❤le.😉
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
200
hüt isch bi mir Zt 134 und Es + 6
wie gsehts bi eu us isch öbert glich wit? abgseh vol zyklustag 😊
426
200
426
669
11
426
426
0
0
200
426
200
0
11
I bi gli wieder in eure Gruppe aktiv.
I han mis Kind in de 10 Wuche verlore.. Es isch mini 2 Fehlgeburt hinterenander 😪
Fang sit geschterd Obe richtig afo bluete... Wird jetzt 1 Zyklus pausiere bis mini Mens itrifft.
Druck Euch ganz fest Dume 🍀
626
Das duet mir unglaublech leid, wünsch eu ganz viel kraft i därä ziit..🙏🏻🙏🏻
200
wunsch eu ganz viel kraft für dä schwirig weg.
11
174
426
669
426
0
11
178
11
426
11
241
11
Han gnüeg Schmerzmittel dehei...
426
426
669
426
669
426
669
669
11
I han glaub sgröbsti hinter mir. Am 30.08 han i Kontrolle und den wird i erfahre ob alles dusse isch und wie's usgseht...
426
426
669
@PaM jo am sunnti goht bsuech sowiso😊 de chani abgoh 🤣…
11
Ja i hoffes au dass am 30.08 bi de Kontrolle alles guet usgseht...
I blüete nur no wenig...
Wenns ufhört blüete isch es scho mol e guets Zeiche.
669
426
11
669
11
I freu mi scho mit Euch bald chönne hibble... Ha mi guet chönne erhole... Müess jetzt abwarte uf de 30.08
426
11