Hoi Sarah
I fühl mit dir... Es tuet mir leid dass no Usschabig hesch muesse mache. I han vor 3 Wuche in de 9 Wuche e Fehlgeburt ka...
I han am Mäntig Kontrolle bim FA i hoff es isch alles dusse. Möcht aber au nöheri Untersuechige mache...
🍀🍀🍀🍀
Hei du liebei lachuli❤️🙏 Mis härzleche Bileid für di. i hoffe sehr das du alles vo dir us usgstosse hesch u nid muesch usschabe. wiso meinsch witerli abklärige? isch es dini 2ti isch das richtig? hesch du scho Ching? drücke dir düme u umarme di ganz lieb. 🙏
Hoi Sarah
Es isch mini 2 Fehlgeburt hinterenander 😪
Han no keini Kind. I möcht jetzt gern min Schilddrüsewert und Iisewert kontrolliere loh. Evtl. liegts an dem für die früeh Abgäng...oder I han eifach Pech ka....
Danke 🥰
I freu mi scho uf de Neustart. Für üse Wunder gebe mir nit uf 🍀🍀🍀
Ja super machsch das... mite schiddrüese i ha e ungerfunktion u muess o immer luege u kontrolliere ob si guet igstellt isch süsch wirds ebe o gefährlich wegem abgang. bi aber sofort ga luege woni schwanger bi gsi.. u si guet igstellt gsi. i hoffe für di das es 2x mega päch isch gsi u du di darfsch fröie bim 3 versuech🙏🙏🙏🙏😘😘
@lachuli ich ha au e unterfunktion und mi FA kontrollierts 2x im joor. Bi dr erschte schwangerschaft hanni denn medis müesse näh..also jä,FA wüsse was mache wenn d schilddrüsewert nid guet sin👍🙃
@Lachuli: Ich han immer chli mitglese bi eu.. ich han au vor minere Tochter en Fehlgeburt gha und ez sit 1 Jahr 3 Fehlgeburte (5 ssw, 8ssw, 5ssw). Ich bins ez au go abkläre und han e Schilddrüeseüberfunktion und e Autoimmunerkrankig. Ez muessi zerscht mal d Schilddrüese is Glichgwicht bringe und allefalls bide nägschte Ss Heparin sprütze. Bin froh, hends öppis usegfunde.. 2 Fehlgeburte sind nanig viel für d Experte, sie machet erscht ab 3 Abklärige. Aber trotzdem würdis a dinere Stell abkläre.. Alles Gueti 🍀♥️
Hoi zämme
Termin isch guet gange 🥰
Alles isch dusse... Tablette händ Wirkig zeigt. I chan wieder starte. Has ok vom FA becho. Am Mittwuch bechum i Resultat vo de Schilddrüse und Iise... 😉
Bin echt happy 🥰
Ich wett üch eifach mol weder muet mache!! Ich han en schildrüese überfunktion, t vell iise, en insulinresistenz und be 42gi. Be met 37, mit 40gi und met 42gi trotz allem ss worde und ha nur met 40gi en fg gha.
Lönd üch nüt lo ihrede, glaubet a üchi körper und as frau sii!🍀
@lachuli nöchschte mäntig chani urin tescht mache eigentli aber ha sone frühe test gholt 6 täg vorher chanis mache🤪 also am mittwoch testi mol…hoffe uf die zwei strichli🙏🏽🍀🧿😍…hoffe es het klappet…! bi zt 26
i ha hüt testet mitem ultrafrühstest vo clearblue sisch negativ gsi nach zwei std. bini weder go luege ufe test isch en ganze fiini linie da gsi aber uf das cha me sich net verloh cha au en verdunstigs linie si👀…aber trotzdem blibts spannend😍 i teste in zwei täg nomau bi ganz hibbelig..!
also öpe am zyschtig set de drache net lande👀…! ha bez frühe testet😅 be jo sones ungeduldigs halt..! ich teste nomau übermorn den nomau 😆 his am zyschtig ahaha..!aber ich gspür ehrlich gseit gar nix keni azeiche keis zieh nüt..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
669
11
Wie gohts Euch?
I han am Mäntig endlich min Termin 😍🥰
669
669
669
11
Gueti Frog mit de 2 Farbe... 😉
426
426
669
11
Oh nei du Armi...
Viellicht chönne mir gli zämme hibble 🥰🍀
151
i heisse Sarah bi 30.. ha 2 buebe 6i und gli 2 im Dez.
i ha hüt gad müesse notfaumässig ga ussschabe ha e FG gha ir 7 ssw. 😭
i hoffe mir chöi üs gli erhole vo dem schock u lege widr los❤️
11
I fühl mit dir... Es tuet mir leid dass no Usschabig hesch muesse mache. I han vor 3 Wuche in de 9 Wuche e Fehlgeburt ka...
I han am Mäntig Kontrolle bim FA i hoff es isch alles dusse. Möcht aber au nöheri Untersuechige mache...
🍀🍀🍀🍀
151
11
Es isch mini 2 Fehlgeburt hinterenander 😪
Han no keini Kind. I möcht jetzt gern min Schilddrüsewert und Iisewert kontrolliere loh. Evtl. liegts an dem für die früeh Abgäng...oder I han eifach Pech ka....
Danke 🥰
I freu mi scho uf de Neustart. Für üse Wunder gebe mir nit uf 🍀🍀🍀
151
11
Das mit Schilddrüse chan FA guet kontrolliere oder?
Ja i hoffes au... 🥰
Mir wünsches uns so sehr... 😍🥰
151
151
0
9
11
Danke für Euri Antworte...
I bin echt gspannt uf morn..
Halt Euch ufem laufende...
11
Termin isch guet gange 🥰
Alles isch dusse... Tablette händ Wirkig zeigt. I chan wieder starte. Has ok vom FA becho. Am Mittwuch bechum i Resultat vo de Schilddrüse und Iise... 😉
Bin echt happy 🥰
426
11
Dä Zyklus tuen i no nüt Messe... 😉 Eifach uf guet Glück 🍀🍀
0
11
669
55
Lönd üch nüt lo ihrede, glaubet a üchi körper und as frau sii!🍀
11
@bireweggli danke fürs Müet mache. Für mi Wunder gib i nit uf 🍀 🍀 🍀 🍀
669
11
151
383
383
669
11
I han mir Clearblue Ovulationstest bstellt... Tue den am Weekend mol teste... Min ES isch immer zwische ZT19-22...😉
383
11
426
11
151
669
193
I drücke dir dümme das es o so isch wie bi mir🙏🙏🙏
11
669
426
11