Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1272830323376

Kommentare

• viel spass bim herzle und glück 😊🧿🙏🏽🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
  • Hoi zämme
    Wie gohts Euch?
    I han am Mäntig endlich min Termin 😍🥰
  • @lachuli i wünsche dr nur s‘beschte hoffe mrs das alles iO isch…🙏🏽🍀 und du neu chasch starte …!❤️
  • hä wiso isch mini schrift zwei farbig 🤣🤣🤣
  • @Nalan83 danke i hoffes au 🥰 bi froh isch gli Weekend und den gohts nümi so lang für Kontrolle 😍

Gueti Frog mit de 2 Farbe... 😉
  • Froue mit Bronchitis 🤧 isches nid eifach zum ❤❤❤❤le 🥵
  • @lachuli Hoffe fest, dass äm mäntig bi dir aus guet isch ✊✊☘🐞
  • jo das glaubi dr 😅oyee gueti besserig @PaM🤧🤒☕️
  • @PaM danke i hoffes au... Bin scho ganz nervös...
    Oh nei du Armi...
    Viellicht chönne mir gli zämme hibble 🥰🍀
  • Hallo ihr liebe... bi iz o hie glanded....
    i heisse Sarah bi 30.. ha 2 buebe 6i und gli 2 im Dez.

i ha hüt gad müesse notfaumässig ga ussschabe ha e FG gha ir 7 ssw. 😭

i hoffe mir chöi üs gli erhole vo dem schock u lege widr los❤️

• Hoi Sarah
    I fühl mit dir... Es tuet mir leid dass no Usschabig hesch muesse mache. I han vor 3 Wuche in de 9 Wuche e Fehlgeburt ka...
    I han am Mäntig Kontrolle bim FA i hoff es isch alles dusse. Möcht aber au nöheri Untersuechige mache...
    🍀🍀🍀🍀
  • Hei du liebei lachuli❤️🙏 Mis härzleche Bileid für di. i hoffe sehr das du alles vo dir us usgstosse hesch u nid muesch usschabe. wiso meinsch witerli abklärige? isch es dini 2ti isch das richtig? hesch du scho Ching? drücke dir düme u umarme di ganz lieb. 🙏
  • Hoi Sarah
    Es isch mini 2 Fehlgeburt hinterenander 😪
    Han no keini Kind. I möcht jetzt gern min Schilddrüsewert und Iisewert kontrolliere loh. Evtl. liegts an dem für die früeh Abgäng...oder I han eifach Pech ka....
    Danke 🥰
    I freu mi scho uf de Neustart. Für üse Wunder gebe mir nit uf 🍀🍀🍀
  • Ja super machsch das... mite schiddrüese i ha e ungerfunktion u muess o immer luege u kontrolliere ob si guet igstellt isch süsch wirds ebe o gefährlich wegem abgang. bi aber sofort ga luege woni schwanger bi gsi.. u si guet igstellt gsi. i hoffe für di das es 2x mega päch isch gsi u du di darfsch fröie bim 3 versuech🙏🙏🙏🙏😘😘
  • Hoi Sarah
    Das mit Schilddrüse chan FA guet kontrolliere oder?
    Ja i hoffes au... 🥰
    Mir wünsches uns so sehr... 😍🥰
  • ja dr wärt chöi si anhand vom bluet bestimme. Aber ob sie guet igstellt isch oder ni weiss i ni ob das ihres Fachgebiet isch... 🤷‍♀️
  • i bi bimne endokrinolog fürs mini schilddrüse✌️
  • @lachuli ich ha au e unterfunktion und mi FA kontrollierts 2x im joor. Bi dr erschte schwangerschaft hanni denn medis müesse näh..also jä,FA wüsse was mache wenn d schilddrüsewert nid guet sin👍🙃
  • @Lachuli: Ich han immer chli mitglese bi eu.. ich han au vor minere Tochter en Fehlgeburt gha und ez sit 1 Jahr 3 Fehlgeburte (5 ssw, 8ssw, 5ssw). Ich bins ez au go abkläre und han e Schilddrüeseüberfunktion und e Autoimmunerkrankig. Ez muessi zerscht mal d Schilddrüese is Glichgwicht bringe und allefalls bide nägschte Ss Heparin sprütze. Bin froh, hends öppis usegfunde.. 2 Fehlgeburte sind nanig viel für d Experte, sie machet erscht ab 3 Abklärige. Aber trotzdem würdis a dinere Stell abkläre.. Alles Gueti 🍀♥️
  • Hoi zämme
    Danke für Euri Antworte...
    I bin echt gspannt uf morn..
    Halt Euch ufem laufende...
  • Hoi zämme
    Termin isch guet gange 🥰
    Alles isch dusse... Tablette händ Wirkig zeigt. I chan wieder starte. Has ok vom FA becho. Am Mittwuch bechum i Resultat vo de Schilddrüse und Iise... 😉
    Bin echt happy 🥰
  • Das freut mi mega😊 für die lachuli, jetz hibble mir wieder zäme u ❤le bis üsne Manne 👂👂 waggele 🤣
  • @PaM ja genau 🥰😍 min Maa freut sich scho riesig... 😬🤪
    Dä Zyklus tuen i no nüt Messe... 😉 Eifach uf guet Glück 🍀🍀
  • Supi @lachuli dass alles dusse isch,und du wieder starte dörfsch🥰🍀🐞
  • @Mimi89 ja bin meeega happy 😊
  • @lachuli heeey super freut mi sehr ❤️😊…! so jetzt wird weder g‘hibblet…! 🍀🙏🏽🧿❤️ i due ab mittwoch afe teste mau…gspüre dueni nüt das sich öpis duet.
  • Ich wett üch eifach mol weder muet mache!! Ich han en schildrüese überfunktion, t vell iise, en insulinresistenz und be 42gi. Be met 37, mit 40gi und met 42gi trotz allem ss worde und ha nur met 40gi en fg gha.
    Lönd üch nüt lo ihrede, glaubet a üchi körper und as frau sii!🍀
  • @Nalan83 ja i hibble jetzt au wieder... Oh schön 😍 welle ZT bisch jetzt?

@bireweggli danke fürs Müet mache. Für mi Wunder gib i nit uf 🍀 🍀 🍀 🍀
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 30. 08. 2021, 21:21
    @lachuli nöchschte mäntig chani urin tescht mache eigentli aber ha sone frühe test gholt 6 täg vorher chanis mache🤪 also am mittwoch testi mol…hoffe uf die zwei strichli🙏🏽🍀🧿😍…hoffe es het klappet…! bi zt 26
  • @Nalan83 ah schön 🥰 druck dir ganz fest Dume 🍀
  • hey lachuli✌️super isch aues duss😘😘😘 u das widr chasch loslege🥰
  • Hey ihr liebe wie geits euch? Bi jetzt ou vo de ferie zrugg🥰 sött hüt de drache lande bis jetzt isch nonüt🤷‍♀️ na mal luege...
  • @lachuli oo nei das duet mer so leid... druck dir au gaaaanz fest de dume🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
  • @tna 😍 hibbel hibbel wetsch kei test mache?👀ich het glaub scho 100mau testet 🤣🤣🤣🤣
  • @tna ooooh das tönt spannend... Wenn tuesch teste?

I han mir Clearblue Ovulationstest bstellt... Tue den am Weekend mol teste... Min ES isch immer zwische ZT19-22...😉
  • Ha ke test dihei und ha irgendwie au ke hoffnig 😅 sie sit 10 möned draa und immer isch de drache glandet🤦‍♀️🤦‍♀️ warte mal no morn😶😅
  • Ok es bliebt spannend be dir 🥰🍀
  • Froue mi ❤lete isch dürre, itz warte mir was passiert u öich ä lustvolli zyt mit vieu ❤❤❤❤❤ setze 😉
  • @PaM schön 😍 mir werdes gniesse am Weekend 🥰😍🍀
  • mir düe o eifach ohni tempi nüd messe eifach gniesse 🤷‍♀️❤️
  • i ha hüt testet mitem ultrafrühstest vo clearblue sisch negativ gsi nach zwei std. bini weder go luege ufe test isch en ganze fiini linie da gsi aber uf das cha me sich net verloh cha au en verdunstigs linie si👀…aber trotzdem blibts spannend😍 i teste in zwei täg nomau bi ganz hibbelig..!
  • @Nalan83Isch bi mir den o so gsie, und es isch ke vedunstigslinie gsie, bi schwanger gsie.
    I drücke dir dümme das es o so isch wie bi mir🙏🙏🙏
  • Oh das tönt spannend 😍 wenn sötte dini Täg nit cho?
  • also öpe am zyschtig set de drache net lande👀…! ha bez frühe testet😅 be jo sones ungeduldigs halt..! ich teste nomau übermorn den nomau 😆 his am zyschtig ahaha..!aber ich gspür ehrlich gseit gar nix keni azeiche keis zieh nüt..
  • @lachuli @Sarah 19 91 gäbet de Manne gnue Vitamine🍇🍊🍌🍍🥭🍎🍐🍑🍒🍓🥝, dass si dürre haute 🙊
  • @PaM ja wird i mache... Min Maa haltet sich fit mit Fitness...
    Erst am Weekend und nächst Wuche brucht Performance... 🤪🍀
  • 🍀🧿🍀🍀🍀🍀 viel spass und glück bim ❤️leee allne…
  • fals es bi mir klappet het gits weder es mai baby bi mir…mini tochter isch am 27.5.20 ufd welt cho 😊…
  • @Nalan83 oh schön 😍 Endi Mai isch e schöns Datum. I hoff es klappt be üs allne gli 🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum