Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1282931333476

Kommentare

• Guete Morge dir liebe Froue, wie geits euch?
    I bi euch witerhin flissig am verfouge u drücke euch aune ganz fescht düüme dases klappet bi euch.🍀
    I erloube mir mau bi euch nah z frage, ob öpper Schwangerschaftsteschts chönnti bruche? Ig ha die vo Evial und si 3 Stk. Drin. Da ig aktuell scho e Buchbewohner darf hüete brüchtesi nid..
  • Hey ihr liebe🤗 auso hüt isch de 3. Tag und warte immer no if de drache.. ha test gmacht isch auso negativ...🙄🙄
  • Heyyy Froue.. i bi dä zyklus no am warte ha immerno HCG im urin. Solang wird das äue eh nüd mit Schwanger wärde. u ebe söte ja o e zyklus warte lut FA Drum gibi mim gebärmüetterli schono e chli zit. Aber mi Fründ chunt trotzdem gli widr ad kasse 😂😂😂Drücke öich Düme😘🙏@nalan83 i ha den woni bi schwanger gsi mit mim jüngscht o keni azeiche gha u denkt i bi sicher ni schwanger.. u genau den bini gsi😀
  • jo mau luege👀 am mäntig weisis den definitiv …ha hüt nomau testet🙈😆 negativ…dörf net so ungeduldig si ..!
    Mirii
  • @tna welle ZT bisch hüt und wie lang goht di Zyklus?

@Sarah 19 91 hesch du Usschabig ka oder natürliche Abgang... Het FA HCG no bi de Bluet Wert gseh oder wie? Het me be dir scho Ultraschall gmacht zum gseh ob alles dusse isch?

@Nalan83 isch glaub no zfrüeh zum e richtige Resultat zha... I würd jetzt warte bis Mäntig... 😉
  • i ha e usschabig gha weu i zvil bluet verlore ha u gwäb. u de heisi eini gmacht u gseit het nüm viu dinn gha aber guet hani eini gmacht wegem bluetverlust.

i ha nächscht wuche e termin. ha aber hüt e test gmacht u de iscj positiv gsi.. ha weue luege ob i no HCG in Urin ha. cha ja aber no lenger ga bis alles duss isch...
  • df2aa970-0c1e-11ec-a6eb-dbdfd15d51c4.jpeg hüt zt 30..🤷‍♀️ bis jetzt isch es ned glandet🙄
  • ui @tna das gseht guet us.. wosch ni teste?? 🤷‍♀️😂
  • ah sorry i has gad gläse du hesch teschtet u isch negativ. hmmm mach doch morn nomau eine... 🙏 drück dr düme
  • @tna cha dir die test vom selecta empfele die zeige scho bim chlinste hormon ah😅♥️
  • Fraue ha schnell mal e frog:
    Gester bin i ca um 7.30 ume uf wc... den am 8.45 nomal.. und i dr zschwüschezit bin i 2-3 mal ufs wc nur füechtigkeit abputz will i mi so füecht gfühelt ha, han i denkt evtl. Isch de drache am lande..
    Und den erst um 11.20 ume han ich de test gmacht. Und das mit wenig urin im becher öbbe 1cm oder so hets dinne kha..
    Hets mer echt wege dem negativ azeigt?!🤷‍♀️ bis jetzt isch nüt im sicht😅 und ha au ke blähbuch oder so wo ni süsch immer ha bis de drache landet.. am morge isch es mer scho öfters schlächt bis ich öbbis isse 🤷‍♀️🙄
  • @samira. Danke für de Tipp 🥰 chönnt i den de morgeurin i Becherli ne und den spöter teste? Ha ke test me deheime müesst morn den go kaufe 😅
  • @tna nach NMT chasch im Fall zu jeder Tagesziet teste müesch eifach luege dass Urin nit verdünnt isch. Entsprechend sicher 2 Stunde nit ufs 🚾 go. Druck dir fest Dume 🍀
  • @lachuli danke vil mal🌹 isch mega komisch mal denki mol es het ja vilech klappet und mal denk i nei de test isch ja au negativ😅 so mega komisch.. bi froh wenn de blöd 🐉landet endelch oder doch nit😶😶😶😶😶🤣 so richtig dürenand🤯🤯
  • Bi mir hets nie eh rolle gspielt welli zit😅 ha immer am nammitag testet immer so 3tag vor mens + - oder den nachher aber den spielts ja eh keh rolle aber würk hol mol eine i selecta 19fr die zeige würk guet ah
  • Ich ha au immer im becherli testet weil ich immer drüber pipi mach und test den kaputt isch😂 muesh eifach gnueg lang dine lah ich lah immer 10sek meh als gschriebe
  • Froue ig hät no Schwangerschaftsteschts woni nid bruche, möchtese öpper?
    Es isch e foue 3 er pack vo Evial.
  • Hey dir liebe wie geits öich🥰
  • ich gspürs das de drache wird lande in zwei drei täg…ha hüt nomau en ss frühe test gmacht negativ..! jo auf ein neues😎🍀🧿🙏🏽
  • Sodeli Ich meld mi au wieder mol.

Han en rächte zervix ka wie immer aber ohni unterliibschmerze woni normal immer han denn bini wieder troche gsi. Jetzt 5-6 täg spöter (gester) zt20 hani e unterliebschmerze ka wie bim ES aber troche und mini vagina häd rächt gschmeckt sehr unagnehm gsi. hüt isch dä spuck verbii.
    Kennt das öber vo eu? und cha das si ES ohni zervix?
  • Ich han nie wirkli ä tolle Zerfix gha und bin trotzdem schwanger worde…
  • Hoi zämme
    I hüt am Morge e Smiley bim Ovulationstest ka... Min ES findet in de nächste Stunde statt... Händs jetzt hüt doch no usgnützt... Eingentli han i welle warte bis zum nächste Zyklus... Mis Gfühl het mir aber gseit i söll scho usnütze... 😉 🥰

@Elefäntli i han das eso no nie ka.. I han immer so viel Zervixschliim kurz vor mim ES...
  • Ich han ebe immer en super zervix und dä ES gspüri au immer
  • Wenn hesch di ES ca. Wärs jetzt ca sowit? 😃
  • Hüt bini ZT 21 aber i ha au scho Bi ZT 20 dä ES ka wie me ufem Foti gseht darum chas scho möglech sindasi gest dä ES ka ha es verwiirt mineifach extrem wäg em Zervix 😅😬d47be080-0d6c-11ec-8fb4-05ddb37ddf93.jpeg
  • Den chas sehr guet möglich si... Den simer gliiich wiit... 😍🥰🍀
  • @Elefäntli Das chönti doch au d Inistig xi sii!? 5-6 Täg nach ES würi passe. Ich has bi bedne Schwangerschafte gspürt, das sichs ignischtet het. Bim erste isches sogar sehr schmerzhaft xi. Ich drucke mal Dumme ✊🏻🍀
  • Chamer gad nö vorstelle das das e ihnistig gsi isch dendier eher uf dä ES 🤭 aber me wartet mol ab und lönd üs öberrasche i zwei wuchä wüssemers 🤪
  • so de drache isch glande vori🙄…welcome neue zyklus🤪🍀🧿🙏🏽💪🏽
  • @Nalan83 oh nei 😔 so schad... Uf e neue Zyklus 🍀 mir gebe nit uf..
    Morn sött min ES bestätigt werde..
    Min NMT wäri zwische 19.09/20.09
  • Phu Fraue i weiss nö ob das do inä ghört, fühl mi biz elei gloh darum hani denkt i lo min frust eifach mol do inä los chönts jo ignoriere wenns eu nö intressiert.

Min Bueb wird dä Monet 4 Jöhrig scho sit 3 Johr simmer am Hibbele letst johr e FG gha und i gseh eifach kei liecht meh fühl mi verseit jede seit lenk di biz ab gang wieder go schaffe mach dir nö immer so en druck denn funktionierts eh nö i chas nöm ghörä 🤮🤮🤮Mir sind inärä Kiwuklinik aber es wet und wet eifach nö und s finanzielle isch halt au sone frog.

• So mini liebe ich schlüss mich nach eh FG ah euch ah bi hüt nachkontrolle gsy gsed alles guet us söll jetzt eifach eh 1-2zyklus abwarte wünsch euch viel glück😄
  • Elefäntli hoffnig nid ufgäh♥️
  • Hender paar gueti apps zum eisprung gse und so ☺️🤔 wott au so professionell werde wie ihr 😂
  • Hey ihr liebe.. so de doooof drache isch bi mir au glandet übers wucheend..
    Ha schnell e frog...
    Min ma wett sich die wuche ga impfe la.. (corona)
    Er seit mache mers zäme..
    Was denket ihr? Wür das au kinderwunsch beiflusse und das no use zögere?
  • @samira. Auso ig ha de urbia eisprung app und womenLog 🤷‍♀️
  • @elefäntli wenn me 3 Johr versuecht isch echt nicht ohne fürs mentale... Hesch es au mit Akupunktur versucht?
  • @samira. Willkommen in unsere Club. 🍀🍀🍀 I han Femometer App und MyNFP... I miss Tempi und mach Ovulationstest 🥰🍀
  • @tna so schad isch de Drache 🐲 glandet. I han mi bereits geimpft nach minere letscht Fehlgeburt... Han vo viel e ghört wo's sogar e positiv Wirkig gäh het und 🤰 worde sind 🥰🍀
  • @lachuli Jo bin id Kinesologie Alupunktur und id Hypnosä
  • Ohje elefäntli duet mer mega leid... kenne mi da zweni us u möcht dir nid znöch trätte... gäu dis erschte ching isch ohni Kiwu entstande? weiss me nid wiso es so lang nid klappet? drück dir ganz fescht düme. was mache de diä när ir kiwu? künstlech befruchte?
  • hei@samira. super das fröid mi 😂✌️❤️
  • i cha nächscht zischti zur FA u de wird gluegt weg dr usschabig 😀 aber blüetet scho lenger nüm. denke isch alles guet🙏
  • Jo de Junior isch noch eme Johr Hibbele uf natürlech art entstande.

Eifach unterstütze.
  • Jo de Junior isch noch eme Johr Hibbele uf natürlech art entstande.

Eifach unterstütze.
  • @elefäntli ah super 🙂 machsch das scho lang?
  • @Sarah 19 91 druck dir Dume 🍀 dass kei Usschabig bruchsch 🥰
  • @lachuli Aso id akupunktur scho meh wie e johr 😅
  • hane usschabig gha am samschti vore wuche.. iz isch eifach den nachkontroue🙃
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum