Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1293032343576

Kommentare

• @Sarah 19 91 wird bestimmt alles guet si. 😉
    @elefäntli wie oft gohsch in Akupunktur? 1x Monet oder mehr?
  • Gohn al 2 Wuche is akkupunktur 😉
  • @•Elefäntli• oje, verstah die guet. Nach soo langer ziit isches schwär nu z hoffe und z kämpfe. Meh fühlt sich machtlos und hilflos. Känn das gfühl guet, isch mr 2.5 jahr so gange. Immer nur z ghöre es klappet de scho machts nid besser. Wichtig isch dases dier psychisch guet gaht. Weiss nid ob das scho gmacht hesch, aber ich bin bimne kinderwunschcoaching gsi und han schliesslich nach de erfolglose iui psychologischi hilf gholt. Bin hie immernu stilli mitläseri und irgendwenn denn hibbli wieder mit. Gänd nid uf, glaubet as läbä und üchere körper und gniesset jede tag. Sich erfreue ah dem wome het, statt ah das z dänke wo eim fählt het mier immer ghulfe. Drücke für üch alli düme und umarme üch in gedanke😘
  • @minggiWürklech schön gschriebe 🥰 i weiss das lüt gid wo lenger Hibbeled i weiss das lüt gid wo gar kei Kind chönd ha us Medizinischä gründ oder was au immer aber ich weiss das fö jede schlimm isch sone situation ob me jetzt 1 Johr hibbelet oder 4 Johr es got eim rächt id Psyche
  • Hello Fraue
    Wie gohts Euch?
    Gemäss het sich min ES verschobe... Tue jetzt witer teste bi ES bestätigt isch 🥰🍀
  • Ha grad glese nach einere fg das de erst eisprung erst wieder nach 2-6w chunt 🤔
  • Jep das cha variere..i miss flissig Tempi und mach Ovulationstest 🥰 macht mir au Spass 😍 👌
  • Hey ihr liebe wie geits euch?
    Ich gang am MO de erst covid impfig go mache.. 🙄 mal luege wie das so wird... darum mache mir de zyklus mal pause🙄
  • Hoi zämme
    Min ES findet glaub hüt statt... Han e positive Ovulationstest... Scho vor e Wuche han ichs ka... Tempi isch aber nit ufe... Jetzt bin i gspannt obs dismol stattfindet... Werdes hüt usnütze... 🥰
  • @lachuli Mini ✊✊ si drückt u vieu Spass bim ♥️le!😉
  • Mi 🐲 isch hüt im Sturzflug gelandet 🌋.
  • @PaM danke 🥰 so schad isch din Drache 🐲 wieder glandet... 😔

• Ja nu, so probiere mirs wieder 😉
  • Hallo zusammen, ich bin neu hier und schleich mich direkt mal beim Hibbeln dazu :)
    Wir sind momentan im 1.ÜZ - heute soll eigentlich meine Mens kommen. Habe bei ES+12 bereits negativ getestet und auch leichte braune Schmierblutung bekommen. Habe also die Befürchtung, dass der Drache heute oder die nächsten Tage tatsächlich noch kommen wird..
    Aber gut, wir sind ja ganz frisch dabei und dass es direkt zum ersten Mal geklappt hätte, wäre ja auch zu schön gewesen :D
    Wie gehts euch allen so? Habt ihr bereits Kinder oder übt ihr auch fürs erste?
  • Ich über für das 1 Kind... War schon 2x schwanger... Leider hatte ich immer vor der 12 Woche eine Fehlgeburt... Nun hoffe wir das es beim 3x klappt 🥰
  • lachuli das tut mir leid zu hören. Ich drücke euch ganz fest die Daumen und viel Spass beim üben :)
  • @Hibou danke 😊 i Druck dir au fest Dume 🍀
  • Hey Froue ✌️😌

ha mau es paar ovus bsteut und sst vo pinkline.

Bi hüt 16 tag nach Ausschabung. und ha am friti e Ovu gmacht ganz e fini 2 linie u hüt nomau eine u di 2 linie isch scho zimlich dicker aber no nid so dick wie control linie denke morn wird er positiv si.

Ha aber glichzitig e 10er sst gmacht u de isch o gaaanz fin e 2 strich da gsi. iz cha das si das i da no rest HCG ha faus ja. wie cha das si das i de trotzdem gli e Eisprung ha?!

ha am zischti e FA Termin de weisi de vilich meh 😁

Hoffe dir heit es schöns weekend gha 🥰✌️
  • @Hibou Wir üben am 2. WUNDER 💖
  • @lachuli lieben Dank :)

@PaM oh wie schön, wie alt ist euer 1.Wunder?

@Sarah 19 91 Ich kenn mich da nicht so aus, aber ich meine irgendwo mal gelesen zu haben, dass die Ovus manchmal auch auf das hcg reagieren. Aber keine Ahnung, ob das stimmt...
  • @Hibou Unser Sonnenschein wird am 29.10. 1 Jahr alt 🥰
  • Froue, ig über chume hüt mini 1. Corona impfig, würdit dir dä u nächste verhüete?🤔
  • @PaM Oh das ist ja schön :) Dann wären die zwei ja recht nah beieinander :)
    Bezüglich der Impfung: Kenne mich da nicht so gut aus, aber ist die offizielle Empfehlung nicht, bis ein paar Tage nach der 2. Impfung zu warten?
    In einem anderen Forum habe ich gelesen, dass manche Frauen nach der 1. Impfung schwanger wurden und im 1. Trimester nicht mit der 2. geimpft werden durften. Daher mussten sie später mit der Impfung von vorne starten..
    Vermutlich würde ich also warten, bis beide Impfungen durch sind. Es sei denn es stört dich nicht, wenn du ggf. von vorne starten musst.
  • I han die zweit Impfig am 20 September... Han jetzt nit verhütet... Erfahre ob i schwanger bi wird i erst nach de 2 Impfig... Vo dem her passt das für mi....
  • Ich bi au unsicher wegs de impfig ha am 22.sep termin muess mal mini FA frage was sie meint

Ich bi immer blüete😕 14tag machts jetzt verlier langsam dnerve
  • I has grad gmacht nach de Fehlgeburt... Het für mi gstumme...
    Jetzt bechum i die 2 Impfig während de Hibbelzeit... Stimmt aber für mi... Han scho extrem Respekt vo dem Virus...
  • Danke öich Froue für d'Rückmäudige 😘😘😘
  • @Sarah 19 91 Ovulationstest reagiere au uf HCG... Was isch es den für e SS Test gsi?

Mini Tempi isch hüt gstiege... Min ES isch bestätigt 🥰
    8f5057b0-1510-11ec-8358-fd6dc831ccee.jpeg
  • Also wege dä impfig sind imfall alli Ärzt andere meinig, mini het gseit lieber nöd, und dä kollegin eri hät gseit sie söll sofort go impfe. isch leider immer bizli schwirig 🤷🏼‍♀️ weisch selber nöd so ganz was mache
  • @lachuli pinkline. nei hanomau eine gmacht u iz isch er schneewiis. lut mine ovus hani baud mau e ES. Ha hüt nomau e FA Termin und de weisi de o wider meh. Ha hüt Nachuntersuechig vo mire AS. I wünsche dir glück das es klappet🙏🙏
  • Hey ihr liebe.. auso weg dr impfig...
    Ig ha mit mire ärztin au gredet.. und sie het gseit ja impfe.. sie het e arbeitskollegin wo schwanger isch, wo jetzt im intensiv ligt... das het mer e chli angst gmacht und ha gfunde mol wett au.. 6cbf7860-152a-11ec-8358-fd6dc831ccee.jpeg bi aktuel so wit.. weiss jetzt nit ob i söll verhüete oder eifach witer mache wies chunnt.. mache keni ovus oder tempis.. nix... 🤷‍♀️
  • Ah und die 2. Impfig währ den am 13.10...
  • Ich hab die zweite Impfung am 03.09. bekommen und war da unwissentlich bereits Schwanger. Lag danach zwei Tage mit 39,5 Fieber im Bett. Kann aber natürlich nicht sagen ob die Nebenwirkungen mit der Schwangerschaft im Zusammenhang stehen. Eine Freundin hat beide Impfungen im ersten Trimester gut vertragen.
  • Ok i bin gspannt wie ich reagiere uf die 2 Impfig... I bi den zMitts in de Hibbelphase...
  • also bezüglich impfe bini generell defür. i bin abr genau zwüschet de erst und de 2 Impfig schwanger worde. i denk ihr münd für oi wüsse was stimmt. wasi waiss isch das dImpfig fix nöd unfruchtbar macht 😂 abr doof isch jetzt halt weg de zweite. niemert chsn mir säge wie witer. teils sägen di erst hilft scho, andri sägen warte bis nochrm stille sndri sägen impfe es isch meeega doof. drum rückblickend wers besser heti 2 Impfige ka und den schwanger worde abr bereue tunis nöd
  • @Füxli interessant i bi jo gspannt obs be mir au so schnell klappt nach de Impfig... I mach die 2 Impfig wenn i bi ES11 bi... Also no bevor i weiss ob i schwanger bi...
    Wie wiit bisch jetzt?
  • O schööön bin au gspannt drücke eus gaanz fest de dume @lachuli hoffes es chunnt bi eus au guet😍😍😍😍😍🍀🍀🍀🍀✊✊✊✊✊✊✊
  • @tna ja i hoffs 😍🍀
  • Hey hey mini liebee wie geits euch? Ig ha sit am morge so gaaanz fine schmärz rechts.. min eisprung isch sehr wahrschindlech hüt oder morn.. mache jo das mal keni ovus😅 denkes mir setzte hüt no mal ❤ und evtl. No am FR obe oder SA 😶😶😅
  • Hoi zämme
    Min ES isch dure... Bin jetzt am hibble... Tempi isch schön dobe... Müess mi bi Endi nächst Wuche gedulde 🥰👌

@tna Viel Spass bim herzle 🥰 😍
  • Hey hey🤗🤗🤗 fraue ha schnell mal e frog.. ha gester so ganz fiiin druck und es zihe kha rechts und links.. und geg hüt am morge so am 5 ume isch es stärcher gsiii jetzt isch zwar guet.. hei dir das aubes vorem eisprung? Lut so kalender hät i hüt de eisprung.. da ig keni ovus und so mache han i uf das chlei gachtet😅😬
  • @tna i has kurz vorem Eisprung und bim Eisprung selber spür ichs stärker... Tuend hüt unbedingt herzle 🥰 😍 viel Spass...
  • 55b52170-1835-11ec-9bc2-fd5e5fda9243.jpeg
    Hibble goht witer... In es paar Täg sött i meh erfahre 🥰
  • Wooow drücke dir ganz ganz ganz fest de dume 😍😍😍😍😍🍀🥰
  • Ehrlich gseit denk i nit das es grad bim erst Zyklus klappt... Han jetzt au scho PMS Symptom... 😉
  • @lachuli drücke dir o ganz fescht düme🙃
  • @Sarah 19 91 viele Dank.. Mini Tempi isch hüt glich bliebe wie geschterd... Die nächste Täg wirds us cho... 😉
  • Hibbel-Girls ig drücke öich aune ganz fest ✊✊, dass es klappet ☘☘. Ig setzte dä Zyklus us.
  • Hoi zämme
    Hüt isch be mir Tempi liiicht abe...
    Und han jetzt die 2 Impfig becho...

• Hoooi lachuli wie geits dir jetzt so??
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum