@tna nit so guet ha geschterd die 2 Impfig becho... Han Gliederschmerze und total kaputt... In de Nacht 🌃 han i Schüttelfrost und Fieber ka... Mini Tempi isch be 37,70 gsi... I hoff es goht mir die Nacht 🌃 besser...
Und dir?
Hoi Zämä
Ich bin neu da🙋🏻♀️Han scho fliessig mitglese und würd mi gern zuetue😊Mir sind im 7.te ÜZ und mis Problem isch dasi en sehr kurze Zyklus han, im Moment bi 12.
Jezt im Moment bini im ZT 2🐲Freu mi uf de Ustuusch!
LG
@lachuli sit 3 Mönet hets bi mir plötzli agfange khere. Im 1.Monet (vo dene 3) hani 16 Täg zyklus kah den die andere zwei Mönet 12 Täg Zyklus. Jetzt bini gspannt was es de Monet git. Bin bim Frauearzt gsi und sie meint ich söll no 3 Mönet abwarte evtl. Normalisiert sichs vo allei & sust luegemer den witter..
Ah den simmer genau glich wit bin au im ZT 3🙏🏻😊
@selin krass dass wäri den scho sehr kurz... I hoff bi dem Zyklus hesch e längere Zyklus.
Min Zyklus isch zwische 32 - 35 Täg..
Es zwische ZT19-23....😉
Darum mach i Ovulationstest und tue Tempi Messe 😍🥰👌
@selin Ich han nochem Absetze vode hormonelle Verhüetig au rächt es Chaos gha mitem Zyklus. 14 Tage Zykluslängi, ständigi Zwischebluetige/Schmierbluetige. Dank Tempi müsse etc. hani glich ungfähr gwüsst, woni stoh. Mini FÄ hed gmeint, das chöig no länger go, bis ich schwanger wird. Ä Woche druf binis gsi ;-) Eisprung ca. am Zyklustag 8, GV am Zyklustag 6…. Han denn aber noch de Iinischtig agfange ganz liecht dosierts Progesteron znä…
@selin Gar nid normalisiert. Bin jo trotzdem schwanger worde und jetzt i rund 1 Monat erwartid mir üses 1. chliine Wunder Noch de Iinischtig sind au Bluetige wäg gsi.
Morge fraue wie geits euch? Ha schnell e frog.. i ha morn e termin bim husarzt.. weg isemangel.. er nimmt glaubs wider de bluet vom finger... und am FR söt ja de drache lande bi mir.. jetzt mi frag: cha de das au scho morn gseh das i evtl. Schwanger bi?🙈🙈🙈