@tna nit so guet ha geschterd die 2 Impfig becho... Han Gliederschmerze und total kaputt... In de Nacht 🌃 han i Schüttelfrost und Fieber ka... Mini Tempi isch be 37,70 gsi... I hoff es goht mir die Nacht 🌃 besser...
Und dir?
Hoi Zämä
Ich bin neu da🙋🏻♀️Han scho fliessig mitglese und würd mi gern zuetue😊Mir sind im 7.te ÜZ und mis Problem isch dasi en sehr kurze Zyklus han, im Moment bi 12.
Jezt im Moment bini im ZT 2🐲Freu mi uf de Ustuusch!
LG
@lachuli sit 3 Mönet hets bi mir plötzli agfange khere. Im 1.Monet (vo dene 3) hani 16 Täg zyklus kah den die andere zwei Mönet 12 Täg Zyklus. Jetzt bini gspannt was es de Monet git. Bin bim Frauearzt gsi und sie meint ich söll no 3 Mönet abwarte evtl. Normalisiert sichs vo allei & sust luegemer den witter..
Ah den simmer genau glich wit bin au im ZT 3🙏🏻😊
@selin krass dass wäri den scho sehr kurz... I hoff bi dem Zyklus hesch e längere Zyklus.
Min Zyklus isch zwische 32 - 35 Täg..
Es zwische ZT19-23....😉
Darum mach i Ovulationstest und tue Tempi Messe 😍🥰👌
@selin Ich han nochem Absetze vode hormonelle Verhüetig au rächt es Chaos gha mitem Zyklus. 14 Tage Zykluslängi, ständigi Zwischebluetige/Schmierbluetige. Dank Tempi müsse etc. hani glich ungfähr gwüsst, woni stoh. Mini FÄ hed gmeint, das chöig no länger go, bis ich schwanger wird. Ä Woche druf binis gsi ;-) Eisprung ca. am Zyklustag 8, GV am Zyklustag 6…. Han denn aber noch de Iinischtig agfange ganz liecht dosierts Progesteron znä…
@selin Gar nid normalisiert. Bin jo trotzdem schwanger worde und jetzt i rund 1 Monat erwartid mir üses 1. chliine Wunder Noch de Iinischtig sind au Bluetige wäg gsi.
Morge fraue wie geits euch? Ha schnell e frog.. i ha morn e termin bim husarzt.. weg isemangel.. er nimmt glaubs wider de bluet vom finger... und am FR söt ja de drache lande bi mir.. jetzt mi frag: cha de das au scho morn gseh das i evtl. Schwanger bi?🙈🙈🙈
@simi99 Hallo😊 also bi mir hets garnöt ghulfe, eher verschlimmert. Ed het min Zyklus total durenand bracht. Aber muss au sege hans nöt ganz 3 Mönet duregno das sött mer anschinend. Jede Körper reagiert sehr individuell denki..
@simi99 Leider nonig viel. Bin bim Frauearzt gsi go alles abchecke lah. Und da nüt usecho isch und sie min unregelmässige Zyklus eifach mit Stress verbindet, trinki jezt ide 1.Zyklushälti Himbeerblättertee und 2. Zyklushälfti Frauemanteltee. Probiers jetzt mal eso. Bin halt chli am usprobiere.. bin also au froh wenn ihr sust welchi Tipps hend😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
Und dir?
151
383
bi üs isch warte a xeit😅 na ja mal luege😅
11
Mir gohts chli besser... Han no Schüttelfrost und echli Gliederschmerze.... I hoff i wird e besseri Nacht 🌃 🌙 ha...
11
Min Drache 🐲 isch hüt glandet. Tempi isch hüt au gsunke... So jetzt gimpft chan i neu starte 🥰
383
11
383
4
Ich bin neu da🙋🏻♀️Han scho fliessig mitglese und würd mi gern zuetue😊Mir sind im 7.te ÜZ und mis Problem isch dasi en sehr kurze Zyklus han, im Moment bi 12.
Jezt im Moment bini im ZT 2🐲Freu mi uf de Ustuusch!
LG
11
Herzlich Willkomme 🥰
Hesch 12 Täg Zyklus?
I bin hüt bi ZT3🐲... 😉
Sind fast glich wiit.
383
❤lich willkomme
4
@lachuli sit 3 Mönet hets bi mir plötzli agfange khere. Im 1.Monet (vo dene 3) hani 16 Täg zyklus kah den die andere zwei Mönet 12 Täg Zyklus. Jetzt bini gspannt was es de Monet git. Bin bim Frauearzt gsi und sie meint ich söll no 3 Mönet abwarte evtl. Normalisiert sichs vo allei & sust luegemer den witter..
Ah den simmer genau glich wit bin au im ZT 3🙏🏻😊
Wenn hesch meistens din Eisprung?
11
Min Zyklus isch zwische 32 - 35 Täg..
Es zwische ZT19-23....😉
Darum mach i Ovulationstest und tue Tempi Messe 😍🥰👌
174
4
11
4
174
4
383
383
383
151
151
4
@Sarah 19 91 Hoii hoii🙋🏻♀️😊
11
151
430
11
383
151
4
626
46
Glücklicherweise ziehen wir um, das sorgt etwas für Ablenkung
11
241
151
383
4
4
168
4
626
Ich schwör uf Akupunktur evt chunt das für die i frog wennts no nie usprobiert häsch aber do isch halt au jede körper reagiert anderst
168
168
4
4
241
4
168