Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1303133353676

Kommentare

• @tna nit so guet ha geschterd die 2 Impfig becho... Han Gliederschmerze und total kaputt... In de Nacht 🌃 han i Schüttelfrost und Fieber ka... Mini Tempi isch be 37,70 gsi... I hoff es goht mir die Nacht 🌃 besser...
    Und dir?
  • ui lachuli😪 ganz gueti besserig ❤️
  • Oh je gueti besserig 😔😔🙏 hoffes das morn di viiiel besser fühelsch🙏🙏
    a9498de0-1adc-11ec-a108-b95909c481ba.jpeg bi üs isch warte a xeit😅 na ja mal luege😅
  • Drucke fest Dume 🍀
    Mir gohts chli besser... Han no Schüttelfrost und echli Gliederschmerze.... I hoff i wird e besseri Nacht 🌃 🌙 ha...
  • Morge zämme
    Min Drache 🐲 isch hüt glandet. Tempi isch hüt au gsunke... So jetzt gimpft chan i neu starte 🥰
  • Oo neii de blöd 🐉 🤯🤯🤯 bi mir söt er nächst wuche am FR lande wo ni natürlech ned hoffe🙏 drücke dir scho jetzt gaaaaz fest de dume✊🍀✊🍀
  • I drucke dir ganz fest Dume 🍀
  • Dankeee liebs💕
  • Hoi Zämä
    Ich bin neu da🙋🏻‍♀️Han scho fliessig mitglese und würd mi gern zuetue😊Mir sind im 7.te ÜZ und mis Problem isch dasi en sehr kurze Zyklus han, im Moment bi 12.

Jezt im Moment bini im ZT 2🐲Freu mi uf de Ustuusch!
    LG
  • Hoi Selin
    Herzlich Willkomme 🥰
    Hesch 12 Täg Zyklus?
    I bin hüt bi ZT3🐲... 😉
    Sind fast glich wiit.
  • Hey selin
    ❤lich willkomme

• Hoi zämä🥰

@lachuli sit 3 Mönet hets bi mir plötzli agfange khere. Im 1.Monet (vo dene 3) hani 16 Täg zyklus kah den die andere zwei Mönet 12 Täg Zyklus. Jetzt bini gspannt was es de Monet git. Bin bim Frauearzt gsi und sie meint ich söll no 3 Mönet abwarte evtl. Normalisiert sichs vo allei & sust luegemer den witter..
    Ah den simmer genau glich wit bin au im ZT 3🙏🏻😊

Wenn hesch meistens din Eisprung?

• @selin krass dass wäri den scho sehr kurz... I hoff bi dem Zyklus hesch e längere Zyklus.
    Min Zyklus isch zwische 32 - 35 Täg..
    Es zwische ZT19-23....😉
    Darum mach i Ovulationstest und tue Tempi Messe 😍🥰👌
  • @selin Ich han nochem Absetze vode hormonelle Verhüetig au rächt es Chaos gha mitem Zyklus. 14 Tage Zykluslängi, ständigi Zwischebluetige/Schmierbluetige. Dank Tempi müsse etc. hani glich ungfähr gwüsst, woni stoh. Mini FÄ hed gmeint, das chöig no länger go, bis ich schwanger wird. Ä Woche druf binis gsi ;-) Eisprung ca. am Zyklustag 8, GV am Zyklustag 6…. Han denn aber noch de Iinischtig agfange ganz liecht dosierts Progesteron znä…
  • @dixi90 Okey, spannend!🙏🏻 hoffe bi mir passiert au so es Wunder. Ab wenn het sich das wieder normalisiert?
  • Bi kurze Zyklus muess me nit so lang uf de ES warte 🥰😍
  • Ja das stimmt, das isch denn de Vorteil🤣😍
  • @selin Gar nid normalisiert. Bin jo trotzdem schwanger worde und jetzt i rund 1 Monat erwartid mir üses 1. chliine Wunder :) Noch de Iinischtig sind au Bluetige wäg gsi.
  • @dixi90 Ohh Glückwunsch, so schönn🍀🍀 git mir grad echli Hoffnig..
  • @dixi90 jö glückwunsch das tönt so guet 😍😍 drucke dir au ganz fest de dume @selin

• Morge fraue wie geits euch? Ha schnell e frog.. i ha morn e termin bim husarzt.. weg isemangel.. er nimmt glaubs wider de bluet vom finger... und am FR söt ja de drache lande bi mir.. jetzt mi frag: cha de das au scho morn gseh das i evtl. Schwanger bi?🙈🙈🙈
  • Ah oder ebe nit😅
  • @tna... ja i denke de würds gseh.. chasch ne ja gad frage🙃
  • @tna Ich denke au dass sie das chönt gseh morn. Würd au nahfröge.

@Sarah 19 91 Hoii hoii🙋🏻‍♀️😊
  • @Sarah 19 91 wie isch be dir de Stand? 😃 👌 I chan nächst Wuche mit Ovulationstest starte 🥰
  • i warte uf mini mens söt jede moment sowit si. 🙃 bi hüt zyklustag 32 nach Usschabig.

• Soo liebi fraue gester het mini ersti mens nach de fg gstartet ha fast 6w düre blüetet und nur paar täg pause 😅 bald ish min körper leer😂
  • Super den startet Ihr fast glichzietig 🥰😍
  • Hey ihr liebe wie geits euch hüt so wer stoht wooo🥰?
  • no ke mens... chöme hoffentlich gliii
  • Hüt bini im 7.ZT mens bald verbi… denke i 2 Täg fangi mit de Ovus ah. Und ihr??😊
  • ES+1 🤪 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
  • ES+2
    Glücklicherweise ziehen wir um, das sorgt etwas für Ablenkung :smiley:
  • ZT7...fang erst nächst Wuche mit Ovulationstest ah... 😉
  • Zt 12, denke aber dass i am zt10/11 de ES gha ha.
  • 34ZT warte no uf mini mens.
  • Hey ihr liebe ig ha hüt am morge testet morn söt de dooof drache lande... und leider negativ 😔😔😔😔 jetzt wart i uf de 🐲
  • @tna Oh nei so doof! Denn ab uf en neue Start🙏🏻🍀 viel Glück😊

• @Kringel Ich hoffe ihr hend die Täg liebevoll usgnützt🥰🥰
  • Hallo Zämmä🤗 Ich han mal welle frege eb öper erfahrig het mit Mönchspfeffer hilft das guet füren Regelmässige Zyklus? Zum schwanger werde?
  • @simi99 Hallo😊 also bi mir hets garnöt ghulfe, eher verschlimmert. Ed het min Zyklus total durenand bracht. Aber muss au sege hans nöt ganz 3 Mönet duregno das sött mer anschinend. Jede Körper reagiert sehr individuell denki..

• @simi99 das hani au scho ghört wie d selin schriebt.

Ich schwör uf Akupunktur evt chunt das für die i frog wennts no nie usprobiert häsch aber do isch halt au jede körper reagiert anderst
  • @Elefäntli machsch das selber oder lasches mache? (Akupunktur)
  • @selin ja das isch definitiv so jede körper isch andrrst was hesch du am schluss degege gmacht?
  • @simi99 Leider nonig viel. Bin bim Frauearzt gsi go alles abchecke lah. Und da nüt usecho isch und sie min unregelmässige Zyklus eifach mit Stress verbindet, trinki jezt ide 1.Zyklushälti Himbeerblättertee und 2. Zyklushälfti Frauemanteltee. Probiers jetzt mal eso. Bin halt chli am usprobiere.. bin also au froh wenn ihr sust welchi Tipps hend😊
  • @simi99 völlig vergesse fröge, was isch denn bi dir de Grund weni derf fröge?
  • @selin e Lady geniesst und schweigt 😉🤭
  • @Kringel Grad eso🍀🙏🏻😜
  • ich han au en unregelmässige zyklus und ich wet jetzt irgendepis sueche daser regelmässig wird damiti au besser chan stüre wenn de Eisprung isch😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum