Hey zäme.. endlech goht de app wider 😅 @lachuli gnüess esss 😍😍😍😍🍀✊ @sarah1991 hoffentlech landet de drache bald🍀✊
Bi mir isch de drache au scho glandet am SA... 🙄🙄
ha am 14 sept e nachkontrolle gha da isch mi hcg uf 0 gsi u 2 follikel vo 1.4 cm wo sech parat hei gmacht 2 wuche nach usschabig🙈 bi rächt baff gsi das es nach 2 wuche scho widr cha ready mache. Drum mini täg söte scho mau cho äntlech........
Hoi Ladys
Freut mi dass es eu allne guet gaht😊Mir gahts au guet. Nur spielt min Körper wieder verruckt🤣Ich bin hüt bi ZT 13 und vorgester hani de stehende Smiley kah. Aber glichzitig hani immerno mini Periode kah ganz komisch! Han das nonie kah. & han bis hüt no schmierbluetige.
Mal luege han de Monet nödeso hoffnig..😆 luut App bini hüt bi ES+1 oder 2
Hoi zamme @selin Ganz komisch - habe ich bisher auch noch nicht gehört Smiley trotz Periode. Bin gespannt wie es bei dir weitergeht. @lachuli Ganz schöne Ferien
Ich bin nun bei ES+7 und hatte heute eine ganz leichte Blutung - habe schon häufiger gelesen, dass einige eine Einnistungsblutung hatten. Vom Zeitpunkt her könnte das ja passen..
Natürlich ist die Hoffnung nun gross, obwohl ich versuche entspannt zu bleiben
@selin oh wow hesch früeh en ES ka... I bin gspannt wenn be mir MAX chunt. Mit Tempi Messe gsehn i au immer ob ES statt gfunde het... @Hibou oooh das tönt sehr spannend 😍 drück dir die Daumen 🍀
Morge zämme
Hüt ZT15 und CB Monitor zeigt hoch ah... Bin gspannt wenn MAX chunt 🥰 mir gniesse no die letschte Täg Ferie ☀️ i hoff i han am Weekend ES... Mini Tempi isch schön tief... 😉
Ladys ich glaubs nöt wie chan das wahr si?!
Ich han jezt nomal en ovu test gmacht eifach so will ich vor 4 Täg de Stehende smiley kah han obwohl ich bluetige kah han. Denn isch hüt eifach nomal en stehende cho. So bini ufd Idee en Ssw test zmache und han mer natürli debi denkt du spinnsch aber chum eifach isch eh negativ! Und was gsehni da sofort en de positive Strich den hani grad no de digitali gmacht und da staht 2-3 Wuche schwanger! Ich weiss nöt ob ich mich söll freue oder nöt die bluetige machet mir so Angst. & ich chan nöt glaube dasi schwanger bin🥺🥺🥺🥺
Hoi @selin
Erstmal Glückwunsch das sind doch tolle Nachrichten
Ist deine Blutung denn stark? Ich kann verstehen, dass es dir Angst macht - würde es mir wohl auch. Aber Blutung heisst nicht immer sofort, dass etwas nicht passt. Ich würde am besten einfach mal mit dem FA sprechen und schauen was er meint.
Ich drücke gaaaanz fest die Daumen, dass alles in Ordnung ist und gute Nerven bis du Bescheid weisst.
@selin Ig ghöre zude stille mitläserinne und „dumedrückerinne“ für alli wo am hibble si ❤️
Wett mi nur churz iklinke: bi minere erste SS hani vom Zitpunkt vor iinistig a regelmässig immer wieder blüetet (schmierbluetig bis sturzbluetige) bis ca. zum 4. Monet. Mi Bueb isch mittlerwile 5i. Mach grad en Termin bim Frauearzt ab. Wünsche dir alles Gueti und drücke witerhin mini Dume 🥰
@selin Gratuliere! So ganz sälte isch das gloub nid. Evtl chan dir jo dine Frauearzt Utrogestan gä zur Unterstützig. Hani damals au becho wäg Bluetige.
Danke viel mal ladys❤️ morn gahni grad zum Frauearzt zum luege ob alles guet isch demit ich beruhigt bin. Für alli wo witerhi hibblet ich erwarte e positivi Nachricht🍀🙏🏻 vlt isch öbber scho schwanger ohni zwüsse wie ich😆 bin anschienend im 4-5ssw🥺
Hey Ladies, bin au am hibble, han im Juni FG kah und han müesse 3 Zykle warte, bis mir wieder dörfe mache. Wünsche euch alles Gueti und Drücke eu de Dume 🥰 Mir schaffe das
Selin gratuliere dir! ich bi i de letschte 3 Mt stilli Mitläserin gsi und ha am Sunntig im 3 ÜZ döfe positiv teste.. mer sind also öpe glich wiit😉 das chunt bestimmt guet, mach der ned z viel sorge sonder freu dich🤗🤗
@selin oh wow 🥰 unbedingt FA alüte damit Termin abmache machsch. Evtl gebe sie dir grad Utrogestan bezüglich Bluetige...
Muess aber nüt negatives bedüte... @Bibi83 Glückwunsch zur 🤰 hesch du Tempi gmesse oder Ovulationstest gmacht?
@selin nei nani, min Arzt isch na i de Ferie due Wuche. Wirde denn negst Wuche mal alüte, denke bi mir wird de erst termib erst so um die 8. Wuche sie.
hesch du scho de termin? hoffe chasch hüt na gschwind go zeige!
I bi jetzt ES 9. Ha nach ES es paar Täg e dumpfe schmerz gha ir GM. U fast täglich es liechts Mensgfühl. Süsch kei PMS. Ich bi unsicher...
Bi hin u her grisse. Mal denku, doch fühl mi ss, u ner denki wieder, nö das isch nüd de Monet. 🙈 🤪
Gratulierä @selin u @Bibi83 zu öine SS🥰 bi säubr schwanger wordä ha es paar mönet da inne mitghibblet u bi immerno stilli mitläserin u fröiä mi für jedi wes iigschlagä het🥰🤭 aues guetä..o am räschtä 🥰🤙 ha nech nid vergässä isch ä super zit gsi mit öich u hibble 😘 mir dörfä i öppe 6-8 wuchä üsi 2. Tochter begrüessä ❤ u schwöschterhärz @Sarah 19 91 bi dir klappets o gli❤ love you
@Bibi83 Ja ich bin vorher grad go zeige, sie het mir jetzt Tablette verschriebe wo Bluetige söll echli stoppe. Sust isch nüt speziells ufgfalle, sie het no Ultrashall gmacht aber gseh hemmer nüt wie vermuetet wills no zfrüeh isch. Aber Bluet het sie abgno chume nöchst wuche bscheid über ob e definitivi Schwangerschaft bestaht oder nöt.
Do ich nit schloofe ka, nomol e kurzi vorstellig vo mir🥰 ich, bald 30 sit 2 johr kinderwunsch fürs erste kind. Momentan ziemlich viel downs wills eifach nit klappe will. Bi sit märz inere kiwu wo sich au herusgestellt het dasi pcos ha mit insulinresistenz. Sithär nimmt ich täglich Metformin und bi im 1. ZK uf letrozol. Ha ändlich mol spüre dörfe wies isch e eisprung zha, het jedoch so witt ichs jetzt beurteile ka nit klappt. ES+14 sst negativ und ha ziemlichi UL schmerze als würde mini Täg iiträffe.. do ich kei regelmässigi zyklus ha ka ich leider bi mir nüt berächne und wird in zuekunft alles unter kontrolle mit US etc. mache miesse..
Amigs muess ich schmunzle wie naiv ich dänkt ha, sobald mes ei mol probiert wird me sofort schwanger.. 2 johr spöter verbring ich mini zitt mit recherchiere, verzwiifle und die ständigi Warterei.. was für e wändig😂
@Sarah 19 91 Es chan leider alles si.. entweder han ich mis baby scho verlore dur die Bluetige oder ich han witterhi mini Periode was zwar si chan aber sehr selte vor chunt.. bin gester notfallmässig is Spital wills mer so übel gange isch es isch mer richtig trümmlig gsi und ha mega kreislaufprobleme kah also würkli fast nöt chöne laufe. Weiss nöt obs evtl vo utrogestan chunt, will isch alles nachem ihneh passiert.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
241
Wie gats üch so?
11
Mol luege wenn min ES si wird... 😉
151
151
151
11
I gniess Ferie sehr... Es tuet so guet mol e Usziet zha... 😉 😃
200
383
@lachuli gnüess esss 😍😍😍😍🍀✊
@sarah1991 hoffentlech landet de drache bald🍀✊
Bi mir isch de drache au scho glandet am SA... 🙄🙄
626
11
151
151
4
Freut mi dass es eu allne guet gaht😊Mir gahts au guet. Nur spielt min Körper wieder verruckt🤣Ich bin hüt bi ZT 13 und vorgester hani de stehende Smiley kah. Aber glichzitig hani immerno mini Periode kah ganz komisch! Han das nonie kah. & han bis hüt no schmierbluetige.
Mal luege han de Monet nödeso hoffnig..😆 luut App bini hüt bi ES+1 oder 2
@lachuli Schöni Ferie☀️
46
@selin Ganz komisch - habe ich bisher auch noch nicht gehört Smiley trotz Periode. Bin gespannt wie es bei dir weitergeht.
@lachuli Ganz schöne Ferien
Ich bin nun bei ES+7 und hatte heute eine ganz leichte Blutung - habe schon häufiger gelesen, dass einige eine Einnistungsblutung hatten. Vom Zeitpunkt her könnte das ja passen..
Natürlich ist die Hoffnung nun gross, obwohl ich versuche entspannt zu bleiben
11
@Hibou oooh das tönt sehr spannend 😍 drück dir die Daumen 🍀
200
11
Hüt ZT15 und CB Monitor zeigt hoch ah... Bin gspannt wenn MAX chunt 🥰 mir gniesse no die letschte Täg Ferie ☀️ i hoff i han am Weekend ES... Mini Tempi isch schön tief... 😉
383
383
151
11
@sarah 19 91 ah jöö danke 😊 mir gebe üses besti... 😉 😃
151
4
Ich han jezt nomal en ovu test gmacht eifach so will ich vor 4 Täg de Stehende smiley kah han obwohl ich bluetige kah han. Denn isch hüt eifach nomal en stehende cho. So bini ufd Idee en Ssw test zmache und han mer natürli debi denkt du spinnsch aber chum eifach isch eh negativ! Und was gsehni da sofort en de positive Strich den hani grad no de digitali gmacht und da staht 2-3 Wuche schwanger! Ich weiss nöt ob ich mich söll freue oder nöt die bluetige machet mir so Angst. & ich chan nöt glaube dasi schwanger bin🥺🥺🥺🥺
46
Erstmal Glückwunsch das sind doch tolle Nachrichten
Ist deine Blutung denn stark? Ich kann verstehen, dass es dir Angst macht - würde es mir wohl auch. Aber Blutung heisst nicht immer sofort, dass etwas nicht passt. Ich würde am besten einfach mal mit dem FA sprechen und schauen was er meint.
Ich drücke gaaaanz fest die Daumen, dass alles in Ordnung ist und gute Nerven bis du Bescheid weisst.
778
Wett mi nur churz iklinke: bi minere erste SS hani vom Zitpunkt vor iinistig a regelmässig immer wieder blüetet (schmierbluetig bis sturzbluetige) bis ca. zum 4. Monet. Mi Bueb isch mittlerwile 5i. Mach grad en Termin bim Frauearzt ab. Wünsche dir alles Gueti und drücke witerhin mini Dume 🥰
174
4
126
241
1
4
@Bibi83 Danke viel mal😊 ohhh soo schön denn gratulieri au dir ganz herzlich❤️ jaa probiere positiv denke☀️🙏🏻
151
i ha mini mens immerno nid... 🙈 hmm
11
Muess aber nüt negatives bedüte...
@Bibi83 Glückwunsch zur 🤰 hesch du Tempi gmesse oder Ovulationstest gmacht?
1
11
Sit geschterd stoht be mir Hoch 🥰
1
4
Dini mens chunsch sicher bald über! Drucke dir fest Duume🍀🍀🍀
@lachuli Ja lüte nacher grad mal ah
Bi dir tönds au Super!!😍😍😍 drucke dir au ganz Fest duumee 🍀🍀🍀
4
1
hesch du scho de termin? hoffe chasch hüt na gschwind go zeige!
241
Bi hin u her grisse. Mal denku, doch fühl mi ss, u ner denki wieder, nö das isch nüd de Monet. 🙈 🤪
383
231
4
@Talisa Danke viel mal🥰🥰 gratuliere dir au 🙏🏻 hoffe chunsch dis Baby heil und gsund über😍🥰
151
4
151
383
243
243
Amigs muess ich schmunzle wie naiv ich dänkt ha, sobald mes ei mol probiert wird me sofort schwanger.. 2 johr spöter verbring ich mini zitt mit recherchiere, verzwiifle und die ständigi Warterei.. was für e wändig😂
4
Mal luege