@PaM Danke vielmal🙏🏻 alles was passiert het en Grund, drum luegemer jetzt witter und bin dankbar dasi die Schwangerschaft für e churzi Ziit ha derfe erlebe. Es isch so schön gsi und wotts au schön in Erinnerig phalte🥰
@Elefäntli
Danke dir🙏🏻 oh jee isch krass vieviel Fraue FG münd erlebe hett nöt denkt dass es soviel sind.
Ab wenn hend ihr wieder probiert schwanger werde?
Isch biz blöd gsi dä Wo mi Operiert häd aso (usschabig) hed gseit mir chönd sofort wieder starte und min FA häd gseit mir sölled 3 Zyklus warte 😅 Do mir idä Kiwuklinik sind händ sü gseit mir chönd sofort wieder starte
und mir händ denn au sofort wieder gstartet welmer eifach scho bald 3 Johr am üebe sind und Ziit lauft 😅
Seit würkli jede öbbis anders.
Mini FA het gseit mir chöntet grad loslegge (ohni Usschabig) & bide Kollegin isch genau sgliche gsi und sie het 3 Zykle müesse warte.
Ich wott meh warte will ich mich irgendwie nonig parat fühle und das no muss verarbeite. Aber wer weiss vlt änderet sich das den au wieder ide nächste paar Täg😊
@Selin oje fühl di ganz fest umarmt. I weiss wie du dich jetzt fühlsch. Mir hend im August 2020 au e FG gha. Und egal i wellere SSW das isch, es isch üches Baby gsi u es duet eifach nume weh im Herz.
🍀🍀🍀
@Selin es tuet mir so leid... Han grad Träne 😢 in de Auge... I has 2x bereits erlebt... I druck dir ganz fest... Es isch besser zwarte bis de Körper und du sowit bisch... I han die letscht Fehlgeburt im August ka und bin jetzt wieder dra....
Hm.... Also mi Körper macht Spiili mit mir. Hüt morge Tempi wieder chli ufe uf 36.9 u null Azeiche vo Mens kei Schmerze nüd. U jetzt chli Bluetig woni ufem WC gsi bi. 🤷♀️
Weiss nid obi morn morge gliich mau söll teste, oder abhäckle
Guete Abig zämä🥰Ich han e Frag
Tüend viel vo eu Tempi messe?
Han das nonie gmacht, han eifach immer nur Ovus gmacht.
Die wo Tempi messet:
-Empfehleders mir?
-& mit welem Grät (oder Marke) machet ihr‘s?
Danke fürs Duume drücke. Doch hüt isch dTempi abe uf 36.5 u dBluetig isch jetzt stärker worde. Muess definitiv nid teste sondern de Monet abhake. 😔
Hoffemer mau ufe nöchst Monet.
@selin i tue OVUS mache und Tempi Messe... Han de Ovy Tempi bin sehr zfriede mit dem... Mir machts Spass... 🥰 Durch Tempi Messe gsehsch au ob ES ka hesch und chasch din Zyklus guet verfolge 😍👌
Bei mir geht es nicht mit Bild posten... Geht es bei Euch?
Auf jeden Fall wurde heute mein ES bestätigt 🥰 befinde mi bi ES 3...isch no öper meh am hibble?
@lachuli Oh schad, het gern mal so e Kurve gseh demit ich chli weiss wies müsst usgseh han hüt zum erste Mal tempi gmesse.
Nei bi nöt am hibble aber han hüt mal en ssw Test gmacht zum luege ob ich no HCG Wert han. Und de isch glich starch gsi wie vor 1 Wuche. Und dete hani 138 kah.
Mal luege wie lang das no gaht bis ich uf 0 bin.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
Mir gahts nödeso guet.. han leider mis Würmli velore (
Aber hans irgendwie vermuetet kah.😞
426
426
4
Ohhh & dir wünschi denn viel Glück!🍀🍀🍀😊
626
Han dä Minet vor eme Johr au ä FG ka und weiss genau wie du di Fühlsch.
4
Danke dir🙏🏻 oh jee isch krass vieviel Fraue FG münd erlebe hett nöt denkt dass es soviel sind.
Ab wenn hend ihr wieder probiert schwanger werde?
Ich warte sicher no 2 zykle
626
und mir händ denn au sofort wieder gstartet welmer eifach scho bald 3 Johr am üebe sind und Ziit lauft 😅
626
4
Mini FA het gseit mir chöntet grad loslegge (ohni Usschabig) & bide Kollegin isch genau sgliche gsi und sie het 3 Zykle müesse warte.
Ich wott meh warte will ich mich irgendwie nonig parat fühle und das no muss verarbeite. Aber wer weiss vlt änderet sich das den au wieder ide nächste paar Täg😊
626
Jo i find au jede muess sis tempo finde und uf sis innere losä lönd eu ziit und nämed eu die ziit wo ihr bruchäd
151
151
4
383
151
4
1
4
241
🍀🍀🍀
11
4
ja mir lönd eus Ziit💫
4
11
11
4
383
151
241
Weiss nid obi morn morge gliich mau söll teste, oder abhäckle
4
11
151
4
Tüend viel vo eu Tempi messe?
Han das nonie gmacht, han eifach immer nur Ovus gmacht.
Die wo Tempi messet:
-Empfehleders mir?
-& mit welem Grät (oder Marke) machet ihr‘s?
Danke
241
Hoffemer mau ufe nöchst Monet.
151
11
11
426
11
4
🍀🍀🍀🍀dir viel Glück🙏🏻🙏🏻🙏🏻
11
11
11
409
11
Auf jeden Fall wurde heute mein ES bestätigt 🥰 befinde mi bi ES 3...isch no öper meh am hibble?
4
Nei bi nöt am hibble aber han hüt mal en ssw Test gmacht zum luege ob ich no HCG Wert han. Und de isch glich starch gsi wie vor 1 Wuche. Und dete hani 138 kah.
Mal luege wie lang das no gaht bis ich uf 0 bin.
11
4
11
383
Bin au am hibble 😅 am 29.10 isch NMT... mal luege😅
383