Hallo zusammen
Ich habe noch eine AVA in sehr gutem Zustand. Falls ihr Interesse habt, dann meldet euch gerne bei mir. Ich fand sie sehr hilfreich bei der Überwachung vom Zyklus.
Lachi, ich drück dir die Daumen, dass es bald klappt. Ich hatte eine IVF, nachdem
alles andere nicht geklappt hat. Jetzt scheint es für den Moment gut zu sein. Bin jetzt in der 11. SSW.
Also, ich ha hütt mi erste kontrolltag ka nach 5 täg hormone iinää. Letzti tablette hani am Sunntig iihgno. Hütt hani e Follikel links 14 mm und e Follikel rächts 9 mm ka😊😊😊 eileiterdurchlässigkeit isch au prieft worde und isch alles in Ornig.. i freu mi riesig drüber und hoff das die no wachse und am fritig luege mr denn ob mr scho könne mit ovitrelle uslöse.. bi sehr gspannt und sehr zueversichtlich🍀👍🏼❤️
@selin ja das tönd wirklich toll.. ha ändlich mol wieder so richtig hoffnig und luscht uf all das..☺️ wie gohts dir? Duet mr sehr leid was de muesch duure mache.. ich has nir vorhär könne ahspräche will mir alles chli zviel worde isch..
@meki_33 Ja git halt so downs😢 schön gahts dir aber wieder besser. Duume sind druckt für dich🍀
Mir gahts mittlerwiile bitz besser. Es git immer wieder Täg da khei ich wieder zrugg und denke ah man jetzt wäri sowiit gsi und jetzt wär das und das gsi… aber isch au normal denki.
Ich freu mich wenns würkli mal richtig klappet und zwar bi allne unter eus🥰🙏🏻🌈
Morge zämme
Mini Tempi isch hüt bi 37,24 gsi.. So hoch bin i no nie gsi... Hätt euch so gern es Bild Postet..es goht aber nonit... 😔
Bi jetzt bi ES7... Wird erst nächst Mittwuch teste sofern Tempi hoch bliebt... 😉
Hey mini liebe 🥰 ich ha hütt de 2. kontroll termin ka links isch nur 1 mm meh gwachse isch jez bi 15mm. Und rächts vo 9 uf 11mm. Ich söll bis am sunntig obe uslöse und ha irgendwie chli angst das sälber zmache. Het das scho mol öbber miesse? I ha jo kei angst vor sprützene und letzte monet hets mir jo därtztin gmacht.. aber allei?!.. haha das wird luschtig.. 😊 wie gohts euch sowitt? Lg
@meki_33: Das schaffst du gut, da kann eigentlich nix passieren. Man muss nur die Spritze setzen und dann werden die Eier hoffentlich bald herausgenommen. Bei mir war das nicht so schlimm. ✊🏼Vielleicht kann dir jemand die Spritze geben.
@meki_33Isch nöd schlimm und chasch au nüt falsch mache😊 was mir ghulfe het isch zerst es küehlpack paar sekunde druf tue und den mit zwei finger e Speckfalte mache… den wärend em Sprütze langsam losla… und la der Ziit bim Sprütze den mit em Alkoholtupfer biz ih Massiere… git au vo Ovitrelle es Video☺️🍀
Viel viel Glück🍀🥰
Hoi zämä hoffe gaht eu guet.. mir gahts guet bin nur mega nervös wege morn, han am Namittag en Frauearzttermin. Han sit ich min Krümel verlore han kei Kontrolle meh kah unnd morn wird nomal alles untersuecht. Wünschet mir Glück bitte dass es kei ELSS isch. Mini Tests sind immerno positiv
Hallo mini liebe danke viel mol fürd nochrichte❤️❤️ ha leider nit könne schriibe mir hän bsuech ka und sin ganz schöni tääg gsi woni ha könne richtig gniesse und zuedäm au no flissig härzle😊😊 vor 20 min hani mi ändlich and sprützi gwogt.. also isch ächt nit schlimm gsi und ha es video im net gfunde wo sis erklärt hän. Bim deckel abne vo dr spützi häni bitz zögeret aber woni dänkt ha für was as ichs mach denn ruggzuck isch die dinn gsi.. bi richtig happy haha hoff sgoht euch guet!!
Hey ihr liebe bi zrugg vo de ferie 😅 wie geits euch so??
Ha leider nit ine chönne i de ferie..
Mir isch es sit gester obe schlächt.. wo ni esse gseh han am obe vorallem und jetzt au scho chlei..
I weiss ned ob das psychisch isch 😅 am FR sött bi mir de dooof 🐉 lande wo ni nit hoffe.. na ja luege mer mau😅
@selin Daumen sind gedrückt für deinen Termin heute @tna das klingt doch schonmal gut, ich drücke die Daumen, dass der Drache Freitag nicht kommt. Tut mir aber leid, dass dir schlecht ist >.<<br>
Mein Ovu war gestern positiv und die Temperatur ist heute früh runter. Ab morgen sollte es dann aufwärts gehen. Konnten die Zeit auch gut zum herzeln nutzen
Hat von euch schonmal jemand die Zyklustees getrunken?
Mein Zyklus ist eigentlich regelmässig aber die zweite Zyklushälfte könnte etwas länger sein. Deswegen dachte ich ich probiere die Mal aus und trinke seit zt4 fleissig Tee. Ab morgen müsste ich dann ja auf den Zyklustee 2 wechseln. Ich bin Mal gespannt ob und wann ich Veränderungen merke...
Wünsche euch allen eine gute Woche
Hallo zusammen
Ich denke mein Drache 🐲 wird morgen / übermorgen landen. Meine Tempi ist heute nur minim gesunken.. Mal schauen wie es morgen sein wird.
Drücke Euch ganz fest die Daumen 🍀 🍀
Hoi zämä, bi mir isch alles guet gange. Gseht alles guet us. Muess jetzt abwarte bis de Körper HCG abbaut. Und den het sie gseit chömmer loslegge normal wenn mir eus parat fühlet. 🙏🏻
@lachuli hoffe het glich klappet. Hoffnig stirbt zletst😌🍀
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
4
Ich habe noch eine AVA in sehr gutem Zustand. Falls ihr Interesse habt, dann meldet euch gerne bei mir. Ich fand sie sehr hilfreich bei der Überwachung vom Zyklus.
626
4
626
4
11
4
11
4
alles andere nicht geklappt hat. Jetzt scheint es für den Moment gut zu sein. Bin jetzt in der 11. SSW.
243
11
4
@lachuli Wenn chasch teste?😇
243
243
4
Mir gahts mittlerwiile bitz besser. Es git immer wieder Täg da khei ich wieder zrugg und denke ah man jetzt wäri sowiit gsi und jetzt wär das und das gsi… aber isch au normal denki.
Ich freu mich wenns würkli mal richtig klappet und zwar bi allne unter eus🥰🙏🏻🌈
11
Mini Tempi isch hüt bi 37,24 gsi.. So hoch bin i no nie gsi... Hätt euch so gern es Bild Postet..es goht aber nonit... 😔
Bi jetzt bi ES7... Wird erst nächst Mittwuch teste sofern Tempi hoch bliebt... 😉
426
11
426
11
151
151
11
151
11
151
243
11
Mir gohts guet.. ES9 und Tempi isch bi 37,05 🥰 Spannig stiegt 🍀🍀
33
4
440
Viel viel Glück🍀🥰
11
Morge zämme
Au hüt isch mini Tempi bi 37 🥰
I hoff es bliebt eso... In 3 Täg isch min NMT 🥰
426
11
426
11
426
46
Das ist super, ich drücke ganz fest die Daumen
11
4
243
11
Mini Tempi isch hüt bi 36,95 gsi... Es isch liiicht gsunke...
383
Ha leider nit ine chönne i de ferie..
Mir isch es sit gester obe schlächt.. wo ni esse gseh han am obe vorallem und jetzt au scho chlei..
I weiss ned ob das psychisch isch 😅 am FR sött bi mir de dooof 🐉 lande wo ni nit hoffe.. na ja luege mer mau😅
426
46
@tna das klingt doch schonmal gut, ich drücke die Daumen, dass der Drache Freitag nicht kommt. Tut mir aber leid, dass dir schlecht ist >.<<br>
Mein Ovu war gestern positiv und die Temperatur ist heute früh runter. Ab morgen sollte es dann aufwärts gehen. Konnten die Zeit auch gut zum herzeln nutzen
Hat von euch schonmal jemand die Zyklustees getrunken?
Mein Zyklus ist eigentlich regelmässig aber die zweite Zyklushälfte könnte etwas länger sein. Deswegen dachte ich ich probiere die Mal aus und trinke seit zt4 fleissig Tee. Ab morgen müsste ich dann ja auf den Zyklustee 2 wechseln. Ich bin Mal gespannt ob und wann ich Veränderungen merke...
Wünsche euch allen eine gute Woche
11
Ich denke mein Drache 🐲 wird morgen / übermorgen landen. Meine Tempi ist heute nur minim gesunken.. Mal schauen wie es morgen sein wird.
Drücke Euch ganz fest die Daumen 🍀 🍀
4
@lachuli hoffe het glich klappet. Hoffnig stirbt zletst😌🍀
11
I chum be mir nit drus... Bin i Tempi isch immerno bi 36,95...Drache 🐲 isch nonit in Sicht... Abwarte uf morn 🙂😉
426