Ich ha mini Bluetergebnis vo gester übercho. Zletst also gnauer gseit vor zwei Wuche isch de Wert bi 148 gsi und jezt bi 164.😣 De Wert wott eifach nöt abe..😅
DÄrztin het am Telefon gseit isch zwar nöt oft de Fall aber gits dass de Körper nöt wott abbaue und sich ziit laht und chunt au selte vor dass es meh wird statt weniger dass chunt au druff ah wie de Körper grad zwäg isch.. ja nu weiss nöt wasi devo söll halte🤷🏻♀️
Hoi mini liebe.. irgendwie hani e komischs gfühl.. i ha jo am sunntig usglöst und spür weder e zieh no e azeiche vomene eisprung. Letzt monet hani mi so gfreut das ichs gspürt ha und jetzt eifach nüt.. was het das zbedüte? Mir hän zwar die täg usgnützt aber was bringts wenni nit mol weiss obs gsprunge isch? Oh mann und jetzt wieder die warterei.. so gemein.. i hoff sehr dass es bi euch klappt het!! 🍀
Hi Fraue wie gats?
Also i ha sidem ES zGfühl dass es nüd isch de Zyklus.
Ich ha wärend de Mens 2-3 mau so es kurzes Steche ide Scheide gha. U sid es paar Täg wieder. Nur so ganz kurz u nur öpe 1-2 mau im Tag. Nid schlimm, eifach kurz unagnehm.
Kennt das öper?
@Kringel Hmm wott dir kei Hoffnig mache aber ich han au mittelschwachi Bluetige kah.. und drum denkt ha mini mens. Debi bini scho dete Schwanger gsi.. falls dir nöt 100% sicher bisch würdi mal en Test mache..
@PaM i han no ghofft dass es nümi landet...den Starte mir fast glich 😍 i han min ES immer erst zwische ZT19-23... Somit chan i no ebitz zruck lehne... 😉
Super 😊👌 be mir isch es dismol au lang gange... Han geschterd no Schmierblüetig ka... Sit hüt nüm..
Bin jetzt flissig Tempi am Messe... Ovulationstest mach i erst nächst Wuche...
Hey ladies wie gohts euch? Gits öbbis neus bi euch? Ich bi jez ca ES+6-7 weiss es nit genau do ich dä monet nix gspürt ha.. also i spür au jez überhaupt gar nüt.. aber i dänk sowieso dä monet ischs glaub nit gsi.. mir wärde seh🙂 hoff sgoht euch guet!!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
151
11
11
383
@lachuli druck dir ganz fest de dume das de doooof 🐉 nit landet🤦♀️🍀✊
426
11
426
11
151
11
4
Ich ha mini Bluetergebnis vo gester übercho. Zletst also gnauer gseit vor zwei Wuche isch de Wert bi 148 gsi und jezt bi 164.😣 De Wert wott eifach nöt abe..😅
DÄrztin het am Telefon gseit isch zwar nöt oft de Fall aber gits dass de Körper nöt wott abbaue und sich ziit laht und chunt au selte vor dass es meh wird statt weniger dass chunt au druff ah wie de Körper grad zwäg isch.. ja nu weiss nöt wasi devo söll halte🤷🏻♀️
4
11
426
426
243
11
11
Mini Tempi isch hüt gsunke und de Drache 🐲 isch pünktlich am lade... De neue Zyklus startet bereits be mir... Neue Zyklus neus Glück 🍀 🍀
426
426
151
383
@PaM und @lachuli ooo neiii de doof 🐉 😫😫
243
11
426
241
Also i ha sidem ES zGfühl dass es nüd isch de Zyklus.
Ich ha wärend de Mens 2-3 mau so es kurzes Steche ide Scheide gha. U sid es paar Täg wieder. Nur so ganz kurz u nur öpe 1-2 mau im Tag. Nid schlimm, eifach kurz unagnehm.
Kennt das öper?
426
46
Ich würde vermutlich Mal beim Frauenarzt nachfragen, was das sein könnte.
241
426
11
@PaM isch din Drache 🐲 glandet?
4
241
Auso Mens hani glaub scho gha, obwohl scho zimli schwach.
1. Schwach
2.mittel
3.schwach
4.schmierblutung
4
241
4
241
426
426
11
426
11
426
11
Den wirsch vor mir dra si....😉
426
11
426
11
Bin jetzt flissig Tempi am Messe... Ovulationstest mach i erst nächst Wuche...
243
11
Be mir isch no nüt spannends 😬😉