Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1363739414276

Kommentare

• Hey :)
    Mir geht's soweit gut, bin ES+8. Ich schwanke zwischen Hoffnung und "mach dir nicht zu viel Hoffnung".
    Diesen Zyklus sieht es etwas anders aus (ziehen im Rücken ES+4, Miniblutung ES+5, rote Wangen ES+6 und ES+7, heute allerdings die Temperatur von 37.1 auf 36.8 gefallen aber noch deutlich über CL und seit Tagen immer Mal ein gaanz leichtes ziepen im Unterleib).
    Da das alles diesen Zyklus zum ersten Mal so ist frage ich mich natürlich ob es vielleicht geklappt hat...
    Allerdings habe ich diesen Zyklus auch mit den Zyklustees gestartet und daher kommt es vielleicht auch einfach davon. Daher, wie immer, bleibt nichts als abwarten.

@meki_33 da sind wir ja fast gleichauf, auch wenn du denkst, dass es nicht geklappt hat, drücke ich ganz fest die Daumen :smile:
  • @meki_33 und Hibou Ig drücke öich ganz fest ✊✊☘☘. No hüt u ab morn bi ig dr🐲 los 💪
  • @Hibou drücke dir ganz fest die Daumen 🍀 🍀 tönt sehr gut 🥰
  • @Hibou Wenigstens spürsch wenigstens mol öbbis was jo sehr guet sii ka🥰🥰 gott die warterei macht mi no wahnsinnig.. ich ha momentan ächt viel stress und überall isch öbbis los denn dänki fast gar nit dra.. aber ertapp mi jedesmol bim aazeiche sueche.. aber neii nix da eifach genau gar nüt!!..

@Alli Wenn testet ihr eigentlich friehstens?

Lg☺️
  • @MEKI_33 Ich Test erst bi NMT... Miss au Tempi und mini Tempi goht vor NMT afo sinke vo dem her.. 😉
  • @lachuli das heisst denn missisch du jedetag oder? Sorry kenn mi mit däm mässe vo dr temp nit so us aber vllt sötti au mol mit däm starte. Hani das richtig im kopf, wenn dtempi abe goht denn het me dr eisprung oder denn ischer verbi? Oder bekunnt me denn doch scho dtäg? Ach so kompliziert haha
  • @meki_33 ja i miss jede Tag. Mir machts au mega Spass. Do i min ES erst zwische ZT19-23 han fang i mit Ovulationstest erst bi ZT17 ah... 😉 😃 Bi ES goht Tempi ufe und be mir gohts abe kurz vor Mens.. Bi anderne gohts abe erst wenn Mens itrifft.. Aber wenn Tempi missisch gsehsch au ob wirklich e Eisprung ka hesch... 😉 😃
  • @lachuli A was mega geil! Und das machsch denn jede obe oder jede morge? Und denn duesch dir das notiere?
  • Ig müssen ab zt7 , da mi ES 🥚🍳 ca. zwüsche zt11 - 14 passiert.
  • müssen = messen sorry Girls
  • @lachuli und @PaM Danke euch fürs Daumen drücken :smile:

@meki_33 ich nehme mir eigentlich vor nicht vor nmt zu testen.. aber da wir noch nicht lange versuchen schwanger zu werden bin ich noch viiiiel zu hibbelig und werde wohl auch diesmal schon vorher testen... (Wobei ich vermute dass das bei mir niemals aufhören würde, weil ich generell einfach zu "hibbelig" und ungeduldig bin :lol: )
    Ich messe auch Tempi und meine geht erst am Tag der Mens runter, daher hilft mir das nicht schon vorher als Indiz :tired_face:
  • @Hibou Wie lang versueched ihrs denn scho und wie alt bisch? Ich wird jez denn 30 und versuechs scho 2 johr..

@PaM Kas denn au passiere das me mol kei ES het? Also so anhand vo de tempmässig? Isch no spannend..
  • @meki_33 also ich ha dä summer au mol kei ES kha😆 das kas scho mol gäh
  • @meki_33 Messe müesch isch immer am Morge bevor ufstohsch.. Also no im Bett 🛏
    Es git Zyklus wo me kei ES het... I has einisch das Johr au ka..
    Bi 35 und versuechs jetzt sit 15 Monet.. Bin scho 2x schwanger worde leider mit 2 Fehlgeburte..

• @PaM i beniiide di so... I muess länger warte... 😉 😃
  • @meki_33 Ich bin 30 und wir sind erst im 3 ÜZ - also wirklich ganz frisch.
  • @Mimi89 Ich ha ebbe ohni hilf nie eine.. wege däm ischs für mi sehr verwundert wies isch wenn me jedesmol eine het🙃

@lachuli langsam muessi mir ächt dstorys vo jedem notiere willi nüm weiss wär ich was gfrogt ha und vo wäm ich was genau weiss😂 also fallsi di scho gfrogt ha denn sorry!! Aber nimmsch du irgendwelchi medis oder hesch scho mol anderi wäg probiert oder natürlich?
  • @meki_33 i wird uf natürlichem Weg schwanger... Trink Storchetee und mach jetzt sit 2 Mönet Akkupunktur wo mir au guet tuet...jetzt mol luege wenns wieder klappt 🥰 😍
  • @lachuli Oh mega toll! Also sicher mol schön das es klappt ufem natürliche wäg! I hoff so sehr das es ändlich mol klappt.. amigs ischs ächt sehr frustierend..
  • Hallo zämä, bi 33gi min Sohn isch 2 und isch miteme schwere Herzfehler uf d Welt cho. Jetzt wünsched mir üs es 2ts Wunder. Bi im 5te ÜZ, ZT 31 i 3 Täg sött d Mens cho, ha Ovus gmacht und vermuetli zfrüeh ❤️ gsetzt mal luege ob d schwümmer vo mim Maa glich Erfolg händ.
  • @Fabi88 herzlich Willkomme 🥰 i Druck dir fest Dume 🍀 wieviel Tag vor ES händ Ihr ❤️?
  • Hey ihr liebe.. de dooof drache isch bi mir am DO au glandet.. und jetzt sie mir fangs so wit😅6f01b420-3c22-11ec-aa6e-337d227ad92a.jpeg
  • Fabi88Fabi88

340

bearbeitet 2. 11. 2021, 22:24
    @lachuli 2 Täg vorher und eigentlich au no am gliche Tag aber de Chopf vo isch neimets anders gsi 🙄 und de Zyklus gspühri so gar nüt i welli richtig das chent gah 🙈
  • @Fabi88 den händ Ihrs aber guet usgnützt... 🥰👌 Jetzt heissts entspanne und zruck lehne 🥰😍
  • Ich wirde gern brichte.
  • HibouHibou

46

bearbeitet 3. 11. 2021, 07:55
    @Fabi88 das tönt doch gut - ich drücke die Daumen, dass es geklappt hat :smile:

Oh man girls - ich glaub ich habe einen Fehler gemacht :D
    Gestern hatten wir es noch vom Testen und nun hat meine Ungeduld wohl gesiegt..
    Bin nun ES+9 und da ich hier eh einen grossen Pack Teststreifen rumliegen habe, habe ich gedacht ich mache spasseshalber schonmal einen ("wird ja eh noch nichts sein").
    Doch jetzt sehe ich da tatsächlich einen gaaaaanz leichten Schatten - dachte schon ich bilde ihn mir ein. Habe ihn deswegen meinem Mann gegeben (zusammen mit einem leeren und er wusste nicht welcher der "richtige" ist) einfach um zu schauen ob er was sieht (da er eh nicht weiss wo und was er sehen müsste) und er meinte er sieht einen Schatten..
    Tja, einerseits freue ich mich nun schon etwas und andererseits ärgere ich mich über mich selbst, weil es ja eigentlich noch zu früh ist und vielleicht ist da doch nichts...
    Naja wir machen jetzt mal einen Spaziergang, das lenkt mich hoffentlich etwas ab und dann warte ich mal wie sich die nächsten Tage so entwickeln.
  • @Hibou drücke dir die Dume, ha bi mim Sohn ca ES 4 extrem Ruggeweh gha. Und vor ihm e FG ide 7te wuche und det hani nüt gspührt vorher sogar liecht Schmierbluetige gha und erst e wuche nach dere überhaupt testet will mir schlecht gsi isch 🤣
  • Hey Zeme i meld mi su mol wieder, bin momentan ES +2
    nachdem sich min zyklus endlich wieder bizli reguliert het 😊
  • @meki_33 Ig dänke, dass es ou anovulatorischi Zykle git.
  • @Hibou Positiv dänke!!! I hoffes sehr für di daser positiv isch.. wenn hesch vor nomol zteschte? Falls es bi mir mitem ES klappt het denn sötti ca +9? sii.. aber isch glaub no zfrieh zum teste.. und spüre dueni au gar nix!! Hesch denn du scho welchi symptom oder spürsch öbbis?
  • @meki_33 Ich habe heute wieder getestet und da ist tatsächlich eine Linie nicht mehr nur ein Schatten :smile: Am Montag ist erst mein NMT, hoffe sehr, dass sich der Krümel festbeisst und nicht mit der Mens abgeht.
    Ich habe ein paar Dinge gemerkt: ES+4 Schmerzen im unteren Rücken, ES+5 eine kleine kurze Blutung, ES+6 und 7 hatte ich ganz rote Wangen, ES+8 entzündetes Zahnfleisch und die ganzen Tage über immer ein ganz leichtes Ziehen im Unterleib. Schmerzen im Unterleib und unteren Rücken hatte ich auch so glaubs immer mal wieder wobei ich da nicht ganz genau weiss wann die immer waren. Aber die roten Wangen (so extrem und nicht weil mir warm war o.ä.) und die Blutung zu dem Zeitpunkt hatte ich bisher nie und alles zusammen hatte ich schon gehofft, dass es geklappt hat.
    Jetzt im Moment merk ich eigentlich kaum was - gestern und heut früh ists mir gaaaaaanz leicht übel (aber könnte auch einfach daran liegen dass ich ja die ganze Nacht über nichts trinke, da ists mir auch so manchmal nicht so wohl morgens, bis ich was getrunken habe). Und ich hab das Gefühl ich bin schneller ausser Atem - habe aber zugegebenermassen länger kein Sport gemacht :sweat_smile: könnte also auch daran liegen.
    Dann sind wir tatsächlich gleich auf, wenn du heute auch ES+10 bist :smiley:
    Drücke dir ganz fest die Daumen, dass es bei dir geklappt hat.
  • @Hibou oh wie schön 😍 drücke dir die Daumen 🍀 🍀 🍀
  • @meki_33 und @Hibou
    Wie cool ich bin auch heute ES 10, also am Mo kommt wohl die Mens.
    Ich hatte schon kurz nach ES ganz klar das Gefühl dass es nicht geklappt hat. 🤷‍♀️ Und doch so gegen Ende vom Zyklus ist noch ein bisschen Hoffnung wieder da.
  • @Kringel das ist ja echt lustig. Ich drücke dir trotzdem ganz fest die Daumen, vielleicht hat es ja wirklich geklappt :smile:
  • @Hibou danke 😘
    Es bleibt zumindest spannend hier
  • @Hibou drücke die Daumen, habe seit 2 Tagen das Gefühl das meine Tage jeden Moment kommen. Habe nochmals nachgesehen und wir hatten 3 Tage vor ES ❤️ gesetzt 🤔
  • @Fabi88 lieben Dank dir :smile: Morgen ist dein nmt oder?
    Ich drücke Daume dass de Drache net kommt.
  • Ja genau
  • Oh wie spannend 😍
  • Jo isch ächt mega spannend alles..🙃🙃 luut fraueärztin sölli am zistig teste falls mini mens bis denn noni cho isch.. gott i weiss nit obi so lang ka warte..😣😣😣😂
  • @meki_33 i Druck dir ganz fest Dume 🍀 🍀🍀
  • @Hibou Wow anhand dine symptom kame scho ächt meine dases wirklich klappt het und au mitem schatte vom test.. duesch denn nomol teste oder wartisch bis nmt? I druck dr au gaaaaanz fescht duume dases ändlich passiert!!!
  • @Kringel Luschtig… ich ha dä monet au komplett sgfühl dases sicher nit klappt het dä monet.. ich weiss es aber irgendwie nit so genau. Ich spür eifach gar nüt!! Mol luege hoffe mir sbeschte!!☺️☺️
  • @meki_33
    Ich habe weiter getestet und die Linie wird immer deutlicher.
    Das lässt keine Zweifel mehr :smiley:
    Wir hoffen nun, dass der Krümel sich richtig festbeisst und die Mens wirklich nicht kommt.
    81xy81ln2hun.jpg
  • @Hibou Gratuliere und toitoitoi 🍀🍀🍀
  • @Hibou gratuliere ganz herzlich 👍🍀
  • @Hibou mini ✊✊☘☘ si drückt
  • @Hibou bzw. ♥️liche Gratulation
  • Ig bi hüt im zt8 u gmäss Ovu-Test hei die 🍉🍇🍎🍌🥭🍍🍒bare Täg no nid a gfange
  • Danke euch :love:
    @PaM Wie lang ist dein Zyklus bzw. wann hast du deinen ES normal?
    Drücke die Daumen, dass die fruchtbaren Tage bald beginnen und ihr sie gut nützen könnt :smile:
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum