@Fabi88 wann landet bei dir der Drache normal (also Tageszeit) oder ist das unterschiedlich?
Aber das klingt doch gut, ich hoffe sehr für dich, dass der Drache weiterhin nicht landet.
Wann würdest du testen wollen?
Meine Daumen sind fest gedrückt.
Bi mir sött dMens am Mo cho. Ha aber e zGfühl gha bis jetzt dass es nüd wird mit positiv teste.
U gliich hets mi hüt wunder gno. U i ha vom Coop en Frühetest kauft u hüt gmacht. NEGATIV
🙄 Hets gschiider nid gmacht
Also ahand vo mine Stimmigsschwankige u mine dünne Nerve (hüüle weg jedem Sch... wo im Tv chun) müesst i eigentli am Mo positiv chönne teste. Aber ebe... PMS u so
Bi mir hän hütt ganz komischi unterliib schmärze ahgfange.. also me ka nit mol sage schmärze sondern eher so es blubbere?! Aber i sött jo jez denn au mini täg beko.. i ha leider gar keini ahzeiche süscht.. isch glaub ächt nüt worde dä zyklus.. ich bi hütt unter fründe gsi und ha no dummerwiis e glas wyy trunke jez fühli mi voll schlächt.. aber es het so guet do dä oobe.. oh mann es isch alles so deprimierend..
@Fabi88 ich ha ebbe leider kei regelmässige zyklus wegem pcos.. ich muess am zistig teste und falls negativ denn progesteron absetze damit mini tääg kömme.. i wür so gärn scho jez teste aber ich ha eifach angst wieder vor entüschige.. i ha mi entschiide swucheändi gniesse.. hesch denn du symptome ka?
Tuet mir leid, ich ha die Diagnose vor vielne Jahre au mal gstellt übercho isch denn aber bis zur ss kei thema meh gsi. So würkli symptom hani das mal eigentlich kei gha nei het allescau chöne PMS sii.
I wird ab Mittwuch Ovulationstest mache... Freu mi scho riesig druf... Tempi bin i scho flissig am Messe.. Es macht mir au Spass de ganz Zyklus verfolge 😍🥰
@lachuli dangge fürd nochfrog,ich ha dä zyklus wieder mit Ovus ahgfange. Bi jetz bi ZT 24 und sött am mittwuch(hoffentlich nid) min 🐲 beko... obwohl mini letschte zykle zwüsche 14-21 tag nur gse sinn....🤔 bi bitz erstunt dass i bis zt 24 ko bi...
Liebi Hibbel-Fraue. Ich hett da mal e (vili doofi) frag. Ich bin zur Zykluskontrolle (ZT 13-14) zu miner FA (han immer so zwischebluetiga gha). Und han zum 1. Mal ovus gmacht. Sie si immer negativ gsi. Bi der US kontrolle het me aber gseh, dass de ES scho stattgfunde het. Ovus a dem Tag negativ. Erst 1-2 Täg später hani denn en positive Ovulationstest gha (isch en digitale fo clearblue).
Ich han immer gmeint, dass we der Eisprung isch, isch der Ovulationstest positiv. Isch dem nit so? Isches immer 1-2 täg verzögret? Wieso macht me denn ovulationstest? 🙈🙈🙈 sorry doofi frage… aber nimmt mi eifach wunder.
@Miette Normalerweise ist es so, wenn der Ovulationstest positiv ist, ist der Eisprung in den nächsten 24-36h. Warum dein Test erst jetzt positiv ist, wenn der FA sagt, der ES wäre schon gewesen, das kann ich mir auch nicht erklären...
Misst du auch Tempi oder beobachtest den ZS? Ich persönlich finde es gut zusätzlich zu den Ovus zumindest eins der beiden (Tempi oder ZS) zu beobachten - Ovus sind bei vielen nicht so 100% zuverlässig.
Ja dachte ich eben auch. Aber meine FA meinte, dass der Ovulationstest immer 24-48h verzögert sei (Lh muss ja noch durch den körper ausgeschieden werden). Darum würden ja Ovulationstests eigentlich nicht wirklich sinn machen?
Ich messe gar nichts 🙈. Wollte nur den zwischenblutungen auf den grund gehen. Daher aus interesse Ovulationstests gemacht, da meine FA meinte, dass evtl. Der ES fehle. Aber da der Ovulationstest positiv war, kann ich ja davon ausgehen, dass der ES stattgefunden hat?
Ah ok. Macht sinn. Wann würde man dann am besten einen Ovulationstest machen? Am Morgen (konzentrierter urin) oder einfach zu irgend einer tageszeit (aber immer zur gleichen)?
Hm... Ha gmeind nur di ersti Zyklushälfti (mens bis ES) cha verschiede sii. Di 2. Zyklushälfti vo ES bis Mens gsht immer 14 Täg. So chame wenn dMens afaht im nachhinein no nahluege wenn effektiv de ES gsi isch.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
340
De Drache isch bis jetzt nanig glandet hüt wär NMT, getrau mi aber nid zum teste 😓
46
@Fabi88 wann landet bei dir der Drache normal (also Tageszeit) oder ist das unterschiedlich?
Aber das klingt doch gut, ich hoffe sehr für dich, dass der Drache weiterhin nicht landet.
Wann würdest du testen wollen?
Meine Daumen sind fest gedrückt.
340
Vermuetli aller spötischtens am Mäntig 😅😂
46
241
U gliich hets mi hüt wunder gno. U i ha vom Coop en Frühetest kauft u hüt gmacht. NEGATIV
🙄 Hets gschiider nid gmacht
241
340
340
Falsch positiv gibts nid oder? Jetzt gerad testet und ca vor 90 min s letschtmal ufem wc gsi 😍
46
Falsch positiv gibt es meines Wissens nach nicht
340
4
@Hibou Herzliche Glückwunsch🍀😍
@Fabi88 Hey wow was für e Überrashig😍 November gseht nach Glücksmonet us, ich hoffe bi eus anderne au🤣🍀🍀🍀🍀
11
@Kringel solang de 🐲 nit glandet isch bestoht no Hoffnig 🥰
I hoff mir werde allí im November Glück ja 🍀🍀
I han erst Endi nächst Wuche ES 🥰
241
Gseht würkli so us dass d Nov de Glücksmonet isch. 👍
426
426
46
Ja, November scheint echt ein Glücksmonat zu sein, drücke ganz fest die Daumen, dass es so weiter geht und ihr auch positiv testen dürft
340
426
241
243
243
340
243
340
11
11
426
11
0
0
426
11
0
0
0
11
Den spöttisch hüt bi ES10 si... 😉
Druck dir ganz fest Dume 🍀
531
Ich han immer gmeint, dass we der Eisprung isch, isch der Ovulationstest positiv. Isch dem nit so? Isches immer 1-2 täg verzögret? Wieso macht me denn ovulationstest? 🙈🙈🙈 sorry doofi frage… aber nimmt mi eifach wunder.
46
Misst du auch Tempi oder beobachtest den ZS? Ich persönlich finde es gut zusätzlich zu den Ovus zumindest eins der beiden (Tempi oder ZS) zu beobachten - Ovus sind bei vielen nicht so 100% zuverlässig.
531
Ich messe gar nichts 🙈. Wollte nur den zwischenblutungen auf den grund gehen. Daher aus interesse Ovulationstests gemacht, da meine FA meinte, dass evtl. Der ES fehle. Aber da der Ovulationstest positiv war, kann ich ja davon ausgehen, dass der ES stattgefunden hat?
440
531
426
0
0
426
426
11
426
241