Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1383941434476

Kommentare

• @Kringel Sagen wir es so "im Normalfall" kommt die Mens genau 14 Tage nach ES. Bei vielen kommt sie aber effektiv auch mal ein paar Tage früher. Wenn die zweite Zyklushälfte aber häufig kürzer als 10 Tage ist, sollte man das mal vom FA checken lassen. Dann hat man vielleicht eine Gelbkörperschwäche.
  • Ladys ig kenne mi definitiv zweni us mit dene Zyklushäuftene 🙈
  • Komisch,ich ka kei bilder ine lade,aber lut dr.Google goht die 2. Zyklushälfti zwüsche 11-15 tag
  • @Mimi89 de si mir ömu scho 2 wo's nid verstöh 🤣😂
  • @Hibou ok danke. Hani nid gwüsst. Aber hey me lernt nie us. 😘
    Isch so oder so eifach spannend was üse Körper alles leistet
  • Froue pfussit guet 😴
  • Danke,euch au e erholsami Nacht💫💞
  • Guet Nacht 🌃 🌙 🌟
  • Guete Tag Ladys, bi mir isch immer no gar nüd mit Fruchtbarkeit u hüt isch zt10😏
  • Guetw morge😊 @PaM schön witter teste,ich ha jo dä zyklus au erscht bi Zyklustag 14 oder 15 e positive Ovu kha. Ich bi überzügt,bi dir wirds au so si dä monet und er kunnt no🥰
  • @Mimi89 Danke für dini positivi Dänkwys 😘.
  • @PaM din ES chunt gli... 😉 Schön witer teste... Falls es dir tröstet i muess immer bis ZT19 warte.. 😉
  • @lachuli Ig hoffe, aber ä so isches no nie gsy. Aber mir gäbe nid uf mir Ladys 🤩💪💪
  • @PaM dass isch die richtig Istellig 🥰 bin au gspannt wenn min ES si wird 🥰
  • Hoii liebe ha lang nümm gschrieb ha jetzt 2 normali zykle kha und lut app chani morn afange mit herzle 2 die corona impfig isch au düre Bi aber no chli unsicher ob ichs scho waage söll ha angst vo eh erneuti fg….😞😞
  • Hets ide zwische zit bi öpperem klappt 🤔
  • Sooo das wars... Mens isch da, sogar 1 Tag zfrühe. 😥 I mag jetzte nüme. Bi hüt so oder so scho chli depri gsi, aber jetzt chönnti nur no hühle. Muess mi mega zämeriisse.
  • @samira Welcome Back 😉
  • @Kringel oh nei das tuet mir so leid... 😔😔 Gönn dir e Gläsli Wii 🍷 das hilft mir immer.... 🍀🍀
  • @Samira Welcome back... I würd scho starte 🥰
  • @Kringel Das duet mir soooo leid... ig drücke di ganz fest 🥺
  • @Kringel I schicke der e grossi Umarmig.
    Los use, brüele befreit ♥️ lueg zu dir ♥️
  • @Kringel Duetmer unheimlech leid mir gots hüt genau so.. i weiss wie du di fühlsch wel mir glaub beid scho öbe glich lang uf üses zweit wunder wartet... ganz e liebi unbekannti umarmig 🥰🥰🥰
  • @lachuli @PaM @AnDu88 @Elefäntli
    Merci viu mau.
    Ich chas nid immer gliich guet wegstecke.
    Sorry fürs jammere. Ich weiss üch gats genau glich. 😢😞
  • @Kringel Das tut mir sehr leid :disappointed: lass es raus, weinen befreit. Dann nimmst dir einen guten Film, was leckeres zu knabbern oder naschen und ein Glas Wein. "Jammern" muss man auch dürfen - es ist nicht leicht. Und bevor man neue Hoffnung schöpft und positiv in den neuen Zyklus geht darf man auch Mal den Frust rauslassen.
  • Wichtig u schön isches, dass mir für änang da sy, wenns 🌧🌩🌫 u ou wenn🌞 wieder schynt 🥰. Häbit öich sorg u pfussit guet 🤗
  • Guete Morge Froue wünsche öich ä guete Start i die nöi Wuche😊. Bi mir isch ou bi zt11 nüd mit Fruchtbarkeit. 🤷‍♀️
  • Guete morge zämme😊@PaM ich würd trotzdem no witter teste😉
    Ich bi hüt bi ZT 26,aber d tempi isch hüt minimal gsunke...ich dänk ich wird nägschtens vom 🐲 begrüesst🙈
  • Morge zämme 😊
    Mini Tempi isch immerno so hoch... Es müsst die Wuche mol sinke... I Start am Mittwuch mit Ovulationstest 🥰 wünsch Euch au e schöni Wuche.

• 274cc790-4074-11ec-956c-dfa3dd67430a.jpeg

Hoi zämä ich probiere eu jetzt mal es Foti schicke vo minere Kurve.
    Han ja 1. mal gstartet mit BT messig. Ich chume nonig so drus🤣🤣Luut App hani morn min Eisprung aber ich han e Zwüschebluetig im Moment und min ZS isch überhaupt nonig dehnbar irgendwie komisch…

Chan mir öbber witterhelfe? Was seit eu die Kurve?🙂

Ich bin hüt im ZT 12

wünsche eu en guete Tag Ladys🥰
  • Ich bi au deprimiert.. ich bekumm mini mens zu 100% es fühlt sich ah wie immer.. morn dueni progesteron tablette absetze damiti mini täg bekumm… es isch eifach beschisse und i mag nüme…
  • HalliHallo

Ich meld mi au wieder mol bi euch.

I weiss eu gots au nö viel besser, aber i mag ächt nöm noch 3 Johr üebe mit Kinderwunschlinik Hormon Sprütze und was au immer bi ich an punkt cho wo i nöm mag aber mir wüsched üs so gärn no ä zweits wunder üse Junior isch scho 4 hend immer d vorstellig gha jo wenn wenn dä junior 2 wird dörfemer denn üses zweit wunder id arme schlüsse aber es isch alles platzt i has au ahgfange akzeptiere und ha au möse säge mir dörfed glücklech sie dörfemer 1 wunder. was mi extrem abe zieht alli dörfed schwanger sie um üs alli händ ä baby öber cho um üs nume mir nö, do machi mir gedanke wiso mir nö sind mir so schlechti eltere dasmer keis zweits wunder dörfed ha oder was isch s problem.

I has eifach mol möse use loh, i ha au niemer zum drüber rede wel mi eifach niemer verstoht und vo jedem muess ghöre mach dir kein druck gönned eu mol ä usziit gönd mol id ferie bla bla bla i mags nöm ghörä...
  • @elefäntli das tuet mer sehr leid zlese drucke dume das es doch no klappt.
  • Finde die gruppe so toll jede cha sine gfühl freie lauf lah hoffnig nid verlüre kenne eini wo au ufgäh het nach 3 jahr und den hets ohni die ganze Hormon sache uf einish klappet es git immer eh liechtblick hebet euch ah dem ♥️
  • @•Elefäntli• das tuet mr so fest leid. Ich verstah di guet. Immer nume hoffe isch extrem sträng wemä ständig nur rückschläg muss ihstecke. Du hesch alles rächt frustriert z sii au wenn ier scho eis wunder het. Me het e vorstellig fum läbe, de zuekunft und weme merkt das dass evtl nüd wird zerplatzt e riese traum. Das zieht eine extrem abe. Wemä die situation nid erläbt isches extrem schwär zum nachefühle. Drum chämet immer so ratschläg wome nüm mag ghöre irgendwenn. Aber eis chani dier säge, du bisch nid ällei. Es gaht vielne so, leider kämpft mä immer nur älläi. Ich han mr nach 2,5 jahr psychologischi hilf gholt. Mier hets guet ta, bin zwar nur 3x döt gsi aber ich han plötzlich z gfühl gha das ganzi us enere andere sicht z gseh. Du musch nid ällei kämpfe. Da inne darfsch au jederziit truur und frust uselah. Schicke dier viel kraft und de stilli umarmig😘
  • @elefäntli i Druck dir ganz fest. So lang bisch scho dra und es will eifach nit klappe... I hoff immerno vo ♥ das es gli klappt....
    Gruppe isch do für gueti wie au nit so gueti Ziete... Mir unterstütze una und gebe üs gegesitig Kraft. 🍀🍀🍀
  • @Mimi89 Oh nei.... dä huere verdammt 🐲 Sorry für mini Usdruckswys 🙊. Ig teste no es paar Täg, aber ig gloube dä Zyklus isch für 🚮.
  • @selin i find Kurve gseht guet us... Sobald Tempi ufe goht weisch ob ES statt gfunde het... sGuete isch dass dini Tempi schön tief isch... Machsch no Ovulationstest oder?
  • @PaM jo,dä dörft mir gern fern bliebe😅 hmm,evtl hesch wie ich erscht bi zt 14 oder spöter en ES... wie verhaltet sich di ZS?
  • @Mimi89 solang Tempi no über Coverlinie liegt bestoht no Hoffnig... I puste ganz kräftig damit Tempi morn ufe goht...
  • @Elefäntli Ig cha di sehr sehr sehr guet verstah🥺. Ig weiss, dass üse Luusbueb ersch jährig isch, aber ig ha die naivi Vorstellig gha ig wärd de bim 2. Wunder schäuer Schwanger.... Naja mittlerwiele bini nüm ganz so zuversichtlich. Ig umarme di ganz 💚lich 😘!
  • @Mimi89 Dr ZS isch cremig-wässrig
  • @•Elefäntli• es duet mir vo herze leid,dass es eifach nid will klappe😔 und so rotschläg vo anderne, dass de di nid söllsch verstiffe druff und mol ind ferie etc.bringe dir eifach nüt in döm moment.das will me nid höre,au wenns die andere nur guet meine... ich ha ha au immer mini vorstellig kha,dass mini kinder 2 joor unterschied sölle ha... min bueb isch jetz 2 und ich bi nonig schwanger...🤷‍♀️ ich hoff ganz fescht,dass du nomol dörfsch mami wärde🥰 mir hänn so viel Liebi in unsere ❤ und die wänn mir teile. Au ich due di unbekannt umarme🤗💞
  • @elefäntli
    Ich cha zwar nöt nahfühle wies isch wenn mer so lang muss warte wie du jetzt aber mir alli kennet das Gfühl wies isch wenns eifach hinterenand für e länger Ziit nöt klappe will und mer down wird und das den irgendwenn ufd Psyche würkt. Ich hoffe so sehr dass eues Wunder ufem Weg zu eu isch..& ihr bald bald derfet eue Wunder kennelerne. Es het ja schomal klappet bi eu wieso sölls garnüme klappe? Es wird klappe ich bi da sehr zueversichtlich!!🍀🥳🥰
  • @lachuli Danke viel mal😊Ja ich mache Ovus immer. Aber nur im Moment nöt will die immerno fett positiv sind weg de HCG Wert wo ich no bitz i mir han. Drum tueni im Moment nur Tempi messe.
  • @lachuli danke isch lieb,aber mi gühl seid,es het nid klappt🥲
  • Danke für eui liebe wort
  • So lüt ha zerste mal so ovu test kauft vori und teste mal morn am morge 🙄 bi gespannt wie das Ganze funktioniert 😂 isch ja so chli wie es ssw test
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum