Froue ig ha wieder ä Erchäutig ufgläse u hüt isch Eisprung 🥚🍳, darum wärs guet we ig no mau mini Motivation würd finge fürs ♥️le. Würdit dir ä Dafalgan 💊 näh oder no grad warte bis morn? Ig weiss isch wahrschienlich ä blödi Frag 🙈
Am samstig hani nach rechnig Eisprung ovus sins jetzt die letzt 3tag negativ si zeige die würk nur am tag vom eisprung ah???? 🤔 mir hend die ganz wuche bsuech kah wo au bi üs gschlafe het also nüd vo herzle hoffe es klappet hüt endlich 😂 i stirbe jetzt langsam 😆😆😆
Sooo bi bim FA gsi. D Steche het er sich au nid so recht chönne erkläre. Er vermuetet Hormonbedingt. U da ich Endometriose gha ha vor de FG u ner desswege e OP gha ha, chöngt das no mit e Grund sii.
@samira. us minere erfahrig wird die linie immer stärker und i denk das got no 2-3 täg und je noch dem dörfmer bi dene ovus Test nö dä morgeurin neh evt weisches scho ha di eifach wele infomiere druck dir dumme ✊🏻✊🏻✊🏻
Morge zämme
Mini Tempi isch stabil bi 36,7...😉
CB Monitor stoht hüt no hoch... Strich sind aber klar erkennbar...
Min MAX wird morn bestimmt cho...
Mir werde sWeekend usnütze 🥰
Guete Tag Ladys
Hüt isch bi mir ZT16 u dr ES isch dürre. Leider hei mir am ES-Tag nüme chöne ♥️le, da mir beidi wäge Bronchitis agschlage si gsy 🤒🤧. Itz warte mir, ob dr 🐲 wieder landet. Ig dänke leider scho... naja de gits ä nächschti Rundi.
Gniesset das Herbstweekend u mini ✊✊☘☘🎯 si drückt für öich Froue!!!😉
@lachuli Was isch de das fürnes cool grät🤭. Mir sie au am herzle sho vom fritig ah weg😂 nummer sicher gah samstig ish au nur fiine strich gsy und ha vergesse neui ovus kaufe😂 denke kaufe keini meh also startet für mich au zhibbleeeeeeee viel glück allne
Nai missi nid weis no garnid recht wie das alles funktioniert 😅 mit mine erste zwei chind isch es eher unplanet gsy also nid grossartig uf öppis gluegt
@samira. Ah ok. Ja i miss Tempi erst sit dem Johr.. Letscht Johr bin i au nur mit Ovulationstest schwanger worde... 😉 Es isch aber echt spannend Tempi zmesse... 😉
@Sarah 19 91 Danke liebi sarah..❤️❤️❤️ ich bi immerno hin und wäg und kas gar nit glaube… und die übelkeit…😣😣 fascht nit zum ushalte und am schlofe bini au nur no😆😆 isch das normal??!!
@meki_33 awww soo toll fröie mi sehr für di🥰🥳 ja das kenni zu guet... probier di zerhole und nimm dir di zit... di Körper louft grad uf hochtoure! wi wit bisch de jezzt? hesch scho dr erst FA Termln? i bi mittlerwile i dr 11 ssw und mir isch immerno feeescht schlächt🥴🙄😁 plus hani no corona becho weiss es sit letschd mittwuch....bini Ir isalation. es geiz mer aber widr besser. und nei i bi nid gimpft faus diä frag grad chunt 😁 trotzdem i schwanger bi u 2 autoimmunerkrankige ha hani e ziemlich milde verlouf gha 🙏🙏🙏🙏 bi so froh u dankbar🙏🙏
@Sarah 19 91 Also hütt bini 5.1 und han min termin ka woni 4.5 gsi bi ich ka mi grad gar nit erhole ich mach no e nikotin entzug dure und alles isch irgendwie eifach zviel😣😆 schlächt isch mr und so komische buch halt.. oh das mit corona isch denn doof und ich bi imfall au nit gimpft und wirds au nit mache!!🙃🙃o wow du bisch scho so witt so toll!! Ich hoff das alles guet kunnt ha ebbe immer so chli e angst.. ❤️❤️
woow scho ir 6 wuche😁😁 das geit de schnell 😁ja das chunt sicher alles guet.. abr i verstah di angscht aber mir müesse eifach vertroue.. wens gsund isch und cha und wot blibe de wirds blibe 🤷♀️ wenn hesch dr Termin? muescj mi de ufem laufende bhaute🥰
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
340
11
11
Hüt isch CB Monitor Hoch gstande... I wart no uf mis MAX. Min Maa het scho hüt Lust ka... Weekend werde mir au schön usnütze... 😉 😃
4
Ich han glaub doch kein Eisprung kah.. tempi isch sehr gsunke.. chume nöt drus🙂🙂🤦🏻♀️
4
426
11
11
426
430
430
430
11
11
426
241
430
430
178
430
0
11
430
430
430
383
626
426
11
Fraue viel Spass bim herzle 🥰 endlich Weekend 😍🥰
11
Mini Tempi isch stabil bi 36,7...😉
CB Monitor stoht hüt no hoch... Strich sind aber klar erkennbar...
Min MAX wird morn bestimmt cho...
Mir werde sWeekend usnütze 🥰
Wie gohts Euch?
426
Hüt isch bi mir ZT16 u dr ES isch dürre. Leider hei mir am ES-Tag nüme chöne ♥️le, da mir beidi wäge Bronchitis agschlage si gsy 🤒🤧. Itz warte mir, ob dr 🐲 wieder landet. Ig dänke leider scho... naja de gits ä nächschti Rundi.
Gniesset das Herbstweekend u mini ✊✊☘☘🎯 si drückt für öich Froue!!!😉
11
426
11
11
Morge zämme 😊
Min MAX isch hüt cho 🥰
Mir werdes hüt no usnütze 😍
Wie gohts Euch?
426
Mir chönte eigentlich ou wieder ♥️le bi üs isches de zum Vergnüege 😉, da dr ES scho verbi isch.
11
426
11
151
430
11
430
11
430
243
1
151