Joo zitt goht so schnäll haha i kas gar nit glaube 😊😊Jo das stimmt hoff eifach das alles guet wird.. jetzt nach so langer zitt wos klappt het.. dr negst termin hani am 01.12 denn sött me au alles gseh könne.. miesst denn glaub in dr 8. sii..
@Mimi89 Ig ha das mau überhoupt nid dr Idruck, dass es cha klappet ha. Zersch hei mir aui zäme die Hand-Fuss-Mundkrankheit gha, nähr Bronchitis u itz no Mage-Darm.... Kita-Käferli 🐞 si aktiv 😷🤧🤢
Ich hoff ganz fescht für uns alli,dass es bald klappt🐞🍀 und es wär doch mega toll wenn mir alli,wenn mir denn unser Wunder begrüsse dörfe,uns vilicht mol persönlich kenne lerne könne🤗🤗
Hei zeme
Ich bi neu do und ha mi erst gad agmeldet.
Im Oktober hani leider eh Fehlgeburt i de 6.SSW gha. Es isch sehr truurig gsi aber mir hend üs denn schnell dezue entschide zum wiiter üebe.
Hüt bin ich ES+14 und ha sit paar Täg Brustschmerze, ha au sGfühl mini Brustwarzevorhöf sind am Rand chli dunkler worde. Ebefalls hani gester immer wieder mol eh Zie im unterlieb und im Rugge gha.
Bis jetzt isch de Drache no nöd do. Hoffe dases so bliibt.
I druck eu allne Duume und hoffe das mir bald ali uf üses Glück dörfet warte.
@pünktchen Herzlich willkomme❤️ o nei das duet mr aber mega leid!!! Wie hesch es denn gmerkt? Aber dini ahzeiche klinge jo scho mol sehr viel versprächend!!! Hesch scho en test gmacht? Lg
@meki_33 danke I ha scho eh paar Täg vorem Abgang immer wieder Schmier- und Zwüschebluetige gha. Eines Tages hani den sehr starki Buchchrämpf übercho. Und es isch denn au meh als nur Bluet use cho. I ha denn sehr schnell gmerkt dases eh Fehlgeburt isch und de FA hets denn au bestätigt.<br>
Jo hüt Morge hani en Test gmacht. De isch aber leider Negativ gsi.
D'Hoffnig isch aber immer no do, will sich de Drache no nöd zeigt het.
Hoi zämme
I würd mi so freue würds be uns allne schnell klappe. 🥰 Wär doch schön wenn mir üs den schwanger chönnte persönlich treffe. Und das wäri doch für uns allí e schöns Wiehnachtsgschenkli 🥰♥️
Hey zäme... hoffes au seeehr das es bi üs aune klappeeet😍😍😍
Ig ha au vorem Eisprung viil ZS. bi mir gsehts e so us.. aber am Eisprung hei mer ned chönne ❤ le da min ma erkältet gsii isch😔 na ja ha ned so de hoffnig bi mir aber mal luege..
@Mimi89 i hoff das din ES bald chunnt 😊 @tna mini Duume sind drückt
Ich bi hüt ES+15 und ha leider en negative Test gha hüt Morge
Jetzt mol abwarte ob de 🐉 no chunnt.. Ansonsten Testi am Samstig nomol..
@tna ihr händ vor ES gherzlet das längt au scho. Druck dir Dume @PaM oh nei... I puste 💨 ganz kräftig damit Tempi morn stiegt. @pünktchen du machsch es spannend 😍
Hoffnig nit ufge leute!!! Schick euch ganz viel kraft!! Ich weiss wie das isch jede monet ufs neue aber es wird klappe!! So wies au bi mir klappt het!! 🍀🍀🍀🍀🍀💜💜💜💜
Guete Tag 😊
Mir gohts sowit guet und i freu mi jetzt ufen neue Zyklus.. Bi sehr positiv ufgstellt. Ha mit gad es neus Buech gönt und cha mi super ablenke 😁
Hoffe goht eu allne guet 😀 @lachuli ooh da tönt doch scho mol guet ☺️
Hoi Zeme
Ich bin uf mini mens am warte.. han de Monet eifach kein Eisprung kah vermuetlich.. obwohl ich Azeiche kah han wie immer. Aber mini Tempi isch ztüüf. Ovus sind Positiv gsi am ZT 11/12 .. hetti en Eisprung kah wäri ES+9 gsi🤨
Morge zämme @PaM be dir gsehts spannend us 😍 @selin momentan gsehn i no kei ES..
Mini Tempi isch hüt gsunke....
I nimm ah es isch e Östrogenabsacker... Mol luege wies morn usgseht...
Guete morge zämme. Lut minere AVA hätt ich am mäntig dr ES.. aber ich ha gescht und hüt e Ovu gmacht. Gest negativ,hüt e smiley... mir hänn gescht no könne herzli setzte...aber hüt,glaubi nid dass mr drzue kömme😔
Wünsch allne e schöne Tag🌞
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
243
11
Min ES isch def. dure... Tempi isch hüt ufe... Morn sölls witer ufe go... Bald foht hibble be mir ah 🥰
426
426
0
@PaM so het mini "Kurve) usgseh woni dazumal schwanger gse bi.
426
11
426
0
243
426
0
137
Ich bi neu do und ha mi erst gad agmeldet.
Im Oktober hani leider eh Fehlgeburt i de 6.SSW gha. Es isch sehr truurig gsi aber mir hend üs denn schnell dezue entschide zum wiiter üebe.
Hüt bin ich ES+14 und ha sit paar Täg Brustschmerze, ha au sGfühl mini Brustwarzevorhöf sind am Rand chli dunkler worde. Ebefalls hani gester immer wieder mol eh Zie im unterlieb und im Rugge gha.
Bis jetzt isch de Drache no nöd do. Hoffe dases so bliibt.
I druck eu allne Duume und hoffe das mir bald ali uf üses Glück dörfet warte.
243
137
D'Hoffnig isch aber immer no do, will sich de Drache no nöd zeigt het.
11
I würd mi so freue würds be uns allne schnell klappe. 🥰 Wär doch schön wenn mir üs den schwanger chönnte persönlich treffe. Und das wäri doch für uns allí e schöns Wiehnachtsgschenkli 🥰♥️
11
426
11
426
0
0
11
0
383
Ig ha au vorem Eisprung viil ZS. bi mir gsehts e so us.. aber am Eisprung hei mer ned chönne ❤ le da min ma erkältet gsii isch😔 na ja ha ned so de hoffnig bi mir aber mal luege..
383
426
137
@tna mini Duume sind drückt
Ich bi hüt ES+15 und ha leider en negative Test gha hüt Morge
Jetzt mol abwarte ob de 🐉 no chunnt.. Ansonsten Testi am Samstig nomol..
11
@PaM oh nei... I puste 💨 ganz kräftig damit Tempi morn stiegt.
@pünktchen du machsch es spannend 😍
11
Min ES isch hüt bestätigt worde 🥰 jetzt foht shibble be mir ah 😍
137
Ja i het lieber wenns nöd so spannend wör bliibe 🙈 leider sind mini Brustschmerze am verschwinde.. I langsam nüme so hoffnig
426
383
137
I starte also inen neue Üebigsmonet...
243
0
383
426
11
11
Wie gohts Euch?
Wie gsehts be Euch us?
Mini Tempi isch glich bliebe wie geschterd 🥰
137
Mir gohts sowit guet und i freu mi jetzt ufen neue Zyklus.. Bi sehr positiv ufgstellt. Ha mit gad es neus Buech gönt und cha mi super ablenke 😁
Hoffe goht eu allne guet 😀
@lachuli ooh da tönt doch scho mol guet ☺️
11
426
Bi mir gsehts no so us...
4
Ich bin uf mini mens am warte.. han de Monet eifach kein Eisprung kah vermuetlich.. obwohl ich Azeiche kah han wie immer. Aber mini Tempi isch ztüüf. Ovus sind Positiv gsi am ZT 11/12 .. hetti en Eisprung kah wäri ES+9 gsi🤨
669
ich ha en pause igleit hibble den au weder bald warschinli weder ab januar oder so…☺️
11
@PaM be dir gsehts spannend us 😍
@selin momentan gsehn i no kei ES..
Mini Tempi isch hüt gsunke....
I nimm ah es isch e Östrogenabsacker... Mol luege wies morn usgseht...
383
426
Ig wünsche öich ä guete Tag u heit sorg zu öich 😊
0
Guete morge zämme. Lut minere AVA hätt ich am mäntig dr ES.. aber ich ha gescht und hüt e Ovu gmacht. Gest negativ,hüt e smiley... mir hänn gescht no könne herzli setzte...aber hüt,glaubi nid dass mr drzue kömme😔
Wünsch allne e schöne Tag🌞
11