Ladys wens nid zu persönlich ish aber hend ihr sho ärtzlich abkläre lag kinderwunsch klinik ? Oder probieret ihr eifach ebe mit ovus tempi und soo würd mich no wunder näh
@samira. Ich has nach 1 Jahr abkläre la und au ine Kiwu gange, je nach alter würi nöd länger als 1-2 Jahr warte. Die abklährige nemet au Ziit in aspruch. Und offt sinds chlinikeite wo ebe bi de Hormon etc fählet wo sie eim chönd helfe🥰
Danke für euchi antworte mir hend ja im märz üses zweite meitli becho und wünsche üs no es 3z natürlich ish wunsch denke bimene bueb aber ebe hauptsach es klappt im august bini de schwanger gsy has aber leider verlore… jetzt aktuell no am hibble nach app sötti am 27 ebe nid mens becho😂🍀
@samira. I versuechs ufem natürliche Weg. Bin scho 2x schwanger worde leider hets immer geendet mitere Fehlgeburt...
Jetzt mach i unterstütztend sit August Akkupunktur. Das het mi Zyklus normalisiert. Min NMT isch in 6 Täg. Bin gspannt ob jetzt scho klappt het 🥰
Morgee zäme 🤗
Hoffes das bi euch de tempi wider ufe geit.. ✊✊
He ladys ha schnell mal e frog.. wele folsüri nämmet ihr?
Ich nimm jede tag de AndraFol sit KW.. kennt das öbber? Isch de guet?
Auso ig bi länger scho bi mire Husärztin wäge Mangu vo Vitamin D3 i behandlig xiih u woni ihre xeiht ha, dasi e chinderwunsch ha bzw. Dasmer ir planig si, het sie mini Folsüriwärte bide Bluetentnahme o la prüefe. U dä Wärt isch den sooo mega töif xih, das igs mit de Folsüritablette vode FA nie hätti chönne uffüue. Mini Froueärztin hettmer denn vor verschriebig vo Folsüri ke bluetabgno, wasi eich im nachhinein o no doof finde. Wüu we ja dä wärt so mega töif isch u me das mit de normale Tablette nid cha ugfüue wirds ja de vllt. scho schwieriger schwanger z wärde. Wo de die Resärve wieder si uffgüut xiih, ha ig den när PreNatalben gha.
Und leider isch de verdacht gross das z wenig Folsüüri zu Organdefekt cha führe und evt isch das ein Grund willi ide erste Schwangerschaft zwenig gno ha und mim Sohn sis Herz nid ganz entwickelt isch. So öppis entscheidet sich übrigens ide 5-8 SSW drum umbedingt früeh gnueg luege.
@Fabi88 ebe i findes o chli schad, dass sies denn nid vorhär abklärt het wie so die wärte si. Aber i bi froh, dass igs früeh gnueg säuber id fingere gno ha..wär weiss was hätti chönne passiere..
Wott niemerem angscht mache aber weder e chinderwunsch heit würdi früehzytig de folsüriwärt la abkläre und früehgnueg folsürichapsle afa näh..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
430
426
0
426
0
426
0
0
11
0
11
Morge zämme 😊
Mini Tempi isch hüt wieder ufe 🥰 jetzt sölls Obe bliebe 🍀
Wir gohts Euch?
426
Bi mir geit Tempi abe.... somit wird dä sou blöd 🐲 wohu oder übu am Mäntig lande 🤨.... Mini✊✊ ☘☘ sie fest drückt für öich aui 🥰!
426
Bi mir geit Tempi abe.... somit wird dä sou blöd 🐲 wohu oder übu am Mäntig lande 🤨.... Mini✊✊ ☘☘ sie fest drückt für öich aui 🥰!
0
0
11
426
11
Wie gsehts be Euch us. I han nur 3h30 Minute gschlofe und mini Tempi isch bi 37,15 gsi... 😍🍀
426
Hey @lachuli das tönt SUPER!!!✊✊☘☘🎯
426
11
426
11
426
430
430
626
440
426
243
430
426
11
Jetzt mach i unterstütztend sit August Akkupunktur. Das het mi Zyklus normalisiert. Min NMT isch in 6 Täg. Bin gspannt ob jetzt scho klappt het 🥰
430
430
626
11
426
11
Morge zämme
Mini Tempi isch hüt gsunke...
I hoff morn gohts wieder ufe... 💨💨
Wie gsehts be Euch us?
426
Mini Tempi sinkt wieder.... ig dänke hüt landet dr 🐲. Ig blase für öich, dass di Tempi wieder ufe geit 💨
383
Hoffes das bi euch de tempi wider ufe geit.. ✊✊
He ladys ha schnell mal e frog.. wele folsüri nämmet ihr?
Ich nimm jede tag de AndraFol sit KW.. kennt das öbber? Isch de guet?
426
4
340
177
340
177
Wott niemerem angscht mache aber weder e chinderwunsch heit würdi früehzytig de folsüriwärt la abkläre und früehgnueg folsürichapsle afa näh..
11
243
11
Morge zämme
Mini Tempi isch hüt gsunke 😔
Obs morn wieder ufe goht... 🤷♀️