@lachuliHoffnig stirbt zletst hemmer glernt🥰Mengisch denkt mer scheisse…und den chunts plötzli besser als mer denkt het🍀🍀 ich druck der fest Duume!
Bi mir isch langwilig ZT 27 und no kei Mens in Sicht. De Monet hani irgendwie au kein ES kah.. isch min 1. ÜZ nach Fehlgeburt.
Vlt isch min Zyklus drum durenander cho.
Han nonie so en lange Zyklus kah..🥲So gseht mini Tempi us🤷🏻♀️
Hey hey ihr liebe 🤗🤗🤗
Solang de dooof 🐉 ned landet hoffnig nit ufgeh🍀✊🍀✊ i ha so ziehe i de brüst und sit 2 täg am morge isch mer au e chlei schlächt.. mal luege was de körper so duet🤷♀️ mache mer nonig so hoffnige ha das scho es paar mal kha drum🤦♀️
Hello liebi Hibbelgirls! Ich liese i euem Chat fliessig (&bisher still) mit und drucke immer mit eu d Düme! Freu mi immer, wenns bi öperem klappt 🥰 So wies usgseht, bin ich sit churzem schwanger (ha gester Morge döfe positiv teste). Han scho zwei Meitli und mir händ eus sehr es dritts Chind gwünscht. Drucke wiiterhin allne d Düme für de Monet! ✊🏼✊🏼✊🏼
Ladys wie machet ihr das denn,wenn ihr z.b an wiehnachte denn ebe kei apero oder gläsli wii nämmet,ohni dass d lüt merke dass ihr schwanger wäret(sind)?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
426
Mi 🐲 het öpis verspätig, aber er wird schono lande 😬
0
4
Bi mir isch langwilig ZT 27 und no kei Mens in Sicht. De Monet hani irgendwie au kein ES kah.. isch min 1. ÜZ nach Fehlgeburt.
Vlt isch min Zyklus drum durenander cho.
Han nonie so en lange Zyklus kah..🥲So gseht mini Tempi us🤷🏻♀️
11
I bin gspannt be mir uf morn... 😉
11
Morge zämme
Mini Tempi isch hüt wieder gstiege...
Es bliebt wirklich spannend 😍
Wie gsehts be Euch us?
383
Solang de dooof 🐉 ned landet hoffnig nit ufgeh🍀✊🍀✊ i ha so ziehe i de brüst und sit 2 täg am morge isch mer au e chlei schlächt.. mal luege was de körper so duet🤷♀️ mache mer nonig so hoffnige ha das scho es paar mal kha drum🤦♀️
11
243
0
0
0
4
340
383
426
426
0
426
11
340
0
426
0
11
Mini 🎢 goht witer... Morn wirds mir sage obs klappt het oder nit... Entweder gohts abe oder ufe... Spannig stiegt... 🥰😍
4
426
430
430
243
0
0
0
426
426
430
0