Bi mir isch dr 🐲 ou no nid gelandet, langsam ha ig dr Muet, dass ig nächst Wuche teste wenn er immer no nid glandet isch. @lachuli Ig drücke ganz fest für di u aui Hibbel-Girls 🥰✊✊☘
@lachuli@PaM Ihr machets spannend…🤩❤️Ich han am Morge en schock kah, ich erwarte eigentli mini Periode, will ich kein ES kah han de Monet und ihn scho abgschriebe han. Aber hüt Morge hani es Mega zieh kah uf de linke Siite. Und de CB blinkt…🥰🥰🥰🥰 ovus fast positiv.. mal luege wenn de Eisprung den wird die und de CB staht.🍀🍀🍀🍀Ich hoffe ich chan au bald hibble..
Hallo mitenand händ ihr na es Plätzli für mich? Mir sind am hibble fürs zweite. Ich bin im 5. ÜZ schwanger worde, han s‘Baby aber leider i de 6. ssw verlore. Das isch jetzt en Monet her. Jetzt hani s‘erst mal d‘Mens wieder und nöchst Wuchenend söt dänn de ES si 🍀
Hallo @Sonnenblümchen ❤-lich willkomme do bi uns🥰 do inne isch jede willkomme,ob am mithibble oder au so😊 mir sind e tolli truppe,kanni dr sage,du wirsch di sicher wohlfühle😘 es duet mr sehr leid für din Verlust😔
Ich drugh dr Duume dass,de bald wieder schwanger wirsch🐞🍀💞
hoii @Sonnenblümchen duet mir leid das zghöre ich ha erst nach 2mönet gstartet nach minere fg rat vo minere FA me söt 2 zyklus warte bis z hg (oder wie auch immer das heisst) 😂 komplett weg isch ♥️♥️
@samira. Haha ja da seit jede FA öpis anders 😄 mini hät zerst gseit warte bis die erst Mens cho isch dänn wieder starte. Und dän hämer binde Schlusskontrolle vom Abgang gseh dass es scho es schöns Ei gha hät und will sust alles guet usgseh hät hät sie dänn gmeint sofort loslegge. Hät aber leider nöd grad wieder iigschlage 😔
Morge zämme
Mini Tempi will nit sinke... Han Test ufem CB Monitor gmacht.. Isch jetzt gstande nit schwanger... Hmm i wart jetzt de hütig Tag ab... Min Drache 🐲 isch nonit glandet....
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
430
430
11
430
0
11
426
11
151
174
Härzlichi Gratulation @samira.
11
Mini Tempi isch no über de Coverlinie.... Mol luege ob hüt de Drache 🐲 landet...
430
426
11
426
4
0
426
11
0
11
0
426
11
4
0
169
0
Ich drugh dr Duume dass,de bald wieder schwanger wirsch🐞🍀💞
430
430
11
11
4
4
169
@samira. Haha ja da seit jede FA öpis anders 😄 mini hät zerst gseit warte bis die erst Mens cho isch dänn wieder starte. Und dän hämer binde Schlusskontrolle vom Abgang gseh dass es scho es schöns Ei gha hät und will sust alles guet usgseh hät hät sie dänn gmeint sofort loslegge. Hät aber leider nöd grad wieder iigschlage 😔
11
Morge zämme
Mini Tempi will nit sinke... Han Test ufem CB Monitor gmacht.. Isch jetzt gstande nit schwanger... Hmm i wart jetzt de hütig Tag ab... Min Drache 🐲 isch nonit glandet....
430
426
426
430
11
426
340
426
0
426
Ig umarme DI ganz fest u ❤lich u drzue ä grosse 💋
178