Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1454648505176

Kommentare

• @PaM Ohhhh wow 🥰 gratuliere dir so fest
  • @PaM Wow was für e Überrashig🙏🏻🙏🏻🤩🤩 gratuliere vo Herze!🥰
  • @samira. @selin Ihr Liebe ig chas gäng no nid rächt gloube.... drücke öich ganz fest u schicke öich ä 😘😘
  • Morge zämme
    Mini Tempi isch hüt unter de Coverlinie glandet... Entsprechend wird hüt bestimmt de Drache 🐲 Lande...
  • oohj Pam 🥰🥳❤️🥰 so e schöniii Nachricht🥳 wünsche dir gaaaaanz vil Glück und zueversicht das es sech ganz kuschelig macht i dir 🙏🙏🌈🌈👣 dä isch meh aus positiv ❤️ alles liebe
  • @Sarah 19 91 Ig danke dir vo ❤ä u hoffe sehr, dass sich üses Schnupsi 🥰 ganz guet darf entwickle u es ihm wohu isch u ihm guet geit.
    Ä grossi Umarmig 🤗 u ä 💋
  • @lachuli Itz söu dä 🐲 lande de vot dr neu Zyklus a ✊✊☘♥️☘♥️🎯😘
  • Min Drache 🐲 isch jetzt glandet .. I Start e neue Zyklus... 🍀🍀🍀
  • Viel Glück für de neui Zyklus
  • @Fabi88 viele Dank 😍
  • @PaM 😍😍😍 paaaaaaam ich gratuliere dir vo herzeeee so toll ha mi richtig gfreut…also das isch eidütig din test 😍🍀🎉🎉🎉🎊🎈 so schön….
  • @PaM härzlechi Gratulation o vo mir❤ a dä räschtleche ladies nach wie vor aues aues guetä i lisä immer mit❤🥰 ha mini hibbel zit mit öich sehr sehr gnossä. Nächst wuchä chunt üsi 2. Prinzässin ufd wäut... zit geit so schnäu 🤭 passet ufenang uf u aues aues guetä. @lachuli u @Mimi89 mini duumä für öich si immer drückt (für aui ladies🤗)
  • @Talisa jöö dangge viel mol🥰❤
    Ou was,scho nägscht wuche?😯 kunnt mr vor als hättisch erscht grad positiv testet😁 ich wünsch dir alles Gueti für die bevorstehendi Geburt❤❤❤
  • @Mimi89 ja genau auso eigentlech wär morn ire wuchä mi ET gsi abr dür mini vorgschicht mit mirä tochter (ss vergiftig u geburt idr 28ssw) hani mi fürne plante KS entschidä u die machä si gärn chli früecher🥰 jaa gäu am 30.3 hani positiv teschtet...chunt mr mängisch o so vor aus wärs gester gsi🤭
  • @Talisa ja hallo du 😂 wie geits diir?
  • @Sarah 19 91 hallo Schwösterhärz 🥰❤
  • bearbeitet 28. 11. 2021, 21:38
    @Talisa ❤️
  • @Talisa,jo stimmt bi plante KS hole sie d kinder meistens bitz früehner so ab 37 oder 39 ssw hanni gmeint. Oh ich freu mi so für di und hoff,das alles guet isch🥰❤
  • @Talisa unglaublich dass scho gli dini Tochter in de Ärm hesch... Mir chunts au vor als hättsch erst vor kurzem positiv testet 🥰🍀

Min Drache 🐲 isch geschterd richtig glandet... Starte min Dezember Zyklus 🥰 🍀
  • @Nalan83 @Talisa
    Ig danke öich beidne vo ❤❤ä und wünsche dir Nalan viel Erfoug bim Hibble u dir Talisa ä wunderbari Zyt mit dine Prinzässinne. Ä grosse 😘😘 für öich beidi u ä mega härzlichi Umarmig 🤗🤗
  • HIBBEL-GIRLS.... dir dänket sicher ig ha ä 🐦 , aber ig ha wieder testet, da igs immer no nid cha rächt gloube, das üses 2. WUNDER glandet isch 🙃🥰
  • 2c9ed770-50db-11ec-956c-dfa3dd67430a.jpeg Sorry, dass hät ig ja wöue mitschicke
  • Hey ladys..
    @PaM jööö gratuliere diiir gaanz ❤läch😍😍😍😍💪💪

Hüt so de drache isch endlech abgfoge 🤣🙈 jetzt cheu mer langsam i wärme🤣😍😍😍😍😍😍
  • @tna Danke dir ❤lich 😘! Drücke öich aune ganz fest ✊✊ für ä neu Zyklus ☘🎯☘😉
  • @PaM Omg!! Was füre wundervolli nochricht!! Ich gratulier dir vo härze!!!! 🍼🍼👶🏻🍀
  • wow Pam dä strich gumpet eim ja richtig ah😂😂😂 sooo schööön 🥰❤️🥰❤️🥰❤️🥰❤️ ha hüt scho dr gross US bi ir 13 wuche hoffe alles guet 🙏🌈
  • @PaM: herzliche Glückwunsch!! 🥰🥰
  • @meki_33 Danke dir vo ❤😘
  • @Sarah 19 91 So wie ig mi kenne, wirds nid dr letscht Test sy 😉. Ig dänke hüt fest a di u dis Schnupsi....🥰.
  • @Thea Mega lieb vo dir 😘
  • heiii Pam test so viel du möchtsch es isch doch mega schön dä strich zgseh 😂😂😂😂 🥳🥳❤️❤️ ja mercii i brichte de spöter 🥰
  • @PaM wohooooo gratuliere vo härze 🥳🥳🥳 so schön! 💗
    Du was z teschte agheit, ig ha denn zersch 5 täg nachenang teschtet u ersch denn när is am Baby Daddy xeit..😂😂 füuh di frei mit teschte...
    Freuemi sehr für dii..☺️

U aui andere hibble Ladies, gäbet nid uuf, i drücke euch ganz fescht düme 🍀
  • Gratuliere ganz herzlich Pam ♥️ ich han also au nie nur eimal testet 😂
  • @Mimi89 ja genau i ha dr KS bi 38 5. Bi froh isch si gli da 🥰

@lachuli jaa säg nüt es isch so schnäu gangä ❤ i hoffe fescht dass dir gli o öii bebes idä armä dörft ha
  • @PaM i verstand di wägem teste... Würds genau glich mache... Aber dä Strich lacht di extrem Ah 😍🥰 so schön 😍 min Drache 🐲 isch richtig glandet bluete recht... 😉
  • @Bambina Vo ♥️ä danke ig dir für Gratulation 😘. Ig hoffe dir u dim Wunder geites guet Häb dir sorg🥰
  • @Sonnenblümchen Jööööö, danke dir ♥️lich 😘.... Ig teste ganz bestimmt no es paar mal 😉
  • @lachuli Itz söu dä 🐲 no mal richtig füür 🔥 spöie u nähr isch fertig bi dir u de Hibbel-Girls mit lande ✊✊☘🎯☘🎯🥰😘
  • @PaM ja i hoff dass i de Drache 🐲 zum letschte Mol das Johr erlebe tue 🥰😍
  • Hallo Froue
    Am 21.12.2021 ha ig die 1. Kontrolle, dass geit no soooooo lang 🙄.
    Euch wünsche ig ä guete Nami ☃️🤗
  • Ich ha mini erst kontrolle morn kurze Ultraschall zum luege ob alles am platz isch wies söt 😊
  • Bi gspannt denke aber meh gsed no nid viel
  • Da isch jo richtig spannend bi eu allne. :smile:
    @PaM <3 - lichi Gratulation zu euem chline Wunder! Freu mi fest für di.<br> @lachuli Schaad isch din Drache doch no cho, defür isch de neu Zyklus din Glückszyklus! :)

Bi mir isch sit em letschte Drache chli Zit vergange und ich bi aktuell irgendwo um de Eisprung ume. Aktuell ZT 15. Mit Ovus hani ufghört will i mi süss z'fest veruckt mache loh ha. Lut App isch de ES hüt, er chönt aber au gester oder vorgester gsi sie.

Min Maa isch gad eh paar Täg weg gsi drum hend mir nur gest ah ZT 14 und a ZT10 chöne Herzle.
    Bi mir goht jetzt also wieder dWartezit los.

Ich wünsch eu allne eh schöne Advents- und Hibbelzit. :)
  • Hallo Ladys. Dr 🐲 het mi hüt morge begrüesst.. dä zyklus isch 22 tag gange. Es nervt mi,dass ich so unregelmässige Zykle ha...😒 naja,auf ein neues...
    Wünsch euch e schöne Tag☀️
  • @PaM jo,goht lang bis zum 1.termin,aber drfür sehsch denn sicher öpis🥰🥰
  • @pünktchen danke dir. I bi zuversichtlich für de Dezember Monet. I has im Gschäft nümi streng und bi während de Hibbelzeit in de Ferie 🥰
    @Mimi89 oh nei 😔 so blöd isch de Drache 🐲 glandet... Dezember wird din Glückszyklus si 🥰🍀
  • @pünktchen Oh so lieb vo dir 🥰 ! Danke dir ganz ❤lich 😘
  • Froue ig wünsche mir für öich aui, dass dr 🐲 ou bi öich nüme landet u drfür öi Wunder ✊✊☘❤🥰☘❤🥰
  • @samira. Heyy lisse immee liisslig mit.. 🙈🙈 wie isch din Termin gange?
  • Guete Morge zeme
    Hoffe gaht eu guet.. bi mir gsehts eso us. Kei Ahnig ob de Eisprung gsi isch oder nöt chume eh nonig so drus mitem Messe🙈🙈 aber Ovus vo CB blinket sit 7 Täg🤦🏻‍♀️ mal luege.. 52590940-533d-11ec-8265-fb69d793886f.jpeg

@samira. Gratuliere!! So schön😍🥰☺️🤩
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum