Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1474850525376

Kommentare

• @Pheobee herzlich Willkomme in de Gruppe 🥰 i sött bald min Eisprung ha... Hüt isch Tempi schön gsunke 🥰
  • @Pheobee @Alli Hibbel-Girls mini ✊✊ sie für öich alli zäme ganz fest drückt 😘☘☘
  • @PaM danke 🥰 😍
  • @Mimi89 Wie geits dir?
  • Druck eui au fascht Dume das ihr im 2022 au dörfed kuschle.
  • @PaM danke goht mr wieder bitz besser..ha gest e kleine autounfall kha und hüt starki migräne... bi hüt bi zt11.. ich glaub mir wärde nid zum härzle cho dä monet,well mr beidi grad viel schaffe,und durch das er schicht schafft,sehn mr uns nur kurz😑
  • Wie gohts dir? Hesch typischi symptom?@PaM
  • @lachuli i ha au bald min eisprung 😍 lut em app hanis am donnshtig…👀, aber weis net wie genau i dem app cha vertraue😅. ha ovus test due morn mau afoh teste…lut em all bini ab morn fruchtbar…dss heist herzle was das zeug hält 😎😍❤️❤️❤️❤️…!

machet ihr d‘cherze nachem herzle eigentli? stönd ehr au net grad uf nachem herzle? i mache net grad cherze aber lüpfe ame mis becki und bei uf bez🤪
  • @Nalan83 oh wie spannend mir chönnet glichzietig ES ha 🥰 i miss Tempi und mach OVUS 🥰 sit geschterd isch mini Tempi unte... Es wird spannend.. Lut App bin i ab hüt fruchtbar.. Mir werdes hüt au gniesse... Am ES selber mach i e kurzi Kerze 🕯.. 😉
    Me seid aber dass die Schwimmer dinne bliebe au ohni Kerze oder wenn me sofort ufstoht...😉
  • @Mimi89 oh das tönt nit guet mitem Unfall. Gohts Euch guet?
    I bin froh han ichs jetzt im Gschäft nit streng 🥰 mir chönnes jetzt wirklich gniesse.. Und in de Hibbelphase han i Ferie 🎄✨
  • @Fabi88 danke i hoffes sehr dass es bald klappt 🥰
  • Hey ihr hibbelmädels,
    hät öbert vo eu en Trackle? oder wie messed ihr Tempi?
  • @lachuli es isch nid schlimm gse zum glück,aber bi glich verschrocke,ha in 10 joor no nie e unfall kha... strosse sin veriist gse,und ich ha nüm könne bremse. Bi denn am fordere auto wo anere krützig gstande isch driknallt.. bi zum glück nid schnell gfahre... 40,im 80er bereich
  • @Jani i miss Tempi mitem Ovy Messgrät 🥰

@Mimi89 Gott sei dank bisch so langsam gfahre und isch dir nüt passiert.. 🍀🍀
  • @lachuli jo bi au froh mi kind isch hinde ine gse und sini reaktion isch gse" mami auto bumm" dass verzellt er jetz allne wo er seht😆
  • df2b67b0-5b39-11ec-8b4b-a79885de90f4.jpegHoi zämä ich wär jetzt bi ES+1, wenn die nächste 2 Täg Tempi ufe gaht wirds bestätigt🤞🏼das vo letst mal isch doch kein ES gsi aber dasmal zu 99%🙈

Freu mi ufd Hibbelziit mit eu🍀🥰
  • @selin super druck dir Dume 🍀
  • wenn düend ihr emmer tempi mässe? i glaub i fang au a😆…chani ab morn afoh am morge emmer z.B?🤔 und denn wenn tempi ufe isch isch de eisprung? oder innerhalb vo 24h?
  • Also müesch immer Tempi Messe am Morge bevor ufstohsch.. Im Bett grad... 😉 Messe am beste zwische 3 - 4 Minute.
    Genau nach 6 tiefi Wert Folge 3 höhere Wert und den isch de ES bestätigt 🥰 🍀
  • ich ha mir jetzt en trackle bstellt, das am Morge messe nervt mich langsam, ich luege dasi immer um die glich ziit messe und da au am sunntig d.h am 4:30 und gad am sunntig chani nocher nüme schlofä 😅
  • @Mimi89 Oh jeeeeee! Ig wünsche dir auso ganz gueti Besserig 😘. Viellech klappts doch no mit ❤❤❤le u süsch wirds im nöie Jahr richtig HOT 🌶😉.

Mir geits sowit guet, muess rächt vieu ga brünzle 🚽 u sit öpe 3 Täg isches mir ä chli übel, aber isch aues im rahme 😊.

Häb dir sorg 😘
  • @Nalan83Hoi Nalan☺️☺️Ich han uf Empfehlig vo de @lachuli Ovy kauft und misse mit dem jede Morge mini Tempi. Bin au sehr zfriede.🥰

@lachuli Danke viel mal ich dir/eu natürli au🍀🍀🍀🥰🤞🏼
  • Allne wo bald oder jetzt gad Eisprung hei wünsch i viel Spass bim ❤️le!
    Bi mir sött luut App nörchst Wuche am Mittwoch de 🐉 (nöd) choo.
    Bi langsam chli nervös, au wenn i sGfühl ha dases de Monet nöd klappet het.
    I ha absolut kei azeiche und bi mir au nöd sicher ob mir bim Herzle en guete Tag verwütscht hei.
    Ha hüt mol churz chli Ruggeweh im Chrüüz gha, da hani immer churz bevor de Drache landet, bis jetzt aber no nüt in Sicht und dSchmerze sind au wieder weg.
    Wir werden sehen, dHoffnig isch natürlich trotzdem no biz do, au wenn ich eigentlich nöd demit rechne ☺️
    Wünsch eu en schöne Sunntig Obig und en guete Wuchestart 😀☀️
  • @selin sehr gern.. I bin au zfriede mitem Ovy 🥰
  • Ladys wie alt sinder eig alli und vo wo chömmet ihr? Hender sho chind ? Oder wartet ihr no ufs erste?☺️ natürlich nur ah die grichtet wos teile wönd

Ich zb bi vo bern und 22 und ebe aktuell mit em 3te ssw
  • Ich bin 30 chum vom TG und han 1 Kind 😅
  • Bi au 30 chume au usem Thurgau und haa en fast 3 jährige Sohn und e 1.5 jährigi Tochter und mer lueged jetzt mol öp mer no es 3. Wunder döred haa🥰
  • Ich 34gi, wohne am Zürisee und han en 2-jährige Sohn
  • So schön🥰
  • I wird in 1 Wuche 36 und üebe sit 1 1/2 Johr für üses erste Wunder ✨
  • Ich bin 26i, vo ZH und hend no keis Chind☺️
  • Ig bi grossmuetter 👵unger öich mit 40i u üses Wunsch-Wunder Ching ä Luusbueb isch 14 Monet🥰 u üses Wunsch-Gnuss Ching 🥰isch i mim Buuch u entwicklet sich hoffentlich guet 🥰
  • @PaM so schön ❤️

Ich bi 33 gi Mami vome 2 Jährige und mitem 2te schwanger.
  • Ich bi 32 und ha e 2 jöhrige Bueb
  • @Pheobee vowo bisch denn du usem TG?
  • @ Elefäntli mer wohned gad nebed Wifelde du?
  • ch bi 38 worde im Nov. ha 1 kind si isch 1johr und 7mon. alt☺️…wohne in kaiseraugst. und wünsche es gschwüschteri für mini chlini…hoffe es klappt bald😍
  • Hey mädels ich bi au usem thurgau (ehemoligi baslerin) 😁 wird im märz 30 und isch au mini ersti SS am üebe sit 2.5 johr..
  • @Pheobee mir sind gad Näb Amriswil deheime
  • Mini Tempi isch hüt no tief gsi... Bin so gspannt wenn min ES si wird 🥰
    Hans hüt usgnützt..
  • @lachuli giiib alles bim ❤️le😆…! ich auuuu 👀…mer herzle eus kaputt 🤪🤪🤪….! gäl du bisch vo rhyfelde gsi?
  • @Nalan83 ja genau i bi vo Rhyfelde 🙂 😉
  • Hellloo Mädels i bi 30i mitem 3 te schwanger und wohne in Solothurn 😁 bi aktuell i dr 15 Ssw 🙏
  • Also ich bin 27gi Wohne im Kt. SG und mir üebed fürs erste
  • Hoi zäme 🙋‍♀️Ig verfolge scho es Zitli dä Chat. 😃 Bi vor paar Mönet scho mou churz do inne gsi, ha denn aber e Fehlgeburt gha. Und jetz dörfe mi Maa und ig üs de hoffentlich gli ufenes neus Glück freue 🥰 Bi aktuell grad ziemlich hibbelig.. 🙈 Ig ha am 04.12. dr stehend Smiley gha bim Clearblue Ovutest. Händ denn a däm Tag ghärzlet gha. Wenn meinet dir, dass dr 10mlU Schwangerschaftstest sött positiv azeige, falls ig schwanger sött si? Hüt isch er (no) negativ gsi ☹️ Ig hoffe fescht, dass es gli bi allne vo üch klappt, wo sich ou so sehr wünsche schwanger z‘wärde 🥰🙏😍 Bi übrigens 31gi, bis jetz no keini Chind und bi us dr Region Langethal/Oensige 😊
  • Oh man Fraue de Monet macht mich s‘warte aber so richtig fertig. ES + 5 hüt, halbziit, ich chönt scho d‘Wänd uf 😩
  • @Sonnenblümchen Ich verstah dich🤣 ES+3 und muess no ewigs warte.. aber scho guet wenns am Schluss guet chunt warti gern🥰🤞🏼
  • @CariñoHallo😊😊Hmm isch schwierig zum sege, da mer nöt weiss wenn genau de ES isch nachem stehende Smiley..das cha ja bis zu 48h duure bis es springt.. ich würd sege wart no 3-4 Täg (falls früeh teste wotsch) wenn sötsch dini mens becho?

• Hey ihr liebe🤗🤗 de doof drache söt bi mir i 7 täg lande🙄 de monet hei mer ned guet chönne usnütze.. min ma het viil stress im gschäft... mal luege.. drücke euch allne gaaaanz fest de dume🍀🍀🍀✊✊✊✊ hoffes ihr chöit de monet positiv teste✊✊🍀🍀✊✊🍀🍀🙏🙏
  • @selin Danke füre Tipp 👍😌 mi Zyklus isch so unregelmässig, dass ig kei Ahnig ha, wenn dass d‘Mens sött cho. Go mou drvo us, so ume 19./20.12. ahand vom Eisprung, wöus jo vom Eisprung zur nächschte Mens ca. 14 Tag duret.. Es isch soo schwierig, wenn dr Zyklus unregelmässig isch 😩
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum