@Sonnenblümchen Druck dir ganz fest Duume!🙏🏻🍀 hoffe dass e gueti Lösig findsch für din Zyklus. Mir het Zyklustee sehr ghulfe.
Und all anderne wünschi viel Glück, hoffe es klappet 🥰🤞🏼🍀
Ich bin bi ES+ 7
0 Symptom und kei Ahnig obs echt klappet het🙁 muss no abwarte und hoffe🤞🏼 bi am überlegge weni söll teste vor ES+10 testi sicher nöt.. wenn würdet ihr mir arate?
Hey nei Fraue ich reg mich grad so uf. Nach de fg bin ich id Drogerie und han Mönchspfeffer wele. Jetzt hani grad gmerkt dass sie mir es falsches Präparat gäh händ, det häts nöd mal bitz Mönchspfeffer drine! Keis Wunder isch kin Zyklus und mini Mens so komisch 😡
@Sonnenblümchen oh nei 😔 du würd i mir au sehr nerve... Was het sie dir gäh? Hesch es au mit dim FA besproche?
Was au helfe tuet isch Akkupunktur.
Min Zyklus het sich nach de 2 Fehlgeburt meega schnell ipendlet nachdem i Akkupunktur gmacht han... Chan dir das nur empfehle ✨✨
@lachuli Sie händ mir Traubensilberkerze gäh. Nei hans mit mim FA nöd besproche. Nimmes jetzt natürlich nimme und hole na Mönchspfeffer. Fröge aber glich na bim FA na, das mit de churze 2. ZH isch nöd neu bi mir, das hani bim erste chind au scho gha, aber det sinds wenigstens 10/11 Täg gsi und zum ss werde häts seb ja glanget. Aber ev lahni glich na en Hormonstatus mache
@Sonnenblümchen Ich han vor apothek premens übercho (isch mit mönchspfeffer) und mini FA het mier denn es rezept gä. So ubernimmts KK 😉. Es päckli für 3 mt. Choschtet glaubi rund 52.- CHF. Bi mier hets der zyklus jetzt nach 3 mt. ihnahm reguliert. Chani also nur empfehle.
Sorry dasi mi da imischle, bi grat per zufall druff cho & han grat mitglese 🙈. Drücke allne tume!
Sooo... Ab hüt wers eigentlich 🐉 Ziit aber bis jetzt no gar nünt in Sicht😊 Kei Buchweh nix nada... (aber siit de sch... Impfig isch ebe alles bizli durenand drum bini no nöd so sicher dass er nöd doch no chunt i 2,3 Täg)
I haa Morn no FA Termin (min Maa het unbedingt wele das mer nomol luegt ob bi mer alles guet isch, spez. d‘Schilddrüse well die vor de erste SS nöd guet igstellt gsii isch) Wenn e SS bestoh chönti denn gsiet sies. Sie het bi mer scho mol so frühe en Verdacht uf SS kaa und het denn HCG gmesse. Dozmol hanis denn aber verlore. Bi gspannt was Morn usechont😉 Denn heti jo s‘Beste Wiehnachtsgschenk för min Maa🥰
Ladys ich ha hüt kontrolle kha und weni dörf teili euch gern mini freud mini ssw isch sich voll am entwickle has baby hüt gse mit herzli🥺 bi so überweltigt gsy♥️
Härzlichi Gratulation samira 🥰🥰 sooo schön… ig hoffe, mir dörfe das aui ou gli erläbe 🙏 Ig bi hüt minimum ES+15 und no kei Mens in Sicht..aber leider ou kei positive Test ☹️ Rächne drmit, dass dr Drache nöchschtens doch no landet 😒
@lachuli mer si genau glich wiit aber tupf genau..😅..weisch wir toll wenns klappet😍…! i mache am sunntig e test scho sone frühe test😅😊…!!@samira. gratuliere ☺️so toll sones schöns gfühl weme de erschte herzschlag ghört…
Mini Tempi isch ufm tüfpunkt ah cho, ha nonie so e tüfi temperatur gha.
am samstig und sunntig hani perfekte ZS gha und au dä MuMu hani nüme chöne taste und ich bin mega guter dinge gsie und jetzt so en tempi absacker 🤷🏼♀️
zurzit nimi nur no inositol, voher hani möchspeffer globulies tees und jenstes zu mir gno de zyklus hät 200 täg dured, nei akupunktur hani nanig versuecht
Soo... Bi jetzt bi de FA gsii. Ultraschallbefund: Schleimhuut 22mm (bis jetzt isch s‘Höchst 15 mm gsii zu dem Zykluszitpunkt und dazumal bini denn mit minere Tochter schwanger gsii (ganzganz frühe)), en schöne Gelbkörper uf em rechte Eierstock
Jetzt mol Hoffe das es würklich das au isch wonochs usgsiet😊 Weiss no nöd gnau wenn das i mi söll getraue zom teschte🙈 🐉 isch immer no nöd in Sicht...
@ Samira und @ PaM: So schön dass bi eu alles guet isch🥰 Gratuliere eu😊
@ Lachuli: Das chani de Monet ebe genau nöd so gnau sege🙈 Normalerwiis hani amel eifach irgendwo zwösched ZT 15 und 25 Buchweh uf de rechte oder linke Siite kaa mit dezuepassendem Zervixschleim. 14 Tag spöter denn amel Täg. De Monet isch aber chli strub gsii. Haa am 6.12. spinnbare Zervixschl. kaa Buchweh ein Tag spöter denn 1 Tag Pause und denn wieder Buchweh. Zervixschl. nomol spinnbar 11/12.12. immerno Buchweh. Drum cha de NMT irgendwo zwösched 20. und 26.12. ligge🤷🏻♀️
🙏🏽🍀 danke ☺️ hoffe mrs ufs beschte… also gspüre tueninno rein gar nüt…kei zwicke kei zieh nüt…aber jo muess nüt heisse..sisch au no sehr frühe natürli…
Hey Ladys.. bi mir hets leider nöt klappet.. ES+11 negativ testet hüt.. min blöde Drache sött bald cho ich gspürs.
Leider nüt gsi für das Jahr. Ab is neue Jahr miteme neue Zyklus🍀🤞🏼Ich hoffe es klappet bi eu 🥰
Morge zämme
Wie gohts Euch so?
Mini Tempi isch ES 8 no über de Coverlinie... I hoff morn stiegts echli Höher... Wie gsehts be Euch us?
Wünsch Euch ganz schöni Wiehnacht 🎄 🥂 🍾
So ihr liebe ich bin gester bi minere Ärztin gsie und dörf am nöchste Mittwuch zum Bluettest, vlt. chunt den endlich öbis use und mir krieged glich üsi chance .
tönt doch guet lachuli☺️..! ich gspühr nur das de drache warschinli wird lande nöchscht wuche, han immer so 1woche vorher azeiche ebe bez rugge weg…🙄…! weis net obs klappet het denkes eher net..!
Drei kunde hend de termin müesse verschiebe die wuche, das isch biz kake gsi für me, das hätt mich schön abglenkt gha. p.s: fals öper es tattoo will 🤣 chönet dr euch gern melde bi mir 😅…isch de falsche forum für so öpis i weis🤣..!
uf insta: blackoriontattoo
i wünsche euch frohi festtäg und gniessets mit de liebschte. hoffe uf en schöne positive test ergebnisse bi allne☺️❤️🍀
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
Und all anderne wünschi viel Glück, hoffe es klappet 🥰🤞🏼🍀
Ich bin bi ES+ 7
0 Symptom und kei Ahnig obs echt klappet het🙁 muss no abwarte und hoffe🤞🏼 bi am überlegge weni söll teste vor ES+10 testi sicher nöt.. wenn würdet ihr mir arate?
172
11
Min Eisprung isch bestätigt 🥰 jetzt startet shibble effektiv ah 🥰✨🍀
169
11
Was au helfe tuet isch Akkupunktur.
Min Zyklus het sich nach de 2 Fehlgeburt meega schnell ipendlet nachdem i Akkupunktur gmacht han... Chan dir das nur empfehle ✨✨
169
531
Sorry dasi mi da imischle, bi grat per zufall druff cho & han grat mitglese 🙈. Drücke allne tume!
1
I haa Morn no FA Termin (min Maa het unbedingt wele das mer nomol luegt ob bi mer alles guet isch, spez. d‘Schilddrüse well die vor de erste SS nöd guet igstellt gsii isch) Wenn e SS bestoh chönti denn gsiet sies. Sie het bi mer scho mol so frühe en Verdacht uf SS kaa und het denn HCG gmesse. Dozmol hanis denn aber verlore. Bi gspannt was Morn usechont😉 Denn heti jo s‘Beste Wiehnachtsgschenk för min Maa🥰
11
Am 30.12 isch min NMT..
383
@Pheobee i druck dir gaanz fest de Dume 🍀✊
De doof drache söt bi mir morn lande.. mal luege 🤷♀️
383
11
426
1
669
430
430
0
11
Am 30.12 isch min NMT... ✨✨
11
Druck dir witerhin Dume 🍀
383
Bis jetzt isch er nonig glandet... hoffes es blibt
430
669
200
am samstig und sunntig hani perfekte ZS gha und au dä MuMu hani nüme chöne taste und ich bin mega guter dinge gsie und jetzt so en tempi absacker 🤷🏼♀️
11
11
200
ZT 73 und au mit hilfmittel klappet nünt.
ich hoffe du häsch recht
11
200
11
426
11
669
1
Jetzt mol Hoffe das es würklich das au isch wonochs usgsiet😊 Weiss no nöd gnau wenn das i mi söll getraue zom teschte🙈 🐉 isch immer no nöd in Sicht...
426
11
1
@ Lachuli: Das chani de Monet ebe genau nöd so gnau sege🙈 Normalerwiis hani amel eifach irgendwo zwösched ZT 15 und 25 Buchweh uf de rechte oder linke Siite kaa mit dezuepassendem Zervixschleim. 14 Tag spöter denn amel Täg. De Monet isch aber chli strub gsii. Haa am 6.12. spinnbare Zervixschl. kaa Buchweh ein Tag spöter denn 1 Tag Pause und denn wieder Buchweh. Zervixschl. nomol spinnbar 11/12.12. immerno Buchweh. Drum cha de NMT irgendwo zwösched 20. und 26.12. ligge🤷🏻♀️
430
@Pheobee Gköhrt sich ja spannend ah het dume sind drück das es klappt het
Hibbel ladys good luck🍀🍀🍀🍀
11
1
860
669
169
4
Leider nüt gsi für das Jahr. Ab is neue Jahr miteme neue Zyklus🍀🤞🏼Ich hoffe es klappet bi eu 🥰
11
2022 wird üses Johr...
I wirds nächst Wuche erfahre...
4
11
11
Wie gohts Euch so?
Mini Tempi isch ES 8 no über de Coverlinie... I hoff morn stiegts echli Höher... Wie gsehts be Euch us?
Wünsch Euch ganz schöni Wiehnacht 🎄 🥂 🍾
200
669
Drei kunde hend de termin müesse verschiebe die wuche, das isch biz kake gsi für me, das hätt mich schön abglenkt gha. p.s: fals öper es tattoo will 🤣 chönet dr euch gern melde bi mir 😅…isch de falsche forum für so öpis i weis🤣..!
uf insta: blackoriontattoo
i wünsche euch frohi festtäg und gniessets mit de liebschte. hoffe uf en schöne positive test ergebnisse bi allne☺️❤️🍀