Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1505153555676

Kommentare

• @Nalan83 vo de Tempi her weiss i nonit obs klappt het oder nit.. In es paar Täg werde mirs wüsse...
    Hüt simer guet abglenkt mit Wiehnachte etc 🎄✨🎉
    I druck dir fest Dume 🍀

@Jani schön hesch Termin bald. Muesch den unbedingt brichte 🍀🥰
  • Jo da wirdi mache hoffe krieg no das Johr bscheid 😅
  • @Nalan83 als absolute Tattoo fan hani der grad müsse folge 🤣
    Bisch aber leider zwit weg vo mir 😐
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 24. 12. 2021, 20:53
    @dina hehe jupiii ei follower meh🤣…danke😅❤️…! ou schaaad dina…

ladys ich glaub ich teste scho morn am morge e mol..bi zu ungeduldig,obwohl i s‘gfühl ha dases net klappet het🙄😅…! das währ den 5 täg zfrühe wo ich wied teste,ha sone ultra frühe test wo 6täg frühener chasch teste…
  • Ig warte immer no ufe 🐲… langsam wünsch ig mir scho fasch, dass er chunt, damit ig Gwüssheit ha 🙄 Ha vom Tag mitem stehende Smiley eifach emou no 2 Tag drzue grächnet und bi/wär vo dört här jetz bi ES+19. Isch das no normal?? Am letschte Zieschtig s‘letscht Mol testet..negativ. 🤷‍♀️
  • @Nalan83 i Druck dir Dume für de Test 🍀🍀

@Cariño i würd hüt e Test mache.. Falls nit schwanger bisch viellicht mol zum Frauearzt go...
  • 0b1eaf50-6542-11ec-98b5-ff318ffce33c.jpeg
    Mini Tempi isch no schön Obe... So langsam wirds spannend 😍 🥰
  • also de test isch negativ has mr scho denkt…ich set am DO täg becho…mau luege..! 👀…
  • @Nalan83 i denk es isch no zfrüeh zum öpis gseh... Druck dir witerhin Dume 🍀
  • Hoi mitenand, hoffe ihr händ en schöne 1. Wiehnachtstag gha. Ich warte uf de Eisprung, wird vermuetlich grad churz vorem oder am Silvester cho. Ja sust gits nöd viel zum verzehle, grad chli müeh mit de Festtäg, hüt hetet mir de Familie vom Ma vo euisem 2. Baby verzehlt 😥 aber janu, chamer nöd ändere.
  • I verstand di wie du dich fühlsch... So isch es mir vomene Johr gange... 😔🌟
    Druck dir Dume für de neu Zyklus 🍀
  • @lachuli Danke, ja gäll isch härt 😥Dir viel Glück dass die nöchste Täg chasch positiv teste ♥️
  • @Sonnenblümchen danke 🥰 i bin gspannt... Halt Euch ufem laufende 🍀
  • Morge zämme
    Hüt ES 10 und mini Tempi isch liiicht gstiege... 😉 Es bliebt spannend 😊
    Wie gsehts be Euch us?
  • @lachuli Spannend😍😍ZT 5 de Drache isch no da.. i paar Täg fangi mit Ovus ah. Nächst Wuche sött min ES si🤞🏼🍀
  • Ich bi hüt Es 13 aber ich denke dMens chund morn. Ha Null Azeiche gha. Gester liecht empfindlichi Stelle ar Brüst. U hüt mengmal es schwachs Menszieh. D Tempi hani nume 2-3 mau gmesse, bi nid derzue cho.
  • @Kringel oh bi ES 13 hätt i scho testet... Bisch geduldig 🥰
  • @selin super bald chasch mit herzle wieder afo 🥰♥️
  • @lachuli Nei geduldig bini eigentli überhaupt nid. Aber i ha au nid zgfühl dass es klappet het u will de Test nid unnötig bruche 😕
  • @Kringel solang de 🐲 nit glandet isch bestoht no Hoffnig 🥰
  • Ich weiss nöt wie‘s eu gaht aber langsam schissts mich richtig ah dass es nöt klappet.. ich weiss die einte probierets länger als mir..es belastet aber eim glich..ich weiss langsam au nüm was mache oder usprobiere oder überhaupt a was es lit.. Je meh i euesem Umfeld schwanger werdet desto meh setzi mich unter Druck..🤦🏻‍♀️ irgendwie ischs bi mir nachem FG no schlimmer worde mitem Ahschiss… ja nu muess mi glich gedulde und eifach warte und warte…🙁🍀Ich hoffe 2022 wird euses Jahr Ladys🤞🏼❤️✨
  • @selin i cha dir guet noch fühle.. Mir sind sit Juli 2020 dra mit 2 Fehlgeburte... In mim Umkreis sind au viel Fraue schwanger worde ohni Fehlgeburt... I denk es isch uns bestimmt wenns sowit si wird.. Mir müend uns meh gedulde. Aber i denk es het immer sin Grund. Kopf hoch. 2022 werde mir alli positiv teste und dasmol bliebts au... 😉
  • @lachuli Vieli fraue redet au nid über fg oder das sie überhaupt es baby plane ich zb has grad i dem forum gschriebe das ich eh fg kha ha und shüsh weiss es keine es wird bi euch klappe 🍀🍀 eifach nid ufgäh
  • Ja das denki au.. alles het en Grund.
    Finds uh schön chömmer eus da ine alles verzelle, alles uselah, eus motiviere gegesitig und zeme hibble🙏🏻✨🍀
  • jo i findes au so toll do inne chame alles useloh verzelle…❤️😊…! in ha zwar kei fehlgeburt gha, aber ha jetzt au denkt dases bim zweite grad wird klappe und ich schwanger wird wie bim erschte…aisch aber net so…! bim erschte hani pille abgsetzt erschte versuech grad schwanger worde. jo me denkt den au so bim zweite klappt sicher au grad🙄😅 aber sisch net e so…! jo 2022 wird euses jahr hibbel ladys🍀😊🙏🏽 bi zueversichtlich.
  • Hoi zämme
    Mini Tempi isch no hoch... 😉
    Wie gsehts be Euch us?
    Wird öper hüt teste?
  • @lachuli Oh super 🍀 wänn tuesch teste?
  • @Sonnenblümchen übermorn sofern Tempi Obe bliebt 🥰👌
  • Duume sind druckt für Alli🍀🍀🍀🤞🏼🙏🏻🍀✨2022 ✨🍀
  • @lachuli 🍀🙏🏽✊🏼✊🏼✊🏼
  • @Nalan83 hesch nomol e Test gmacht oder tuesch au warte?
  • Ig cha mit üch allne mitfühle.. Geduld isch ou nid mini Stärki 🙈 und e FG hani ou scho gha. Mir üebe ou sitem ne Johr. Und ig ha eifach mit mim unregelmässige Zyklus z‘kämpfe 😏 Ig ha mini Mens immer noni becho. Hüt Zyklustag 42 bzw. ES+22 🤷‍♀️ Ig mache jetz mou e Termin bim FA. Ig drücke üs allne Düüme, die wo jetz no dörfe teschte im alte Johr und für alli andere klappets bestimmt im 2022: Neues Jahr, neues Glück 🍀🐷❤️!!!!!!!
  • @Cariño dass isch wirklich e lange Zyklus.. Guet hesch e Termin veribart. Danke fürs Dume drucke... Öper vo uns wird bestimmt no das Johr positiv teste 🍀🥰
  • i ha gester nomau testet gha negativ…ich warte due nümm teste..aber ich gspür das de drache wird lande…er duet sich ame akünde bi mir vorher🙄😆….! ja nu..auf ein neues..neue zyklus neue glück🍀
  • @Nalan83 oh wie schad 😔 i han jetzt au so Krämpf... Mol luege wie sich Tempi morn entwickle tuet...
  • @lachuli ich ha 2 täg vor nmt au chrämpf gha wie wenn mens chunt.
  • @Fabi88 ok das git mir no Hoffnig... Komisch isch es chunt und goht...
    Brust spannt no gar nit... Hesch das au nit ka?
  • Nei erst spöter und ha au suscht nid mega vil symptom und bin sit gester ide 13 ssw.
  • @Fabi88 hmm ok das git mir ebitz Hoffnig... 😉 In 2 Täg weiss i meh 🍀🥰
  • Druck der dume
  • Ich gsell mi mol zue euch 😅 Bi mir isch alles ziemlich unerwartet cho und jetzt bini am hibble uff dr 07.01.22 🙈 Ab wenn teschtet ihr?
  • @Zoya herzlich Willkomme 🥰 wieso unerwartet? 😃
    I test in 2 Täg... 😉
  • Ich bi sit 2.5 Jahr nüm mit mim Ex zämme, aber mir sin beschti Fründe. Am 23.12. sind mer uns unerwartet *sehr* noch cho und will mer beidi so verwirrt gsi sind, händ mer nit an Verhüetig dänkt. Im Nochhinein hani mi Eisprung berächnet und da sött genau am 24.12. gsi si.

Mir sind beidi Ü30, also falls ich tatsächlich schwanger bi, denn freue mir uns uf s‘Baby. Aber ich ha chli Schiss, willi null vorbereitet bi (Vitamin, Gwicht, Fitness etc.).
  • Oh wow 🥰 wenns unerwartet passiert den klappts meistens 🥰🍀
  • Ich bi sehr gspannt und gspür ständig es zieh in dr Buchgegend und schlof nüm gärn uffm Buch, obwohl das mini Lieblingsihschlofposition isch! Völlig gaga, ich weiss 🙈 Bi ES+3 isch das alles Ihbildig.
  • Erst ab ES 7 cha me Symtom bezüglich SS ha... Wird wohl PMS si....
  • Ebe, dorum sägi jo gaga 😅 Ich gseh‘s denn am 07.01. 😉
  • 950ab290-679f-11ec-98b5-ff318ffce33c.jpeg
    Morge zämme 😊
    Mini Tempi isch no schön Obe... I bin so gspannt uf morn 😍
    Wie gsehts be Euch us?
  • Hallo Zoya 🙈😊😁 i ha gad es flashback🤪 bi mir isch mis 2 genau so entstande... 2.jahr trennt.. hei scho es ching zeme. u de widr zeme gfunge beidi Trennt vo de ander Beziehig... si immer guet zeme uscho i dere Zit.. u de 1x zeme sehr nöch cho pääng schwanger worde 😁 1 schuss... 1 Treffer. zersch e mega schock u de ner mega grossi fröid. iz isch mi chli 2 jährig scho u sones gschänk 😊🥳🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum