Am So d Tempi 36.7, Mo Tempi 36.7, hüt 36.9... Ich scho bits freud will am Mo hetti dMens sölle cho.
Im verlauf vom Morge plötzli chli Bluet. 🤷♀️ Ich schnalls nid
@Kringel: Bi nur stilli Mitläserin u wet Dir ou ke falschi Hoffnig machä. Aber wo ig bi schwanger gsi, isch genau so gsi. 2 Tag vor NMT liechti Bluetigä, när wider wäg. Am Tag vo NMT wider liechti Bluetig, aber ke Mens. Ei Tag später positiv testet. Drückä Dir Dümä.
@lachuli@Sti ich weiss ja gar nid ob das Mens isch oder süsch e Bluetig.
I ha gaanz es fiins Menszieh mengmal. Drum hani scho zgfühl dass es dMens isch. Chönd echt looshüüle. Bi am schaffe u plötzli drückts mir fast dTräne ine. Muess mi richtig zämerisse.
@lachuli wie schönnnn!!😍 freu mi sooooo fest für dich. Gege endi vom Jahr no so e Überrashig wow!🙈Jetzt derfsch eifach mal gnüsse die Ziit, gratuliere eu vo ❤️!! 🤩🤩🤩🎉🎉🎉🥰🥰🥰
@selin viele Dank 😍 es isch e krönende Abschluss... Und i hoff vo ♥ das 2022 für uns allí das Johr si wird wo mir unsere Wunder im Buuch oder in de Ärm bereits händ 🍀🥰❤️
@lachuli wow was fürne schöne momänt😍 i gratulierä dir vo härzä zu dirä ss u wünsche dir natürlich vo härzä aues guetä❤ dasmau chunts ganz bestimmt guet... u aune angere hibbel ladies wünschi fürs nöiä Jahr viu dicki ss-büüch u das dir öii wunder gli dörfet häbä ❤
@lachuli 😍😍😍😍 sooooo tooooll ❤️ freue mi megaaaaaaaaaa imfau gratuliere dir vo herze..❤️😊..! bi mir wirds nüt ich weises ha nomau test gmacht hüt negativ.. de drache landet bestimmt korn ich gspührs..! jo ich hoff halt ufe nöchschte zyklus 🍀…! freue mi würkli sehr für di❤️…
Mädels wie gsehts bi eui so us? Ich dänke min ES söt ca am 1. Jan si, tüend hüt sicher na es Herzli setze, morn hämer kei Ziit und dänn sicher na 1. & 2. Jan bzw je nach Ovu 😄
Min ES isch gest oder hüt.. DTempi wirds mir denn morn sege 😊
Mir hei die letschte Täg jede Tag usgnützt und hüt sicher au nomol 😃
Und ab morn heissts warte 🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
11
1
241
Im verlauf vom Morge plötzli chli Bluet. 🤷♀️ Ich schnalls nid
11
241
11
241
Chönd loshüüle.
11
333
241
I ha gaanz es fiins Menszieh mengmal. Drum hani scho zgfühl dass es dMens isch. Chönd echt looshüüle. Bi am schaffe u plötzli drückts mir fast dTräne ine. Muess mi richtig zämerisse.
Sorry fürs gjammer
241
1
241
Danke au a alli andere hie inne, dass i mi Frust ame darf los werde.
Schön dass es euch git.
430
11
11
Mini liebe Hibbelfraue
I han hüt tatsächlich positiv testet... Chas gar nonit so glaube 🥰
4
11
241
11
231
11