Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1535456585976

Kommentare

• @SiMe84 Mini FÄ hät zerst gha ei Mens abwarte aber bi de Nachkontrolle hät alles super usgseh und es hät sigar scho es neuis Ei churz vorem ES gha, dänn hät die gseit mir chönet direkt wiitermache. Ich find au, wänn ihr eui bereit fühlet machet wiiter 🍀
  • @SiMe84 ech ha ou afangs Dez e Fählgebort gha. Mer hends gseit mindistens 1 zyklus warte. Mer starte weder sobald ech mini Mens ha.
  • @sunny82 Es tuet mer mega leid. Ich vermisse das gfühl vom schwanger si mega fescht. Isch es dini erscht Schwangerschaft?
  • @SiMe84 nei es isch mini 2. Ss gseh. Üsi Tochter isch 3 jährig. Nach 2 Jahr Kiwu zyt hets ändlech klappet. Ond ja de isches leider nöme witergwachse. Ech chas müngisch jetzt noni gloube aber ech weiss dass das sehr vöu fraue erläbe. Hoffe dases dasmau schnöuer weder klappt. Wie lang gend ehr "güebt" gha?
    Esperanza
  • @sunny82 Im Juli hämer alles mit mim gschäft abklärt, eb ich nacher chan teilziit schaffe und nacher hämer nüm verhüetet. Am 10. Oktober hani dän positiv teschtet. Han überhaupt ned demit grechnet, wels grad na e strubi ziit gsi isch mit zügle und so. Pille hani aber scho vor zwoi jahr abgsetzt, mer händ dän eifach mit Kondom verhütet. Han eifach kei luscht me uf pille gha.
    Mal luege, ebs jetzt au weder so schnell klappet.
    Das es so vel fraue git, wo das dure mached, isch mer vorher gar ned so bewusst gsi, im Spital händs mer das aber gseit.
  • Hoi zäme
    Han grad na Jahreskontrolle gha bim Gyno. Sowiit alles guet, s‘gsprungene Ei hätmer gseh (ES+4) und ich nimme jetzt ab sofort na Utrogestan zur Unterstützig. Mini 2. ZH isch sit de Geburt vo mim Sohn nur na 10 Täh, also ehner zchurz und sie hät au gmeint ev seg sogar das de Grund gsi für de Abgang. Hoffentlich hilfts 🍀
  • Hoi zämme
    @Nalan83 wie schön 😍 viel Spass bim herzle 🥰
    Mir gohts guet. Han mit starke Müdigkeit, starke Harndrang und ab und zue es zieh im Büchli... Chan mi für de Moment nit beklage 🥰

@SiMe84 es tuet mir leid dass du das au hesch muesse erlebe. 😔 I has 2x scho erlebt und bin jetzt bim 3 Versuech schwanger worde.. I hoff min Schatz im Buuch tuet sich schön ikuschle 🥰 nimm jetzt au Utrogestan zum unterstütze...
    I han e Zyklus pausiert... Und den losglegt... Chasch mache wie's für Euch stimmt. 🥰 Was mir persönlich sehr gholfe het isch Akkupunktur 😍

I druck Euch ganz fest Dume. Hoffe vo ♥ dass Ihr bald schwanger werded 🥰🍀
  • Ladys wenn genau nehmet ihr utrogestan und warum? So wieni lies nehmets die meiste ab ES demfall?🤔

Ich han au no utrogestan diheime chani die au eifach neh oder muss mer das mit de FA zerst abspreche? Will ich has mal müesse neh, will mini 2. Zyklushälfti zkurz gsi isch. Jezt ischs wieder de Fall..

• @selin Genau nachem ES, au wege de verchürzte 2. Zyklushälfti. Ich würds aber scho churz mitem FA abspreche bevors nimmsch 😬
  • @SiMe84 Liebs... tuet mer mega leid was dir passiert isch... 🥺 i ha das letschd august o müesse düremache i dr 8 wuche mit usschabig... i ha ke mens abgwartet und bi sofort schwanger worde.... bi aktuell ir 18 wuche u alles isch super.. i gloub du muesch uf di lose ob u wenn du widr bereit bisch... ❤️ alles liebe
  • @selin Also Utrogestan hani vo de Kiwu immer müesse 2 Täg nachem Eisprung neh, also sogar wenn de Ovulationstest Positiv isch 4Täg später.. Ich han au e Gelbkörperschwächi. Aber Direkt nachem Eisprung hesch gnueg Gelbkörper drum lieber biz später neh als zfrüeh, weiss nüm gnau warum aber zfrüeh neh isch nöd guet hends mer det gseit.
  • Was händ ihr für e Messgrät zum Zyklustemparatur mässe?
  • eeeeentliiich funktioniert de app weder👀😆…es het mr richtig gfehlt hani gmerkt😅
  • Mir nö aber genau wo s App usgstiege isch hani ä Frog ka a eu 😜
  • Dir sägits Froue 🤗
  • wenn fönd ihr ame mit de ovus a teste ?👀
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 6. 01. 2022, 21:14
    ah okey jo demfau fohni au denne a 👀…! ich hoffs das de zyklus klappet 🙏🏽🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
  • Do i gwüsst han min ES isch zwische ZT19-20... Han i erst bi ZT15 agfange teste 🥰
  • @Zireael & @SonnenblümchenDanke vielmal ☺️Hans abklert mit de FA derfs ab ES neh.
    Han scho Mittelschmerz und Ovus werdet immer stärker denke i paar Täg isch min ES. Hoffe es klappet de Zyklus bi eus allne🍀✨🙏🏻🥰
  • @selin Viel Glück 🍀

Bi mir ES+7, ich merk nüt. Was aber insofern guet isch da demfall die falsche Medis wos mir i de Apothek gäh händ nüm so würket mit däne hani ja alli azeiche gha vo irgendwie es+3 a. Wänn d‘Mens nöd vorher chunt tueni am Di bi es+11 teste
  • Morge zäme🤗🤗 biir gsehts im moment so us... mache niiix keni tempi ke ovu.. mal luege 🤷‍♀️🤷‍♀️ wie geits euch?? ea748fc0-6f7f-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg
  • @tna voll i de Hibbel Ziit 😀
    Mir gohts sowit guet.. Bi gad au voll am hibble 🙈 nörchst Wuche Mittwoch oder Donnstig söti de Drache nid lande ☺️ wenn doch die Warterei amix nöd wär 😅🙏
  • Min 🐲 isch vorgeschter glandet. Jetzt chani in neue Zyklus starte. 😊
  • @pünktchen oo jaaa weisch wie 😅😅 druck dir gaaaanz fest de dume 🍀✊ de dooof drache söll dete blibe wo ner jetzt isch 🙏

@sime84 hoffes de zyklus chasch au positiv teste🍀✊🙏
  • Ladys ab wenn duetme Temp messe? erst Tag vor Periode?
  • @tna du hesch aber alles gäh bim herzle 😅❤️…🍀🍀🍀🍀 veu glück hoffe alli tüned positiv teste…🙏🏽
  • Was benützet ehr für apps zum de Zyklus festhalte?
    Ich han DaysyDay, det hani es messgrät debi, wo mer grüeni und roti täg azeiged. Tuen immer am morge, bevor ich ufstahne Temperatur messe.
  • @SiMe84 Ich han Femometer und Flo, wobi ich Flo immer benutze und Femometer vor allem jetzt i de KiWu-Ziit
  • @Sonnenblümchen Merci vel mal für dini uskunft, wot mal na es paar aluege.
  • @SiMe84 ich ha d AVA Uhr und mach no Ovus
  • Ig bi 1. u itz ou 2. x mit Ava am drücker gsy
  • I mue mol schnell öpis los werde.. 🙈
    Jedes mol i de letschte Wuche vor MT hani nur no das im Chopf. I cha mi uh schlecht uf öpis anders konzentriere und suech ständig Hiwiis obs echt das mol klapoet het. 😩 Hend ihr das au? Wa macheg ihr i dere Zit das da nöd passiert? 🙈
  • @pünktchen Got mir genau glich🙈 Es macht mi wahnsinnig und mitlerwile bini scho fasch chli hessig uf mi das i nöd eifach mol abschalte. I haa würklich denkt dass ich i de letschte 4 Johr meh glernt haa🙈Cha der leider au Rot geh wies besser got zumabschalte...
  • I druck Euch ganz fest Dume.... 🍀🍀🍀🍀Hibble ganz fest mit Euch mit 🥰
  • Hibbel-Girls ig dänke ou fest a öich✊✊💪💪❤❤🎯🎯🍀🍀
  • @pünktchen Das gaht mir genau glich 🤷🏻‍♀️ und jede Zyklus nimm ich mir vor dass ichs entspannter agange aber ja 🙈
  • Wenigstens bini nöd di einzig 😅 beruhigt mi jetzt gad chli 😀🙈
  • Hallo meine Lieben Hibbelfrauen
    Wie geht es Euch?
  • @lachuli am waaaarte... no öpe 2,5 wuche bismers chönd versueche.. isch schwierig zum geduldig warte und glich hofftmer ufen normale zyklus, dass alles guet isch 😊
  • @Mayla die Täg werde schnell ume go wirsch gseh 😍
  • Au am warte. Bzw hans nöd chöne lah und hüt bi es+9 testet, negativ. Aber muess ja na nüt heisse 🍀
  • Ebefalls am warte 🙈 Hüt ES 10..
    Ha die Nacht träumt gha, das i en chline gsunde Bueb ha dörfe uf dWelt bringe 😅 hoff doch es isch öppis dra a dem Traum 🙏🥰
  • 5510dc60-7130-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg

bi mir foht jetzt den herzle zyt a 😊😍❤️🍀….dasmau nützis vom göbschte us bis mr ohreabfalle🙈…und hoffe ufs beschte..🍀🙏🏽
  • @Nalan83 viel Spass bim herzle 🥰
  • @Sonnenblümchen @pünktchen i Druck Euch ganz fest Dume 🍀 👌
  • @Nalan83 Jupiyea ganz vieu Erfoug 😘🍀🎯✊✊🎯🍀❤❤❤
  • Hallo ihr liebe bin au am warte 😅 no 8 täg den sött de doooof drache nöd lande... 🙏 mal luege.. drucke euch allne gaaaaaanz fest de dume 🍀🍀🍀✊✊✊✊✊✊✊
  • @tna bi gad glichwiit wie du😉
  • Hallo Mitenand. Min 🐲 isch sich langsam am verabschiede. Öppe am 23. sött min Eisprung si. Muess also na es ziitli warte. 😔
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum