Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1545557596076

Kommentare

• @Pheobee mi dünkts tääg gönd nid ume 😅 es geit no sooo lang 🙄🙄
  • Ich han au sGfühl die Tääg gönd eifach nöt ume.. bin immerno uf min Eisprung am warte…☺️ ich drucke eu allne ganz fescht Duume!! Viel Erfolg✨🍀💛
  • mi zerfix schliim seit mir dasi hoch fruchtbar bi🤔…mega spinnbar durchsichtig…! aber de eisprung set erscht spöter si lut app weni erscht abem fritig fruchtbar👀…! mit de ovus fohni erscht zt 13 a ..jetzt beni zt11..!
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 9. 01. 2022, 21:02
    @tna druck dr dumee🍀❤️✊🏼✊🏼✊🏼

danke @PaM und @lachuli 😊🍀
  • @nalan83 danke diiir liebs 💕
  • @Nalan83 oh wenn du ovus hesch würi jetz scho teste, weiss nöd wie lang din zyklus isch, aber de eisprung cha jo früehner si und spermie söttet au paar täg überlebe? Ich bi scho nervös ob ichs den ungefähr richtig treffe, ha kei ovus. Was seged ihr amel de manne? So hüt würs passe 😅?
  • @Mayla Ich trägs am Ma in Kalender ii 😂

Ss-Test hüt ES+10 negativ 😔
  • @Sonnenblümchen dHoffnig no nöd ufgeh 🙏 solang de Drache no nöd glandet isch, isches no immer möglich 😊

I bi hüt ES 11 sind demfall fast gliichwiit 😁 i Teste am Donnstigmorge sErste mol wenn de Drache bis denn nöd cho isch 🙈
  • @Nalan83 start doch itz scho einisch ä ❤li versuech, wenn der zerfix so isch ✊✊🎯🍀
  • En Schöne Mäntig liebi fraue 🥰Ich meld mich mol us dä versenkig.
    Vor 2 wuche bini gsie go Hormonwert checke, debi isch usecho das nur de Testosteron spiegel erhöt isch, i han scho s lebe lang immer bizli meh gwicht obwohl ich sport mache und sehr usgwoge esse, jetzt isch es eso das zwei Ärzt komplett überfordert sind und nöd wüssed ah was es liegt.
    Und somit isch üse kinderwunsch erstmol uf eis gleit.
    Ich wünsch eu alles erdenklich gueti und das ihr alli so schnell wie möglich eues wunder dörfed im Arm halte❤️
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 10. 01. 2022, 14:07
    esch das möglich dasi de eisprung scho jetzt würdi ha?🤔 isch das net zu frühe? goht das? i net so ahnig ebe mit dem zügs😅…ovu hani gmacht hüt sisch en zweite strich do gsi aber net so stark wie de ander…aber scho noch dra🤔…hmm beni echt jetzt fruchbar i chum nüm drus..ich glaub ich herzle eifach sie nöchschte 10täg al 2 täg 🤣…

Samshtig hend mr scho g‘herzlet…👀❤️…
  • @Nalan83 welcher ZK bist du denn?
    Aber ja generell ist es möglich, dass der Eisprung auch schon früher/sehr früh sein kann (daher gibt es ja auch Frauen mit sehr kurzen Zyklen).
    Wenn dein ZS schon so spinnbar ist, bist du wahrscheinlich tatsächlich nicht so weit vom Eisprung entfernt. Also wenn dir/euch danach ist würde ich definitiv empfehlen sicherheitshalber mit dem ❤️eln anzufangen ;)
  • Aso i cha min ES zwüsche ZT 14-19 ha, je noch dem wie wit dast bisch chas jo guet möglech si
    i cha dir mol vo mir sone Ovus test Bild schicke dasts dir besser chasch vorstelleoder hilft 😅😬
  • Ich ha min Es dä monet,bi ZT 12 kha,also kas guet si,dass de früehner dra bisch😊
  • Frühner hani immer dES am ZT 13/14 gha. Sid de FG het er sich verschobe. Jetzt hani de ES immer so ZT 11/12.
    Cha auso guet si dass es sich mal chli verschiebt
  • I hibble so mit Euch mit und Druck Euch ganz fest Dume 🍀 🍀🍀
  • Froue ig dänke a öich ✊✊❤❤😘
  • Sit mer verhüetet hani de Eisprung irgendwenn... Vorher ischer immer zwösched 16. und 23. ZT gsii. Letscht Monet am ZT 22 und de Monet ischer am ZT 8 gsii🙈 Muess mer also nöd so viel Hoffnige mache das klappet het...
    Druck eu allne ✊🏻
  • Äh.... falsch🤦🏼‍♀️ sit mer NÜMME verhüetet
  • okeeey 🤔…hmm jo i ha au so s‘gfühl dases frühener esch de ES..demfau isch das normal😅…jo guet muessis usnütze mau luege was de Ovu morn seit😊…
  • 5459ced0-7298-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg
    Mini aktuell Kurve 😊 Tempi isch immer no schö dobe 😀
  • @pünktchen oh d‘Kurve gseht guet us

Ich han grad namal testet, negativ. Und han jetzt au grad e chlini schmierbluetig entdeckt, das wärs dänn wohl gsi 😔
  • @pünktchen du chasch e Test wage 🥰 dini Tempi gseht super us 😍

@Sonnenblümchen oh Mann das isch doof.... 😔 Blödi Schmierblüetig... Aber solang de 🐲 nit glandet isch bestoht Hoffnig 🥰
  • @Sonnenblümchen Ou Nooo! 😩 Chönts au eh Inistigsbluetig si? 🙏
  • @lachuli trau mi ebe no nöd 😅🙈 ha überhaupt kei Azeiche umd drum sGfühl dases eher nöd klappet het 🙈 spötestens am Donnstigmorge mach i eh Test.. Da isch de Tag wo dMens au nöd sött choo 😊
  • @pünktchen ok i chan di verstoh... Nach de Kurve bisch hüt scho bi ES 13 🥰🍀
  • cff41eb0-72a7-11ec-bec2-d111094e6385.jpegmorge fraue, ehr chönd mer vellecht hälfe met dere korve… am fritig sett d mens ned cho, aber ha am So scho es zieh im buch gha ond geschter ond höt au…. be chli öberfrogt, ob das mens oder anderi azeiche send… anhand vo de tempi wörds eher före mens spräche oder? klar definitiv weissis endi woche… teste aber erscht öbe am So oder so, wenn no nüd cho esch….
  • @Trini Jo noch de Tempi gsehts eher so us als ob sie am sinke wär, was für eh Mens wür spreche. Sie isch aber trotzdem no schö dobe. Ich würd dHoffnig no nöd ufgeh. :)
    Es chan au en chline Usschlag sie wo morn scho wieder ufe goht.
    Druck dir ganz fest Dume! <3
  • 0471a540-72d5-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg das undedra isch vo hüt morge das obe vo geschter…🤔…049ab110-72d5-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg also i glaub de ES isch jetzt den..also frühener als denkt…

heist das dasi au cha frühener teste und täg frühener chöme fals si chöme?🤔 oder het das kei zäme hang weme de ES het..?
  • @Nalan83 ich bi mir nid sicher,aber ich vermuet,dass denn au d mens dementsprechend frühner kunnt.. aber vilicht weiss das öper do inne besser🙈
  • @Nalan83 Yesss di ES isch ide nächste 24-36 stung.. auso go go go 🥰🥰🥰 u me cha immer 14 täg nachem ES teschtä das heisst morn i 14 täg chöntsch sichr teschtä
  • @Nalan83 jetzt muesch herzle... 😉 I würd morn nomol e Test mache.. 😉 Und ja du chasch den nach 13/14 Täg teste 🥰
  • @Nalan83 Ganz viel Erfolg bim ❤❤❤🎯✊✊🍀
  • @nalan83 oo jetzt heissts raaann an den Mannn😍😍😍❤ 🍀✊
  • dankeeee mädels 😊😍…jo ich wird dra goh 😊🙈…hihi…!! alli wo au dra si veuuu glück ☺️🍀🍀…und spass…!

und alli anderi schwangeri mädels wie gohts euch so?? wa hend dr für sympthom? wie wiit sind dr?
  • @Nalan83 mir gohts guet. Chum morn in die 7 Wuche 😉
    Symptom: starki Müdigkeit, Harndrang, Brustspanne, und echli Übelkeit.. Bim schaffe muess i mi motiviere uf Grund vo de Müdigkeit und mini Hormon... 😉
  • @Nalan83 uuh viel Spass! ❤️ Da isch din Zyklus 💪

@lachuli ui gad einiges 🙈 aber wenn mo weiss für was es isch, macht mos doch gern 🥰

Mini Tempi isch hüt Morge ganz liecht abe aber immer no sehr wiit obe 😁 sit gest hani au eh liechts zieh i de Flanke gegend. (Niere chani usschlüsse)
    Morn woog i en Test und hoffe sBest 😁
    4d07d4a0-7366-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg
  • @Nalan83 mir sy endi 11. Wuche. Ha immer no stark mit Übelkeit ds kämpfe, mi blase isch fliessig am schaffe u müed bi ig ou immer no. Freue mi extrem uf üses Schnupsi 🥰
  • @pünktchen dini Kurve gseht super us 😍 Druck dir fest Dume 🍀 für morn 🍀🍀🍀
  • @pünktchen ich druck der dume. Ich bin ide 15 ssw und mini brüst tönd recht weh und d verdauuig isch mengmal chlii schwierig aber suscht merki nid vil.
  • Hey ihr liebe...🤗🤗 i wett endlech das es MO isch 😅 wett endlech teste gspühre nüüüt... ich ha mega heiss hunger.. uf süess salzigs alles mögleche😅🙈 und mini brüst sind chlei am bisse und am zieh🤷‍♀️ luege mer mal 😅
  • @tna und @p&uuml;nktchen bi mega gspannt 👀😍 hoffe mrs ufs beschteeee und dume si megaaaaaa ganz fescht druckt ✊🏼✊🏼✊🏼🍀🧿🙏🏽😍😍😍….!! gseht und tönt alles scho mol guet ❤️
  • 35ff4a80-7394-11ec-bec2-d111094e6385.jpegich checks nümm das hani am morge gmacht de ovu.. de zweite strich isch weder weniger stark🤔 heist das de eisprung isch scho gsi? hä…
  • Genau de eisprung sött scho gsi sy.. hibble foht ah für di.. dume sind druggt..
    (Bi stilli mitläsere, fiiebere voll mit euch mit) bi mir isch familieplanig nach 2 buebe und es maidli (leider) scho fertig 🥰
  • @Nalan83 viellicht isch di Höhepunkt geschterd Obe gsi 😍
  • @Nalan83
    Ja würd au sege din Eisprung isch gsi evtl sogar ide Nacht.☺️Hüt wärsch ES+1 würdi meine. Mir sind glich wit🤞🏼
    Wobi ich mir unsicher bin ob ich würkli en Eisprung kah han, will ich dasmal 0 Azeiche kah han weder ZS no sust was passt überein mit mine positive Ovus woni kah han. Sust hani immer UL schmerze und spinnbare ZS.. mal luege was mini Tempi seit morn/übermorn.

Viel Glück eus allne🍀✨🙏🏻🥰

@lachuli Oh wow tönd spannend bi dir😍 wenn gsehsch dis Würmli?
  • @selin am 17 Januar han i mini 1 Kontrolle 🥰 goht nümi lang 🥰
  • Mir freuet üs riiisig dases klappet het und hoffet das alles guet chunt und dasmol kei Fehlgeburt git ❤️622fa0e0-7435-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg
  • @p&uuml;nktchen Ich gratuliere der ganz herzlich!!! 😍😍 Druck der de Dumme, das alles guet gaht!! 🥰🥰
  • @pünktchen gratulierä dir vo härzä zur ss🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum