@tna: Das ist natürlich (wie alle Anzeichen die man so haben kann) keine Garantie - aber bei mir war es auch so und ich habe dann positiv getestet.
Ich drücke dir fest die Daumen
mini hibbel mädels i ha genau zwei mol gherzlet und i weis net ob das glanget het, ganz ehrlich ich denkes eher weniger…geschter isches leider net gange und hüt hend mr bez gstrittet glaub net das mr no herzle😅..!🙄samshtig und mäntig hend mr gherzlet gha…jo mau luege..!
I has drei mol gar nid gmerkt.. erst bi usbliibe vo de mens… die erste zwei sind au nid plant gsi, has uf mi zuecho loh und grad im erste zyklus hets klappt, die dritti isch plant gsi und het im 4 Us klappt aber genau den hani au sgfühl gha es het nid klappt gha will i so mensähnlichi symptom gha han
Ich hans au gar nöd gmerkt gha. Han ab und zue genau glichi schmerze wie mini mens gspührt und han denkt es het nöd klappt. Deswege hani gar kei schwangerschaftstest welle mache. Han denkt „es chunnt sicher bald“. Nach 1 wuche mens verspätig het min fründ mich überredet de test mache😝 Isch positiv usecho🎉🎉 sehr tolli überraschig gsi❤️
Spannend🥰so schöön.. freut mi mega für eu🥰💛Wo ich schwanger gsi bin hetti au nie denkt und den hani no Corona kah also hani min Chopf eh ganz noimets anderst kah. Wo ich testet ha bini scho ide 6. Wuche gsi ☺️
Ahh und 3 Täg vorher hani vomene positive Test träumt.. hans den aber ignoriert will ich denkt han ich spinne will ichs mer zfest wünsche.. und den hani mi gwagt kah😄
Guete morge🙂 ich han lang da mitghibblet aber sit de geburt im April nurnu still mitgläse. Mier hibblet ab sofort wieder mit😁 da ich aber nu stille isch sich min zyklus nu am ihpändle. Han grad erst de drache becho. Isch den da epper trotz stille erfolgriich schwanger worde?
Hoi mitenand
Ha scho wili immer wieder bi eu mitgläse - jetzt ischs bi üs au sowit, dass mer nomol ä baby möchtad, aber bi mer ischs dur endometriose kli schwieriger.. wür mi freua, wenni bi eu mitschriebe dörft☺️
ou neii @tna sone kak..! jo auf ein neues neues zyklus neues glück❤️🍀…!
bi mir hets warschinli au net glanget ha au net genau denne gherzlet wo de eisprung gsi isch..also dasmau füheli richtig dases net klappet het, darum testi dasmau net ich warte eifach bis de drache chunt. (i weis hoffnig stribt zu letzt)😊
willkomme an die neulingen☺️👋🏼…hibbel gruppe isch öpis tolls😍…! ich hibble do mit jedi einzelni mit und freue mi mega wenns klappet bi öperem..😍☺️….
ES+6 und scho e schmierbluetig kah🙄 trotz utrogestan… tempi isch au abe ich denke mini mens chunt scho.. wie scho im letste Zyklus isch sie ES+9 cho 🤦🏻♀️
Oh nei @selin
Ich ha au so problem mit mim zyklus. Mol isch er 25 tag,mol nur 14... echt müehsam. Ich ha hüt mim FA ahglüte(hüt zt1) und ha grad termine beko. 1.mol am donnschtig zur bluetabnahm( unteranderem wäg minere Schilddrüseunterfunktion) und denn am 25.januar(fruchtbare fenster) mol luege,was bi mir s problem isch... und denn wär dr nägscht schritt e spermiogramm vom Partner. Mir sin jetz 1 joor dra mit hibble. Hänn scho e Sohn wo 2 isch.. dazumal isch es 1 jooe gange bis i schwanger worde bi,dört isch denn au mini schilddrüeseunterfunktion fest gstellt worde. D ärztin het dazumal gseit es grenzt ane Wunder mit so schlechte Wert.,dr klei het unbedingt zu uns welle und het sich festbisse🥰
@Mimi89
Ja genau so gahts mir au mitem unregelmässige Zyklus und sie findet eifach nüt.. ich han müesse mini FA wechsle und mache bim nächste Zyklus au mal die Abklärige nomal will irgendöbbis muss ja si..bi eus isch au denn im nächste Schritt spermiogramm kontrolliere lah.. wobi ich eh sGfühl han ich bin sProblem mit somene Zyklus🤦🏻♀️ Aber so schön het dis Wunder kämpft🥰🥰🥰
Hoffe es passiert nomal so es Wunder🍀✨
@lachuli Ja isch echt müehsam.. also sie het mir gseit ich söll jede Abig 1x neh. Han ihre aglüte hüt wirds sie zrugg lüte mal luege evtl ischs echt zwenig🙄Dir witterhi schöni Moment mit dim Würmli🥰🍀
@selin bin gspannt was dini FA meint. Was für e Mengi nimmsch am Obe? I druck dir fest Dume dass sich di Zyklus schnell ipendlet... Was i wirklich chan empfehle isch Akkupunktur 🥰 das het mir extrem gholfe 🥰 mach immerno jetzt Akkupunktur... 🍀🍀
@selin hast du Mal Zyklustees ausprobiert? Die können gut helfen den Zyklus einzupendeln. Oder wie lachuli sagt Akkupunktur - habe schon von vielen gehört, dass es geholfen hat.
Vielleicht hilft davon ja etwas - ich drücke die Daumen, dass dein Zyklus sich bald einpendelt.
@selin: bi mir sind d Schmierbluetige au trotz Utrogestan cho. Bi mim 1. Chind schnell schwanger worde und ez scho länger dra und han immer wieder Früehabort. Bin ez ide Kiwu-Klinik. Han geschter e Gebärmuetter-Spiegelig gha und sie hend gse, dass vo mim Kaiserschnitt alles verwachse isch.. ich hoffe, das schiint s Problem zsii. Bin vorher inere andere Klinik gsi und de het mir eifach Hormon welle geh, obwohl de Hormonstatus guet isch. Würd mir en guete Arzt sueche und alles abkläre lah!
@Bindli häsch das under ere Vollnarkose gmacht? Dörfi froge bi welere klinik du bisch?
I vermuett ebe au langsam das mini KS Narbe s problem isch obwohl mim Maa sininSperma nö top sind 🙄
Gebärmuetterspiegelig hends ohni Betäubig welle mache, er hets aber nöd chönne macbe, will alles verklebt isch. Ez muessi i 3 Wuche under Vollnarkose e Spieglig und Biopsie mache und det duet er alles entferne. Du bisch doch au scho inere Kiwu-Klinik gsi, oder? Hends das nöd gmacht? Er macht das immer as Erschts. Bin im Inselspital bim Prof. von Wolff. Super Arzt und sehr menschlich!
Aha So Oke, Jo genau aber im TG 😊 Nei die sach hends mier nie empfole do sü findet es isch alles frei eileiter und im ultraschal gsehnds au kei hinderniss plus min Zyklus isch wunderschön, aber ebe 🤷🏼♀️
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
137
169
Ich bin hüt es+13, test negativ. Nimme hüt na eis Utrogestan und warte dänn ab morn ufd Mens
11
426
241
0
137
174
383
4
151
340
137
383
46
Ich drücke dir fest die Daumen
669
669
11
340
426
4
Wie isches bi eu gsi, hend ihr grad gmerkt kah,dass es klappet het mit de Ssw?
ES+4 und Tempi isch hüt bitz ufe☺️
4
1
76
Ich hans au gar nöd gmerkt gha. Han ab und zue genau glichi schmerze wie mini mens gspührt und han denkt es het nöd klappt. Deswege hani gar kei schwangerschaftstest welle mache. Han denkt „es chunnt sicher bald“. Nach 1 wuche mens verspätig het min fründ mich überredet de test mache😝 Isch positiv usecho🎉🎉 sehr tolli überraschig gsi❤️
137
4
4
4
137
Wie gots euch so? Wer isch am Hibble, wer am Herzle und wenn dörfet ihr teste? 😁
Wünsch euch en schöne Sunntig ❤️
33
383
4
@tna Neue Zyklus, neus Glück🍀🍀🍀
2
Ha scho wili immer wieder bi eu mitgläse - jetzt ischs bi üs au sowit, dass mer nomol ä baby möchtad, aber bi mer ischs dur endometriose kli schwieriger.. wür mi freua, wenni bi eu mitschriebe dörft☺️
4
Viel Glück🍀
669
bi mir hets warschinli au net glanget ha au net genau denne gherzlet wo de eisprung gsi isch..also dasmau füheli richtig dases net klappet het, darum testi dasmau net ich warte eifach bis de drache chunt. (i weis hoffnig stribt zu letzt)😊
willkomme an die neulingen☺️👋🏼…hibbel gruppe isch öpis tolls😍…! ich hibble do mit jedi einzelni mit und freue mi mega wenns klappet bi öperem..😍☺️….
11
4
0
Ich ha au so problem mit mim zyklus. Mol isch er 25 tag,mol nur 14... echt müehsam. Ich ha hüt mim FA ahglüte(hüt zt1) und ha grad termine beko. 1.mol am donnschtig zur bluetabnahm( unteranderem wäg minere Schilddrüseunterfunktion) und denn am 25.januar(fruchtbare fenster) mol luege,was bi mir s problem isch... und denn wär dr nägscht schritt e spermiogramm vom Partner. Mir sin jetz 1 joor dra mit hibble. Hänn scho e Sohn wo 2 isch.. dazumal isch es 1 jooe gange bis i schwanger worde bi,dört isch denn au mini schilddrüeseunterfunktion fest gstellt worde. D ärztin het dazumal gseit es grenzt ane Wunder mit so schlechte Wert.,dr klei het unbedingt zu uns welle und het sich festbisse🥰
11
@Mimi89 schön lohsch di nöcher lo kontrolliere 🥰 druck dir fest Dume 🍀
0
11
4
Ja genau so gahts mir au mitem unregelmässige Zyklus und sie findet eifach nüt.. ich han müesse mini FA wechsle und mache bim nächste Zyklus au mal die Abklärige nomal will irgendöbbis muss ja si..bi eus isch au denn im nächste Schritt spermiogramm kontrolliere lah.. wobi ich eh sGfühl han ich bin sProblem mit somene Zyklus🤦🏻♀️ Aber so schön het dis Wunder kämpft🥰🥰🥰
Hoffe es passiert nomal so es Wunder🍀✨
@lachuli Ja isch echt müehsam.. also sie het mir gseit ich söll jede Abig 1x neh. Han ihre aglüte hüt wirds sie zrugg lüte mal luege evtl ischs echt zwenig🙄Dir witterhi schöni Moment mit dim Würmli🥰🍀
137
@Mimi89 findi guet mit de Abklärige 🤞 drucke fest Duume dases nochher schnell klappet 🍀
11
46
Vielleicht hilft davon ja etwas - ich drücke die Daumen, dass dein Zyklus sich bald einpendelt.
426
9
626
I vermuett ebe au langsam das mini KS Narbe s problem isch obwohl mim Maa sininSperma nö top sind 🙄
9
626