Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1565759616276

Kommentare

• Komisch.. im Ultraschall gsehsch das ebe nöd und ich han au e super Zyklus, Hormonstatus und Spermiogramm super. Ich wür das mal aspreche. Er macht das immer as erschts..
  • Ech ha e Buchspiegelig gha ink. eileiterspüelig. Ond ech ha ou verwachsige gha bide ks narbe. Si hei de grad aues entfährnt ond im nöchschte zyklus beni schwanger worde nach 2 Jahr üebe. Has de aber verlore aber bi ou öberzügt dases wäg dem solang ned klappet het.
  • Hey liebi Ladys danke für eui Nachrichte🥰Han sit gester kei Schmierbluetig meh kah also nur 1x passiert mal luege

@lachuli danke viel mal ja hoffentlich so isch mega müehsam.. ich nime 200mg jede Abig.. und da du schwärmsch vo Akupuntur hani au en Termin gmacht kah😆 han letst wuche en Termin kah, jetzt gahni nächste Fritig wieder🥰 wirde den brichte, erste Idruck isch super gsi.

@HibouJa ich han alles mögliche scho probiert.. zyklustee hani de Babytraum vo Amazon aber han au scho anderi probiert und trinke immer Frauemanteltee ab ES..
    Hoffe Akupuntur bringt den was🥰
  • @Bindli Oh krass! Ja ich han imfall zum 3. mal FA gwechslet sobald ich merk die nimmt mi nöt ernst sprichis ah und wenns nöt besseret wechsli sofort.. jetzt bini zfriede sie het gseit wartemer no 2-3 Mönet und den luegemer wie weiter und idere Ziit sött min Mah no Spermiogramm abchecke lah..

Demfall wünschi dir ganz ganz viel Glück und hoffe dass du bald positiv chsch teste.🥰🍀
  • @selin 200mg isch das was die meiste nehme 🥰👌 das isch guet.
    I frog mi grad obs viellicht Inistigsbluetig gsi isch be dir 😉
    Schön machsch Akkupunktur 🥰 mir hets sehr gholfe. Wird be dir bestimmt au so si 🍀🍀🍀
  • @selin hoffentlich hets glich klappet.
    Ich freu mi dass ich hüt mini täg übercho ha und ich so minre fruchtbare phase immer nöcher chume 😊 bi scho nervös 🤣
  • @selin dann hattest du nur an einem Tag bisschen Blutung? ES+6 oder? Da frage ich mich jetzt aber auch wie lachuli ob das nicht vielleicht eine Einnistungsblutung war (die hatte ich auch etwa zu dem Zeitpunkt, wenn ich mich recht erinnere ;-) )
    Ich drücke dir ganz fest die Daumen :)
  • Hallo Ladys @lachuli @HibouDanke für de Hiiwiis, han ich mir zerst au überleid, aber wenn ich mini Tempi aluege gsehts nöt guet us🙄🤧 sie isch au hüt wieder gsunke drum hani kei hoffnig.. aber ha sit gester halsweh und fühl mi chränklich ,das het sicher au en Ifluss.. 3efece50-7900-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg

@Mayla Die en guete start im neue Zyklus ich hoffe wird din Glückszyklus🥰🍀✨
  • @selin i puste 💨 mal kräftig damit morn ufe goht 💨🍀
  • Was händ ihr füre App zum Temperature i träge?
  • @selin danke 🥰 und gueti besserig 🌱
    Ich han ovy und ovuview
  • Häsch s ovy zahlt?
  • Ha gad müese nohluege, jo für 1 johr hani mol zahlt..
  • @lachuli Danke fürs puste.. het öbbis bracht😆🥰d03c1870-79df-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg
  • @selin den puste 💨 ich mol witer damits schön Obe bliebt...
  • @selin oh das ist ja super, hoffe es geht weiter rauf/ bleibt oben - du machst es aber richtig spannend :D
  • @Hibou Danke dir.. ich vertrau dem Züüg nödeso ganz. Ich bi ja sit 2 Tääg chrank bin au diheime will ich halsweh han und Glenkschmerze. Es chönti au si dasi eifach dur das erhöts Tempi kah han..
    Mal luege ii paar Täg weiss ichs den☺️
  • @selin oh wie spannend 🤗🍀🍀🍀

@lachuli falls gnueg Luft hesch, chasch für üs andere bitte au no chli puste? 😘🙏👍
  • @selin ja, nachvollziehbar. Wünsche dir gute Besserung, ruh dich gut aus :)
  • I puste 💨 für Euch allí 😍🍀💨💨💨
  • I puste au mit 🍀💨
  • @Kringel @HibouWie wiit sind ihr eigentli?😊
  • Bi de rest tueni schön mitverfolge im September chat🥰 uuu spanned 😍
  • @selin am Sa chund mini Mens, sofern si nid wegblase worde isch 😉
    Ha aber wenig Hoffnig. Ha PMS empfindlichi Brüst. U hüt scho liechts Menszieh u liechti Menskrämpf gha.
    D Tempi zwar no obe. Aber letzt mau isch si erst Abe woni scho 1 Tag blüetet ha. 🤷‍♀️
  • Hoffe bliebt fern de Drache🐲 mini Duume sind ganz fest druckt für dich😍

Ich han hüt schmierbluetige kah.. das hani immer vor de Mens drum hets bi mir bestimmt nöt klappet.

Nächsti Schritt wäret bi eus ufjedefall:
    -Spermiogramm mache
    -hormonstatus

Hettet ihr no Tipps, was wichtig wär?

Wünsche eu en schöne Tag🥰
  • @selin ich bin jetzt in der 15. SSW (heute 14+4)
    Geht's dir schon ein bisschen besser?

@kringel ich drücke trotzdem weiter die Daumen dass der Drache am sa nicht landet - wenn die Tempi erst später sinkt ist echt nervig...meine ist auch immer erst am 1. Oder 2. Tag der mens gesunken
  • @Hibou Wow gaht so schnell ume..
    Mir gahts scho bitz besser fieber hani kei meh bi nur no chli agschlage
  • efb392d0-7ac2-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg

i weis net weni seu teschte🤔…! also do woni schwarz umkreist ha hani glaub de eisprung gha lut ovu, das rote währ normalerwiis gsi.. also i has 1 wuche vorher gha…! de chani au 1wuche vorher teste oder ?🤔 also am sunnti chönti teste…!

bechumi den mens au 1 wuche vorher weni 1 wuchevorher de eisprung gha ha eigentli? ha bez es mens zieh ebe🙄…!
  • Ja genau @Nalan83 du chasch 14täg nachem positive Ovu ä SST machä. Dä sött denn agä🥰 düüme si drückt (o fürä räscht natürlech)
  • jo de testi mau am sunntig…eigentli glaubi dasmau net so dra dases klappet het aber bi jetzt trotzdem bez hibbelig worde..👀🙈…! mer hend nur zweimol und das glaub au net grad denne bim eisprung..sondern drei täg vorher und ei zwei täg vorher..im prinzip chas si dases glängt het klar aber has gfühlt dasi zwenig gherzlet ha 😩…!

wer vo de hibbel fraue testet au bald…??? ich hoff uf ganz vieli positivi testli..🍀❤️
  • I druck Euch ganz fest Dume 🍀 🍀🍀🍀
  • Ich ha ca ime wuche min eisprung, bi scho lang am vorhibbele und noher schowieder warte 😅🙈
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 22. 01. 2022, 08:45
    18145680-7b57-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg

i has net usghalte ha glich mau wele teste..!weis net ob ihr das gsänd abr i bi grad e biz baff😱🙈…trau dem nonig ganz 👀😅wot mi net um süscht freu, muess nomau teste kaufe glaub en digitale…dört gits kei fehler gälet ? das isch den definitiv? muess jo au net ufe morge urin warte chas jo am obe no teste?
  • I glaub das isch definitiv 😍 voll coool Gratuliere 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
  • @Nalan83 ig gratuliere zum 🎯🤗
  • poooositiiiv ❤️😍
  • @Nalan83 Au vo mir herzliche Glückwunsch ,♥️🎉ich lueg immer wieder bi eu verbie und Druck eu all Dume🥰freu mi immer woeder Positives zläse🍀🎉
  • Gratuliere @Nalan83 de gseht definitiv positiv us
  • @Nalan83 ❤️lichi Gratulation 🥰 freu mi fest för di ond wünsch dir alles Gueti 🍀
  • @Nalan83 woohooooo🥳🥳🥳😍😍😍 gratulierä ganz härzlech
  • @Nalan83 Gratuliere ide regel sötte die digitale richtig sie ich ha aber es fuuls ei mal verwütsht ish leider defekt gsy ha zwar ersatz becho aber erst 3woche spöter
  • Positiv heisst immer positiv da chame nüd drah rüttle😂♥️
  • Der ist definitiv positiv @Nalan83 herzlichen Glückwunsch :)
  • 👍👍🎉🎉🎉Gratuliere 🤗
  • @Nalan83 ooooh wie toll 😍 dä isch positiv... Freu mi riesig für di 🥰
  • @Nalan83 wow cool gratuliere. Da wär scho für oktober? 🥰
  • @Nalan83 Gratuliere ganz herzlich😍🥳
  • @Nalan83 ❤-lichi Gratulation😍😍😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum