Danke viel mol❤️ Mer freued üs riesig🥰Haa hüt nomol müesse en Test mache för min Maa😅 Er het gmeint die Linie gsech mer doch fascht nöd... Hanem denn probiert z‘erkläre das de Test positiv isch egal wie dütlich dass mer d‘Linie gseet...
Manne hend vo so Züg eifach kein Plan😅
Egal au bi 1x chas klappe 💪🏻Deuck dir dumme
Wie wit bisch denn?
Ich bin ZT 25 und am 9./10. Feb chumi hoffentli täg nö öber 😂 aber denk au nö das klappet häd weli alli symtom wie susch han 😅
Ich getrau mi ned z‘teschte. Mini temperatur isch am sinke und s‘gfühl, das es klappet hät wird immer chliner. D’hoffnig sturbt z‘letscht, aber teschte tueni erscht am wuchenend, wenn de 🐲 bis dän ned glandet isch.
Ah jo @Pheobee gratuliere vo❤🥰
Jo,bi mir stöhn no medizinischi untersüech ah,woni eig letscht wuche kha hät,aber welliCorona kha ha,hanni nid könne go...das nervt mi so😑
Ich dänk nid dass es bi mir klappt het🙈
Huhu mitenand, ich bin bisher stilli mitleserin gsi. Ha jetzt aber denkt ich schriib au mal was, dass es nöd zu ruhig wird😉 ich bi 33gi und mir sind grad im Üz 5 für euses 2. Wunder. Ha irgendwo zwüschet Fr-So de ES gah (ha dummerwiis d Ava nöd glade gah😬).
Hallo zäme ich bin au scho sit längerem stilli mitläserin, bin 33gi und mer sind sitem august dra fürs erste :-)
Ich warte ufe 🐉 wo set donnstig/fritig lande, d ava wert hend mer für de zyklus kei eisprung azeigt drum machi mier kei hoffnige
Hoffe bi euch andere bliebt er schön fern ☺️
@Mia17 hmm häsch denn sust amal i de 2. zyklushälfti höheri Tempis gah? Aber het au gseit de ES isch eher nöd denn gsi wenns d Ava azeigt.. genau ha au e Ava. Aber bi mir stimmt de ES irgendwie au meistens nöd mit de Kurve überein..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
669
hoffe uf ganz vieli positivi testli…🧿🍀
5
1
172
137
4
340
11
430
1
Manne hend vo so Züg eifach kein Plan😅
626
0
626
Wie wit bisch denn?
Ich bin ZT 25 und am 9./10. Feb chumi hoffentli täg nö öber 😂 aber denk au nö das klappet häd weli alli symtom wie susch han 😅
4
5
383
0
Ich druck allne d duume🐞🍀❤
1
0
Jo,bi mir stöhn no medizinischi untersüech ah,woni eig letscht wuche kha hät,aber welliCorona kha ha,hanni nid könne go...das nervt mi so😑
Ich dänk nid dass es bi mir klappt het🙈
425
I be neu do ond wörd mi gern aschlüsse.
Gratuliere allne wo positiv testet hend ond hoffe alli andere dörfe au gli.
Ha de erscht ÜZ hendermer ond negativ testet. Da i aber scho ES+12 testet ha bliebt jo no en chlini sehr bescheideni Hoffnig
2
4
5
425
Ibe höt 2 Tag öberfällig ond warte nochli
5
172
669
425
669
425
626
4
Ja seg nüt🙈 ich warte uf min ES de sött i 1-2 Täg sii.. sust gits halt nüt spannends bi mir🤷🏻♀️ wie gahts eu so? Wo stönder alli?
626
172
626
172
4
Denn hoffi, din Körper verarscht dich🍀✨
@Trini Good luck😊✨🍀
626
11
626
23
33
49
4
0
Ich warte ufe 🐉 wo set donnstig/fritig lande, d ava wert hend mer für de zyklus kei eisprung azeigt drum machi mier kei hoffnige
Hoffe bi euch andere bliebt er schön fern ☺️
23
0
0
Bi mir sehts so us aktuell
23
23