Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

1596062646576

Kommentare

• Ich bekum die nögscht täg d mens,i spürs🙈
  • @Mimi89 Dini kurve gseht super us.@Sabi89 i de letschte zwei zykle (ha sie ned länger) esches emmer höcher gsi und mer hed en unterschied gseh...lustigesch eifach au dasi de monet s erste mal en stehende smiley gha ha bim clearblue und alli andere mönet bis jetzt nie, ha sooo ghofft gha 🙈
  • Mached ihr au ovus oder so zum de ES überprüefe?
  • @Mia17 evtl.wird di ES no bestätigt. Anhand vo mim ZS und em ES schmerz bini mir sicher dass i min ES 2 tag frühner kha ha,als AVA meint... di hilft nur abwarte und🫖 trinke
  • Ha jetzt immer zu de Ava no Ovus gmacht. Aber bi mir hät das nie überein gstumme🙈
  • @Mimi89 isch de eisprung nöd amel noch dem me mittelschmerz und spinnbare zervixschleim gha het? Bi mir gits au noher eisprung ah, aber sex wird jo vorher empfohle? 🤔🙄🤷‍♀️
  • @Mayla ich weiss das gar nid so genau,aber ich ha scho 1 wuche vor em erchnete ES vo Ava,sehr klare ZS kha und 2 tag vorher mega spinnbar und viel ZS..und ebe dr mittelschmerz... vilicht weiss do inne öper besser wie das genau isch😊
  • wer esch eigentli alles met AVA onterwägs?☺️
    Mini
  • @Trini ich🙋‍♀️
  • @Mimi89 @Sabi89 @Mia17

spannend ond hend ehr emmer chli die glich korve oder esches emmer chli anderscht?
  • Bi mir sin d kurve immer anderst hanni sgfühl. Aber wenn ruhepuls oder tempi sinkt,isch eig immer klar für mi das dr 🐲 kunnt.. wie ischs bi euch?
  • @elefäntli oh nei wie schad 😔 drück dir Dume für de neu Zyklus 🍀 🍀
  • I fiebere mit Euch allí mit und hoffe das Ihr alli bald chönnet positiv teste 🍀 🥰
  • Bi mir isch d Kurve au immer chli anderst. Ha aber immer vor em ES das de Puls und d Tempi bitz abe gaht, denn nach ES Puls astiig und vor em 🐲 Tempiabfall. Bi mir sinkt de Puls erst afangs Zyklus wieder.
  • Bi mier esch das eich genau so. muss zb ändi monet nie teste will ich scho 2-3 täg vorher gseh dases afangt sinke und de drache chund.
  • Aso bi mier kündigt sich de drache ah. Überrascht mi aber nid, soviel weni nu stille bini glaub nid grad so fruchtbar🤣
  • @minggi jo währedem stille isch sicher schwierig. Hetisch den für dich kein stress wend noher fast zwei hetisch zum stille? I bin froh osch mis erste abgstillt dases für beidi passt het, ich het sus innerlich en stress gha 🙈.
    An alli andere wo i dene potenzielle ssw3 4 sind, merkeder en unterschied? Oder gits nur abwarte 😅.. i vermuet au nöd dases bi üs klappt het.
  • @Mayla hm aso 2 stille wetti nid. Üses erste wird bald 10mt. Ich hoffe es klappet immer besser mit ässe ezde, dasi z stille immer meh chan reduziere...
  • Hey zäme.. bi ha im moment so viel um dohre kha.. bi lang nüm aktiv gsii..
    De dooof 🐉 sött am FR lande wo ni natürlech ned hoffe..
    Mir isch aktuell so ganz fiin schlächt.. nonig so das i muess übergeh..
    Und bi sit 1 wuche extrem müed.. chönnt de ganz tag nur im bett sii und schlaffe.. 🤷‍♀️
    Komisch ha hüt nach johre mal naseblüete no kha..🤷‍♀️ hüt isch nöd so mi tag 😅
    Wo stönd ihr so?
  • Hi @tna bi mir kunnt dr 🐲 spötistens au am fritig,glaub aber dass er scho hüt oder morn kunnt🙈
  • @tna oh je, hesch kei naseblüete meh gha? mängisch chonds jo de leider nomol🙈
  • es bliebt spannend bi mer… alles esch öbe am stiege, aber de test geschter esch negativ gsi. jetzt emol abwarte ob werkli d mens chond oder obi no z früeh testet ha… weiss ned wasi sell dänke🙈
  • @trini solang de 🐉 nit landet bestoht no hoffniiig🍀🍀🍀
    Nei nur am morge jetzt isch wider guet 😅
  • Hoi zeme
    Mir gaht glich wie @tna han mega viel um d‘Ohre.. han im Moment mega viel ztue im Gschäft und han mi sehr guet chöne ablenke mitm Kiwu Thema🙈 jetzt bini wieder am Start und sött i 2-3 Täg min ES ha. Den chani wieder hibble. Wünsche eu allne viel Glück und dass de Drache ja nöt landet✨🍀😍
  • leider esch de drache höt glanded met verspötig.😔 jäno, mer cha nüd ändere, also ab i neu zyklus.
  • @TriniDuetmer leid, i ha gest mini Täg öber cho. Denn simer grad glich wit und chönd mitenand in neu Zyklus Hibbele 🤗
  • Oh schad @Trini und @•Elefäntli•😔;
    Duume sind druckt für dr nögscht Zyklus🍀🐞
  • @Trini und @elefäntli Ooh neeii😔 mini dume sind au gaanz fest druckt für de neu zyklus 🍀✊
  • @Trini @Elefäntli

Schad..Viel Glück im neue Zyklus🍀✨
  • danke schön! au der elefäntli vell glöck före nöchscht zyklus!
  • Hed scho öber vo euch e Bluettest gmacht wägem Hormonhushalt. Was werd dede alles testet?
  • Hey @Trini. Ich musste im Herbst wegen Zykluslprobleme einen Hormonstatus abnehmen. Folgende Werte wurden mir abgenommen: Testosteron, FHS, LH, DHEAS, TSH, Estriadol, Androstendion, Prolaktin, Chlamydien iGg, 17-Hydroxy-Progesteron, Antimüllerhormon. Dies musste an Zyklustag 1-5 erfolgen.
    An Zyklustag 20 (glaube ich) wurde nur noch das Progesteron abgenommen.

Kann dir aber nicht genau sagen, was welcher Wert bedeutet 🙈. Ist anscheinend das „grosse Standart“-Hormon-Labor 😉.
  • @Miette danke för d röckmäldig. wörd mer ded de au gseh, wenn öbis met de schildrüese wär?
  • Ich han die wie d Miette ufzellt häd plus no Vitamin D b12 b6 und isä usw 🤷🏼‍♀️
  • Ja TSH (und T3&T4) sind tschilddrüse-wärt.
  • Hoi zämä
    Wie gahts eu so? Wo stönder?
    Isch öbber au grad am hibble?😊
  • Hoi zäme. Bi mier isch de drache glandet. Jedoch 4täg z früeh und irgendwie voll schwach. Komischi sach gsi🤣 evtl hets mim stille ä zänehang🤷‍♀️
  • @minggi ich glaub wäred em stille isch alles möglich🙈 wenns aber nur e churzi schwachi bluetig isch würdi glaub nonig ufgäh

@selin ich wär theoretisch ES 5/6 aber mini Tempi isch scho am falle, kei Ahnig was de Zyklus los isch🤷 wo bisch du grad?
  • @selin i mue au no öpe 1 wuche warte
  • @minggi So schaad.. ja han au khört mitm Stille segs sehr unterschiedlich. Aber chunt sicher guet🍀☺️

@Sabi89 Oh wow denn bisch richtig ide hibbelziit🤗 hey ich han zum erste mal kein Plan wo ich genau stahn. Ich han defitiniv min ES kah aber es isch so es chaos gsi de ganz Zyklus dasi nöt weiss wenn genau de ES gsi isch. Ufjedefall bini zwüsche ES+1-ES+4 🤷🏻‍♀️ ich wirds den gseh i öbbe 12 Täg

@Mayla Cool, den fangt bi dir die heissi Phase ah zum 🐝 los schicke😍
  • Hey ihr liebe 🤗🤗 mini täg sind gester au choo.. naja ab is neue zyklus 🤷‍♀️
  • @selin was bedütet 🐝? Seitmer das so? Das abwarte isch doof 😄
  • @MaylaJa das isch so e Kiwusprach🤣 han am Afang au nöt checkt was demit gmeint isch. „Biendli los schicke 🐝“ oder „Biendli setze“ 😆

@tna Viel Glück im neue Zyklus🍀🍀🍀
  • @minggi @tna oh nei, sone doofe drache. wönsch euch vell glöck före nöchscht zyklus!

ecch be grad voll i de drachezyt ond ha buchweh wie scho lang nöme🙈 tja, chamer nüd ändere. am Mo goni go bluet ghä förs hormonbild. ech be gspannt ond ha aber au bammel vorem ergäbnis….
  • Hoi zäme ich bin au scho länger stilli mitläserin bi eu und hibble ganz fest mit.

Mir sind nonig lang am hibble und händ dere churze ziit leider auscho en früeh verlust müesse miterläbe, das bringt mich au zu dere frag, nachem abort isch de ersti zyklus wider ganz normal gsi, nur de zweit isch zimli komisch han ab es 9 liechti bluetiige gah und hüt söt/oder au ned min drache lande. Alli ssw sind bis jetzt negativ gsi, jedoch isch mr irgendwie ständig übel... Was meined ihr nomal teste oder na abwarte?
  • @napa wenn häsch denn s leste mal testet?
  • @Sabi89 am fritig. Isch sicher recht früeh gsi zum teste. S'komische isch i han suscht nie zwüschebluetige oder änlichs drum weissi gad ned öbi eifach mal no söll abwarte oder öbs sinn macht zum teste
  • @napa wenn no Geduld häsch würdi glaub warte ob sichs eifach verschobe het und sust morn oder am Mi nomal teste
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum