i mach doch au mol mit.. bi gad zyklustag 9 und warte mol uf min eisprung ☺️ha afang märz ende 6ssw e fehlgeburt gha und ha darum au chli angst das mir da nomol chönt passiere..
Hoi zeme☺️Ich bi Zyklustag 14 und de Monet gits Zyklusmonitoring bi mir. Bi mega gspannt. Hüt Morge hani de Termin scho kah und de Follikol isch bi 17mm gsi am Fritig gits nomal en Termin. Denke min ES wird bald si🍀
@selin so spannend,ich ha letscht fritigbi ZT8 Ultraschall kha bim FA,dört isch dr Follikel bi 16.5mm gse.. am Samschtig bi ZT9 hanni nomol müesse go zeige und denn isches bi 19.6mm gse. Mis Ei isch zimli sicher hüt gsprunge😅
@Mimi89 Wow din ES isch demfall eher früehner 🙈 spannend! Dur Zyklusmonitoring merki mega dasi entspannter bin als weni Tempi miss und ständig ovus mache 🥲 Bis jetzt hani no kei Ovu gmacht und nöt Tempi gmesse und gaht mer besser so😆
Danke @lachuli & @PaM Ich hoffe mir werdet au bald euses Wunder chöne erlebe wie ihr🥰🍀
@selin hoffentlich ☺️find das immer uf einer site die schönst gruppe aber sue au chli trurig wenns halt nit klappt
drücke allne gaaabz fest di dume 🌸🍀🤞🏻
Sorry merke grad has blöd formuliert.
Meine wenn ihr amel en ss-test machet? Wartet ihr all bis NMT oder eher früenner?
Bi unsicher ab wen ich söll teste
immer positiv denke😊 schomal öpis abklärt? mir sind am 2. zyklus
bim 1. hesch scho klappt gha aber hans ide 8ssw wieder verlore. mir sind aso no ganz am afang 🙂
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
127
29
127
4
Viel Glück allne hoffe git es 2023 Wunder bi eus🥰
2
33
0
426
0
11
4
Danke @lachuli & @PaM Ich hoffe mir werdet au bald euses Wunder chöne erlebe wie ihr🥰🍀
426
11
250
33
33
172
127
33
426
5
4
Mal luege..
Du demfall au??😊
127
5
5
4
5
drücke allne gaaabz fest di dume 🌸🍀🤞🏻
383
Mir guet sit hüt am 22.00 han i so schmärze bim linke eierstock.. hend vori no ❤let.. mal luege
383
4
Wenn testet ihr amel?
4
Meine wenn ihr amel en ss-test machet? Wartet ihr all bis NMT oder eher früenner?
Bi unsicher ab wen ich söll teste
127
33
383
4
383
127
383
127
383
127
bim 1. hesch scho klappt gha aber hans ide 8ssw wieder verlore. mir sind aso no ganz am afang 🙂
383
127
383
127
383
127
383
268
425
hast du symptome das du nicht mehr warten magst?