@Kringel ohh gseh au ganz en fiine strich.
isches dr test vom migros?
han der au kah und het äh lich usgseh und bi am gliche tag en anderi marke gah chaufe und dert is sogar am namittag sehr eiditig gsi.
fazit vom migros di tests sind nit sooo empfählenswärt uuund natirli hoffi für di dases glich isch wie bi mier 🤰🏼☺️🍀
Danke Fraue ihr machet mir Hoffnig. I warte no chli. Hüt wäri de 28 ZT, ha sid de FG aber meisstens e 26er u drum hani scho testet.
Bi gspannt.
Informiere üch so oder so wieder.
😘
hey ihr liebe wie witt sind ihr so?? Ich han am SO mit de ovus ahgfange.. cb pink.. bis jetzt isch nur de leer kreis cho.. und hüt won ich de stab usegnoh han han ich en fine strich gseh🥰 het das es bedütig? Isch min ES gli gliiii😍😍😍?
🙈 i has garnonig inegschrebe gha. i ha i de zwöscheziit positiv dörfe teste. ond jetzt hoffi das alles guet esch ond fiebere parallel dezue met euch met🎊
@tna Ich bin grad ide gliche phase wie du und au mit cb pink am teste. chamer denn uf die linie hine ga? Bi mir zeigts e relativ dütlichi hellblaui linie aber es chunt en kreis (=negativ). de isch ja en 40er test soviel ich weiss. Zytglich hani hüt mittag en 25er test gmacht vode migros, det gsehtmer gar nüt. bin hüt ZT 14
@mamelo ❤leche glückwunsch🥰🥰🥰 @lauraannah du ich weiss ebe au ned🙈🙈 es paar kolleginne hend gseit chasch au den uf de linie luege obs bald de stehende smile chunnt🙈🙈 lut dem app han ich am FR de eisprung🙈😅 mal luege was morn chunnt🙈😅
Hey ihr liebe hüt isch de stehende smile cho🥰 gester am abig hei mer no ❤let.. han hüt welle pause mache und den morn nomal🙈😅 jetzt weiss ich nöd ob ich hüt no söll ❤le und morn den nöd 🙈🙈🤷♀️
Herzleche Glöckwonsch @Kringel 🤩🎉😍 sooo schön 🥰
Ech ha selber vor 2 Woche positiv testet ond freu mi öber jedes wietere Januarbaby 2023 wo neu dezue chond🥰 ☃️🎉
Danke viu mau ❤️❤️❤️
Bi gspannt was üses Töchterli dezue seid dass si doch no grossi Schwöster wird.
Aber mir seges ihre noni. Ha angst dass es nid bliibt.
Hoi zämä
Wer isch alles no so am hibble idem Chat?
Ich bin uf mini Periode am warte zum endlich chöne starte freu mi mega druff wieder derfe mithibble weg de OP :-))
Ooo schööön @selin druck dir ganz fest de dumme✊✊✊✊🍀
Am 27.5 sött de drache bi mir lande..
Ha sit gester so durchfall und am DI han ich no muesse erbreche kei ahnig vo was isch mer so schlächt gsii🤢🤢
Hüt gahts mer scho besser han nümme so fest de durchfall wie gester 🙈 und schlächt isch mer nur no wenig.. 🤷♀️ mal 👀 😅
Ich bin neu i dem Forum. Ich ha leider scho ei Eileiterschwangerschaft und ein früh Abord ga. Hüt hani grad wieder mini Mens becho. Somit fangt wieder en neue Zyklus a. Isch öbert grad glich wit wie ich?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
383
241
Seht ihr einen 2. Strich oder ist dies nur meine Einbildung?
241
Seht ihr einen 2. Strich oder ist dies nur meine Einbildung?
425
1
127
11
5
isches dr test vom migros?
han der au kah und het äh lich usgseh und bi am gliche tag en anderi marke gah chaufe und dert is sogar am namittag sehr eiditig gsi.
fazit vom migros di tests sind nit sooo empfählenswärt uuund natirli hoffi für di dases glich isch wie bi mier 🤰🏼☺️🍀
151
425
241
Bi gspannt.
Informiere üch so oder so wieder.
😘
669
383
383
425
178
ond de kringel hoffentlich au (? gsächti au en fiini 2. linie)
127
383
@lauraannah du ich weiss ebe au ned🙈🙈 es paar kolleginne hend gseit chasch au den uf de linie luege obs bald de stehende smile chunnt🙈🙈 lut dem app han ich am FR de eisprung🙈😅 mal luege was morn chunnt🙈😅
127
383
11
669
241
241
425
669
383
241
626
34
Ech ha selber vor 2 Woche positiv testet ond freu mi öber jedes wietere Januarbaby 2023 wo neu dezue chond🥰 ☃️🎉
11
151
241
Bi gspannt was üses Töchterli dezue seid dass si doch no grossi Schwöster wird.
Aber mir seges ihre noni. Ha angst dass es nid bliibt.
340
34
340
268
4
Mir derfet endlich nächst Monet wieder starte🤩 freu mi wieder mit zhibble. 🍀
4
Wer isch alles no so am hibble idem Chat?
Ich bin uf mini Periode am warte zum endlich chöne starte freu mi mega druff wieder derfe mithibble weg de OP :-))
127
4
383
Jetzt heisst es abwarte🥰
383
383
4
383
Am 27.5 sött de drache bi mir lande..
Ha sit gester so durchfall und am DI han ich no muesse erbreche kei ahnig vo was isch mer so schlächt gsii🤢🤢
Hüt gahts mer scho besser han nümme so fest de durchfall wie gester 🙈 und schlächt isch mer nur no wenig.. 🤷♀️ mal 👀 😅
127
4
11
Ich bin neu i dem Forum. Ich ha leider scho ei Eileiterschwangerschaft und ein früh Abord ga. Hüt hani grad wieder mini Mens becho. Somit fangt wieder en neue Zyklus a. Isch öbert grad glich wit wie ich?
4
& tuet mer leid was passiert isch🥺😔