Merci viu mau ❤️ ja isch zum drvo loufe mit derä 🤮erei... Gottseidank numä chötzlä ohni DF...🥺 abr si duet mr leid abr si bim dokter gsi chöi nüt me mache aus itinerol zäpfli gä u abwartä 🤷🏻♀️
Guete Morge zämme😊 mir goht guet sowit,wie gohts euch?
Ich sött am Zischtig mini Mens becho,und so schlechti Luune wie i gescht kha ha,vermueti dass ich se denn bechumm😏
@elefäntli, vom mittwuch hesch kenä? Wie wiit wärsch gsi am mittwuch? Aus ZT mässig?
@lachuli suuper iistellig 😍 ja unbedingt sägä wes klappet het abr i dänke scho, süsch hätsch ja sichr scho d mens becho ❤️ ä sst hesch dmfau nümme gmacht?
@Mimi89 Du söttsches ja o nächst wuche wüssä odr?🥰
I fröiä mi jetzt uf spannendi 2 wuche wartäziit😂 muess ja nomau extra 2 täg iberächnä wüu sech mi ES um 2 täg verschobä het auso warti mau bis übernächsts weekend ab (Oster- weekend) u de machi ä tescht❤️🥰
Ah sorry i ha di kommentar übersprunge😌 ja dä mit dr tempi, isch meistens so wes abä geit das nüt isch (ha o lang tempi gmässä het mi när verruckt gmacht) 😌
@Talisa am mittwoch bini ZT 15 gsi
Nei i ha jo dä Persona monitor und dä häd mir ahzeiget dasi erst ab em DO muess Teste voll schreg 😬 aber ha die letste zwei mol au Dä ES erst ZT 19 ka 😬
hallo ihr liebe ☺️ sorry bin chli hinedri mit schriibe 😅 bi mir au no di nöchst wuche abwarte 😩 glaub mir sind all glich im wartemodus 🙈 mer seit immer nöd zviel inesteigere aber iwie macht mer es ebe glich 😳 hämer nöd welle en wapp chat mache? denn wäri au chli schneller und meh online 😂
Also i han sResultat und wie bereits vermuetet bin i nit schwanger... I chan entsprechend de vorletschti Samstig als mini Täg betrachte... Auf ein Neues 🥰😍
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
626
11
626
chunt jedi Frau öber wo inärä KiwuKlinik isch 😅
626
231
11
231
11
Wie gohts euch?
Wie gsehts be euch allne so us?
Morn han ich endlich Gwüssheit.
0
Ich sött am Zischtig mini Mens becho,und so schlechti Luune wie i gescht kha ha,vermueti dass ich se denn bechumm😏
626
Got guet, ab und zue e zwicke im unterliib aber da isch föllig normal
I bi i dä warteschleife 😆
231
Bi hüt ES+4 u gspürä nüt grossartig (wär sowiso no zfrüe) abr mir geits guet sowiit, bi optimisitisch 😂
626
231
I würd sägä am donnschti positiv (odr sogar am mittwuch)
626
11
I halt euch ufem laufende... Au wenns nit klappt freu i mi uf de neue Zyklus 🥰
11
231
@lachuli suuper iistellig 😍 ja unbedingt sägä wes klappet het abr i dänke scho, süsch hätsch ja sichr scho d mens becho ❤️ ä sst hesch dmfau nümme gmacht?
231
I fröiä mi jetzt uf spannendi 2 wuche wartäziit😂 muess ja nomau extra 2 täg iberächnä wüu sech mi ES um 2 täg verschobä het auso warti mau bis übernächsts weekend ab (Oster- weekend) u de machi ä tescht❤️🥰
0
231
11
Ja die 2 Wuche warte isch immer so e Sach... I mach dass mit de Tempi zum erste Mol und isch halt scho nit so eifach... Das ufe und abe 😅
11
0
11
0
231
11
0
@Iachuli,ich dänk scho dass es bi dir klappt het,da jo din 🐲 nonig cho isch😊
11
Mir werdes morn den gseh 😍
0
11
0
11
626
Nei i ha jo dä Persona monitor und dä häd mir ahzeiget dasi erst ab em DO muess Teste voll schreg 😬 aber ha die letste zwei mol au Dä ES erst ZT 19 ka 😬
231
Lachuli i bi sehr gspannt uf morn 😌
Elefäntli, ah okay dämfau wirds am Donnschti gsi si 😌 hoffe mr zbeschtä für öich 🍀❤️
0
11
231
0
626
1
383
11
626
231
383
178
0
11
231
Und @lachuli hesch rächt, auf ein neues🥰 „üebä“ macht ja schliesslech o spass ❤️