Starki Übelkeit

Hallo zäme

Ich bin momentan ir 7. SSW und quäle mi sit es paar Tag mitere starke Übelkeit ume. Scho ir 4./5. Woche isch‘s mir ab und zue flau gsi oder isch ä Appetitlosigkeit ume gsi, aber es wird immer schlimmer. Ich muess ständig öpis ässe, aber ou das gruset mi und hilft nid immer. Ou ir Nacht fods scho a, sobaud i mou verwache und ufs WC muess. Ich han mir letscht Woche so Seabands gholt fürs Handglenk, luege, dassi öpe stündlich öpis chlises Ässe und regelmässig due trinke. Geschter isch aber Horror gsi. Bin zu nüd fähig gsi und bin de ganz Tag ufem Sofa gläge (Sunntig). Leider schaff ich Vollziit und bin täglich mind. 12h usser Huus. Ich weiss bald nümme, wie ich dir Täg söu überstoh, vor auem, wöus jo no niemert sött wüsse (leider no Verdacht uf Windei oder Eckehocker).
Was hend ihr damals gmacht und wie hend ihr üch düre Arbeitsalltag kämpft? Erbräche muessi zum Glück (no) nid.

Danke vöumou!

Kommentare

• Oje du armi, chan dir nachefühle! Han bi beidne Chind bis Endi 16.Ssw jede Tag bis 20x erbroche und es isch mir duurschlecht gsi.

Mini Tipps:
    Vo Weleda Cocculus comp. tablettli; sind antroposophisch wod chasch im Muul la zergah

Nux Vomica Globuli D12 mehrmals täglich bis all 15 Minute

Es Riechfläschli debii ha (also es ätherisches Öl wo dir zueseit, lenkt wie‘s hirni vode Übelkeit ab) bi mir isches Grapefruit gsi

Kamilletee

Akupunktur

Ingwerguetzli

Immer wieder Mandle chaue über de Tag

Sodeli, das wärs... Gueti Besserig!!
  • Ach... Ich chan der nachefühle, au wenn ich nid duurplaged gsi bin.
    Mier hed Wasserglace ghulfe und de ganz Tag hani a Mandle umekaut. Dazue Ischalts Wasser mit viel Iis.
  • Danke vöumou 😘

Han jetzt no Itinerol B6 gholt ir Apothek uf Arote vode FÄ. Möcht aber dInahm uf 1x tägl. beschränke (2x dörfti). Eifach am Obe vorem is Bett go. Mir isch trotzdem schlächt hüt Morge, aber chli, chli erträglicher. Han hüt ou bereits Paranüss im Bett knabberet (kei Mandle ume gha). Ärherischi Öl muessi no organisiere. Han geschter zlang gschaffet und nid chönne go luege.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum