@AnDu88 Ja wird bi üs äuä o wiedr so cho, ha mir gwünscht das mau dr name scho chli ender ds wüsse u ds fixe 🤷♀️
Ou nei Zoe gfaut mir gar nid drfür Emma u Emilia sehr, hei mir leider o scho beides ir Familie 😅
@Tanja87 Wow das tönt mega schön.
Liah isch o unger üsne Favorite.
Sowie Malin u Lina o, Eleya nimi grad it Lischte uf 😀 nya würd mir o gfaue abr dr bueb heisst ähnlech
@TiMay Danke für d Vorschleg, mir würd melea u juna sehr gfaue 😅
Wäre eusi favorite gsi, aber es gid en bueb be eus und genau mitem Buebename tüemer eus sehr sehr schwer😅🤷🏼♀️ sind no ewigs devo weg irgendwas passends z finde
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
10
19
Gefallen würde mir auch: Ella, Ellie, Ava, Lou, Lexie, Anic
200
Ylenia
Malia
Kyana
Amira
Aria
Aurelia
Alexis / Alexia
Dasha
Dalia
Alissa
Clea
Amelia
Das sind meine “favoriten“
0
1
@Romiina Bi üs wär bim Bueb im 2019 Yuna Favorit gsi, itz irgendwie nüm so. Vilech glich nomau drüber nachedänke 😅 Ava fingi o sehr schön 🥰
@Jani Danke für die tolle Vorschläg, Ylenia, Malia u Aria fingi o top 👍
@Mimi89 Oh Danke, Malin isch mim Maa si Favorit bis itze u Liara gfaut mir u guet. Nimmi grad i üsi Lischte uf 👍
0
488
Was mir au gfallt :
Derya
Dalia
Leyna
Mila
Mayla
6
Mena
Amara
Elisa
11
Isaiah
Elina
1
@JennyHelin Helin tönt speziell, vo wo chunt dä?
Leyna fingi no schön
@nic10 Filine isch toll und ä Elisa hei mir äbe scho ir Familie 😅
@Michelle_S_1989 Jeanne u Elina hani o bi mine Favorite 🥰
778
Mir het Zoe immer mega gfalle. Emma und Emilia si au favorite vo mir gsi.
1
Ou nei Zoe gfaut mir gar nid drfür Emma u Emilia sehr, hei mir leider o scho beides ir Familie 😅
231
29
11
Iria, Xania, Neves, Herea
1
@ELA🦎; Wie spricht mä Celia us? Juna gfaut mir o mega u Elea o. Abr mi Maa duet chli schwierig 😅
@lachuli Oh ja die Näme töne schön abr das passt leidr nid so zu üs 😅
53
1
29
790
Schön findi no:
Malin, Lina, Eleya, Mila, Nya🌸🌸
3
Mer gfallt no: malea, juna, malin, jael, jela
1
Liah isch o unger üsne Favorite.
Sowie Malin u Lina o, Eleya nimi grad it Lischte uf 😀 nya würd mir o gfaue abr dr bueb heisst ähnlech
@TiMay Danke für d Vorschleg, mir würd melea u juna sehr gfaue 😅
70
1
250
Lenea, Amira, Anouk, Aurora und Leandra findi au no schön.
1
4
669
1
1
1
@Annic Alyna sehr schön u vo wo chunz Nerea? Das hani no nie ghört u het no öpis
1
1
1
2
Unseri Meitli hätte
ANASTASIA und CHARLOTTE
gheisse
6
43
55
Liara und lielle
Wördet mir gfalle
2
Wäre eusi favorite gsi, aber es gid en bueb be eus und genau mitem Buebename tüemer eus sehr sehr schwer😅🤷🏼♀️ sind no ewigs devo weg irgendwas passends z finde
168
6
Melea
Mayara
Elin
Naomi
Vayana
Juna
Eli
8