Hallo zusammen
Ich würde gerne wissen, aber ehrlich von euch wissen, ob irgendeine von euch mit dem Rauchen in der Schwangerschaft nicht aufhören konnte?
Bitte nicht Vorurteilen!🙏🏼
Ich will nur ehrliche Antworten hören, und es ist mir und Natürlich jeden von uns bewusst dass es nicht richtig ist.
Ich selber bin im 3 Monat jetzt, und konnte leider nicht ganz aufhören, habe aber sehr reduziert.
Wie ist es bei euch? Habt ihr auch ähnliche Erfahrungen?
Danke euch🙏🏼
Kommentare
86
488
Mini Kollegin hät au witer graucht .. abrr de Arzt hät sBebi immer schön kontrolliert und isch gsund uf dWält ch 😍.
62
6
6
109
669
ps.: i ha e kollegin wo ufghört het und emmer gseit het si chönt nie ufhöre es goht net si hets versuecht ect...wo si schwanger gsi esch i ha den ihre mau gseit „denk bi jeden zug das du jetzt i dem moment dim baby duesch schade bi jedem zug duesch gift i atme plazenta vergifte nikotin witergäh“...De spruch vo mir het ihre so i brennt im hirni das si am nöchschte tag am obe echt ufghört het ei tag ufe ander...wel si jedes mau mit jedem zug an das denkt het wasi gseit ha und am obe het si eifach ufghört si si het nümm wele. jetzt esch das 5johr här und si raucht immer nonig☺️💪🏽...! villech hilfts dir au 😆☺️...
51
Natürlich ischs schädlich, da wüsset mir alli und ich drucke dir Dume, dass glich no schaffsch ganz ufhöre
I bi froh hani scho vor drü Johr ufghört, weiss nöd öb ichs jetzt gschafft hetti.
Versuechs zums ganz si loh, aber wenn du wie ich bisch, denn hilft Druck im Sinn vo schlechts Gwüsse nöd. Im Gegeteil, Druck hät immer s'Gegeteil bewirkt.
Viellicht chasch ufs dampfe umstige. I ha mit dem gschaft ufhöre. Aber au wennts demit nöd klappet nimmsch so immerhin nuno s'Nikotin ih und alli andere 100 gföhrlichi Stoff vo de Zigi nöd
Alles gueti dir und dim Chline
80
6
Ganz ehrlich ich han au die ganzii schwangerschaft graucht.. 😅
De Artz het gmeint mer söttet nöd ufhöre zuscht isches viel schlimmer fürs Baby..
ich hans wie du gmacht und hans sehr STARK REDUZIERT..
Und min sohnemann isch gsund.. ihm gahts sehr guät keini nachvolgä nüüt ☺️
271
6
Das jede Mönsch anderst isch isch dir au bewusst? De rat vo mim artz isch gsii es chind wen mer sofort ufhört machts en riese entzug düre und das isch überhaupt nöd guät.. darum seit jo jede Artz mer sött nöd höre us irgendem grund segets jo.. 😉
Klar isches schädlich aber mal ganz ehrlich Frau was isch scho nöd schädlich uf dere welt! S chind mit medis vollpumpä? Z viel wasser trinke? Das isch ALLES SCHÄDLICH WENNS SO WOTSCH NEH.. 😊 mach dir gedanke drübert 😉
271
Verstah dini art und wies jetzt grad nöd, han ich dich oder d edona wos gschriebe hät irgendwie persönlich agriffe? Und klar isch jede anders, es chan vo mir us jede rauche, trinke oder suscht was ide ss soviel er will, isch nöd mis chind.
Han nur gschriebe das s chind de entzug dänn halt uf de welt dure macht, das d plazenta meistens verchalchet isch unds chind unterversogt, das sind tatsache und das ufhöre rauche e chopfsach isch.
Also verstahni din agriff da jetzt eigendli gar nöd, wahrschienli häsch en schlächte tag gha, dass grad so agriffig muesch werde FRAU!Naja, da stahni drüber und wünsch der trotzdem no e gueti nacht
6
488
Ich rauche jetzt leidet wider nach 2 Jahr .. ich schäm mich echt ... die aber jetzt dampfe .. und bechume so sNicotin und gzet isch .. ich stinke ned und dues au ned vor de chind !
Aber sobald ich schwabger bi de dueni wider hörä ! De lieber meh schoggi oder nüssli ässe 🤣😂
51
Da isch ebe nöd richtig. Es isch nöd nur e Chopfsach, es isch en Entzug.
Die eine chömed demit besser klar als anderi.
Wieso me immer vo sich selber uf alli andere schlüsse mue verstohni nöd.
S'gröschte Gift isch übrigens nöd s'Nikotin ide Zigi. Plazenta wird vo de restliche Stoff gschädigt. Drum wär s'Dampfe e besseri Alternative.
D'Ussag vom Arzt kenn i so ähnlich au. Aber nöd, dass me nöd ufhöre söll, sondern nur nöd vo hüt uf morn, well s'Chind de Entzug jo mitmacht.
Inwiefern dass da hüt no so stimmt weiss i aber nöd. Dass me gar nöd höre sött isch aber sicher nöd richtig
6
Mein gott wie gseit wenners soo wend gseh denn isch ALLES GIFTIG SCHÄDLICH UND KREBSEREGEND!
🤯🙄🙄 richtig schlimmm
0
488
Und sust chani ebe au Iqos empfele ...
Isch zwar au ned gsund ... aber gsünder als Ziggis ... (kei werbig)
Und es isch echt wie eh Ziggi..
Bruchsch nie eh Fürzüg ..
Stinksch nie..
So und jetzt Friede Freude Eierkuchen 😆
6
51
"Falsch" isch was din Arzt gseit hät, dass me nöd dörf ufhöre.
Richtig isch, dass au Raucherchind gsund sie chönd. I kenn jo ebe kein negative Fall i mim Umfeld.
Dass Zigis schädlich sind isch aber au Tatsach, das mit "so viel anders isch au schädlich" abdue findi nöd richtig.
Isch doch guet, dass me so gsund wie möglich läbt und usschlüsst wa me usschlüsse cha.
Do hilft scho s'Reduziere, no meh s'umstige ufs Dampfe und natürlich am Beste wenn mes ganz bliebe loh cha.
Drum lueg i au uf Lebesmittel was i nöd esse sötti und wo i somit e Risiko umgoh cha
130
Sie het i allne 3 ss graucht (nach de geburt au in gegewart vo euis) und all 3 chind sind zfrühe jnd demensprechend au zchli und zliecht ufd welt cho und ich chan mich no guet erinnere das mir all 3 hend müsse inhaliere mit somene grät vorem is bett ga bis is schuelalter.
E nachbarin vo euis het au sehr VIEL graucht ide ss und het s baby denn leider verlore😔 wett der kei angst mache chönd natürli viel anderi gründ gsi si wett der eifach nur vo eigene erfahrige brichte.
Würd der au empfehle eifach witer probiere vielicht schaffsch es ja no zum ufhöre und suscht findis guet das ja scho probiersch so viel wie möglich reduziere. Viel glück🍀
1
Hey Hand ufs Herz rauche isch für niemer gsund, scho gar nid für nes Baby. Aber: ich bi überzügt liebi Edona, du gisch dis beste für diis Baby. Es gspürt das im Buch. Liebi isch wichtiger als Stress, Unzfriedeheit und Frust. Also so wenig als Möglich rauche und z Baby in Liebi la ufwachse ❤️
0
1
Aber wärs nid gsund gsi, ja de hätti mir es riesse gwüsse gmacht!
Mis Mami isch schlimmschti Chetteroucherin gsi u het im Gastgwärb gschaffet, immer passivrouch und mir drüü Chind si o gsund.
Mir het dahär leider ä chli dAbschreckig gfählt.
Es isch o es Thema wo i nie mit öper anderem berede... mi steit grad uf dr Abschussliischte, weme das zuegit. Drum wägl vorsichtig, mit wäm das beredsch!
Mi FA het mir im übrige zgliiche gseit wägem sofort ufhöre! Mi söll starch reduziere.
Und während dr stillzit: lieber rouchend stille als gar nid stille! Hani vo mehrere Hebammene kört!
Ja schlimm, i weiss, aber i verstah JEDI wo nid cha ufhöre ir SS. I verstah aber o JEDE, wo das nid begrifft, dassme während dr SS roucht!
Es cha guet cho, trotz rouche, es cha aber o schlächt cho, u de wird egal was isch zrouche dr grund gsi si us sicht vo allne u vlich o us sicht vo dir sälber! 😘
231
Abr jedes Mami söu so entscheide wies für sich richtig isch ❤️
3
53
8
23
Ihre Favoriten waren die Pods von https://www.utopian.ch. Sie fand sie einfach zu handhaben und hat festgestellt, dass sie ihr geholfen haben, weniger herkömmliche Zigaretten zu rauchen.
860
Bi de zweiti schwangerschaft grad wonis bi de jahreskontrolle erfahre han und us de Praxis useglofe bin hani min energydrink und zigipäckli mega happy im abfall inegrüehrt und nie während de Schwangerschaft graucht. Also nur zwüsse dassi es baby im buch han hets mich davo fernghaltet.b
Ich kenne aber vieli wo während de Schwangerschaft graucht hend. Me seit wükli sofort ufhöre rauche seg nöd guet will svaby wükli de entzug mitmacht und plazenta wird wükli nüme guet versorgt. Me sötts langsam abeschalte bis gar nüme Rauchsch. Wenn du während de Schwangerschaft witerhi rauchsch macht sbaby de entzug wenns ufdwelt chunt.
Han aber vo dene mami woni kenne nie ghört dass sbaby en gsundheitlichi problem ka hend wos uf dwelt cho isch... Gits aber sicher au...
1