Mir isch das sofort empfohle worde, vo minere Fraueärztin. Ha di ganzi Schwangerschaft gno. Zum de Bedarf abzdecke, miesstisch sehr sehr viel nüsslisalat mit Nüss ässe;-) Ich han follsüri au in minere Stillzyt gno. 9mt.
Du chöntisch dini FA au nacheme Präparat mit Folat fröge. Das wäri s natürlich Vitamin. Folsüri isch synthetisch Hergstellt. Ich weiss allerdings nöd öb das besser vom Körper ufgno wird...
ich hans nur i de erste 3 mt. gnah. nachher gar nüt meh. min frauearzt hät gfunde die vitaminpräparat seg gäldmacherei vo de grosse pharmamultis. mir mamis würed en mangel gspüre bevors am chind schaded. i weiss aber sust i mim umfäld niemert wo nüt gnah hend. sälbst die wo bim glieche fa sind wie ich, hends „unverantwortlich“ gfunde ohni. i glaub da macht eus würklich d‘werbig chli es schlächts gwüsse 🤷🏻♀️ und pbrigens isch bi eus vieles mit fohlsüri agriechered. muesch di mal chli achte, zb. uf vollkornprodukt häts oft das zeiche/label druf, zb. blevita
Mini FA hätt gseit gha v.a. VOR dä Schwangerschaft und die erste 3 Monat seig Folsäure wichtig. Nacher nüm, denn isch z.B. s Thema offene Rugge nüm aktuell
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
778
6
28
Mir isch das sofort empfohle worde, vo minere Fraueärztin. Ha di ganzi Schwangerschaft gno. Zum de Bedarf abzdecke, miesstisch sehr sehr viel nüsslisalat mit Nüss ässe;-) Ich han follsüri au in minere Stillzyt gno. 9mt.
Lg Céline
250
0
0
0