Hey zäme, ichmach mir sochli gedanke wegem impfe geg Corona... was haltet ihr defo? Es isch ebe so das ich mir chli en chopf mach wel ich no chind ha will. Und da mer ja noni weiss wases für folge schäde cha ha bin ich eher degege. Weni jetzt kei chind meh wür wele ha würis mache... wie gsehnd ich das? Wie isch eui Meinig dezue?
Machi mir zviel Gedanke?
Kommentare
9
0
1
531
Han au no e chinderwunsch.
Ich möcht niemert uberzüge, das muess jede für sich selber entscheide.
28
271
De Impfstoff isch schnäll „gfunde“ worde wills Corona scho lang git, Sars,mers ghört au dezue, also isch es nöd en vollkomene unbekannte virus, nur en umbaute, das es weltwiets interesse dra isch gsie, häts gnueg gälder geh zum die ganzi ufmerksamkeit uf de impfstoff zlege und isch somit schnäller gange eine uf die bestimmte spikes zmache
De impfstoff isch zwar en rna imstoff aber nöd en dna, aso er veränderet weder eusi dna no chan er unfruchtbarkeit mache
Min maa isch bereits gimpft und ich bin au bald dra(gsundheitswese) da ich corona gha han und nöd grad nur es bizzeli, will ich das definitiv nie meh so müesse duremache und darum staht für mich d impfig fest
Wänn keis guets gfühl häsch, dänn stimmts für dich nöd und suscht würi mi vo verschiedene quelle nomal gnau informiere ubd luege obs dänn passt oder nöd
51
Das findi aber e sehr wichtigi Information:
Genauso isch chum en andere Impfstoff so guet und usführlich testet worde, bevor er Zuelassig übercho hät.
Alli bürokratischi Hürdene wo do sind bis me en neue Stoff use bringe cha sind beschleunigt worde, me hät also nöd ewig möse uf e antwort warte.
86
13
55
9
669
781
Gute Antwort auf die Impf-Frage!
F: Werden sie sich eigentlich auch impfen lassen?
A: Ja, nachdem die Testphase für dieses Impfserum abgeschlossen ist und das wird jetzt ca. in 4 Jahren der Fall sein.
F: Das verstehe ich nicht, haben sie keine Verantwortung?
A: Weil ich mir und meinem Köper gegenüber große Verantwortung trage, muss ich die gesetzliche Testphase von mindesten 5 Jahren abwarten (Beginn 2. Quartal 2020). Alle Impfstoffe wurden bisher einer Mindesttestphase von 5 Jahren unterzogen (mit Doppelblindstudie 10 Jahre). Diese Zeit möchte ich abwarten und wenn dann die Risiken ausgetestet gering sind und die Erfolge zu sehen sind, werde ich mich impfen lassen.
F: Wissen sie den nicht das Geimpfte jetzt demnächst mehr Freiheiten und Möglichkeiten bekommen werden?
A: Ja, das ist mir bekannt und ich finde es nur richtig. Wer sich als lebende Testperson einer neuartigen genverändernden Impfung (mRNA) unterzieht, soll belohnt werden und auf jeden Fall mehr Möglichkeiten erhalten. Er unterzieht sich doch auch einem hohem Risiko. Ich für meinen Teil schränke mich gern ein und warte auf bessere Zeiten wo man dann wieder frei und ungestört alles genießen kann.
... uns was ich noch dazu sagen möchte:
Wenn sie nicht glauben können, dass es sich um eine Testphase handelt:
Die Zulassung aller aktuellen C.-Impfstoffe in der EU hat die EU selbst geprüft und als eine Notfallzulassung deklariert.
Eine Notfallzulassung findet nur mit Impfstoffen statt, bei denen die erste Testphase von 5 Jahren noch nicht abgeschlossen ist.
Das entspricht voll umfänglich der Wahrheit 😊
0
9
2
174
2
Und ja wäri Schwanger würi mi au ned Impfe la aber ich ha mich au nedemal getraut es Dafalgan nä oder en schluck Kaffi trinke "übertribe ich weiss"
39
bi aktuell grad i de 29ssw und lah mich nöd impfe und wets au nöd grad mache, willi no meh chind wet.
130
Denke de Körper und s Immunsystem sind für das gmacht sone chrankheit z bekämpfe und schützt euis besser wenn mir lerned demit z läbe anstatt all jahr oder sogar halb jahr wieder e sprütze.
Verurteile aber niemert wos macht söll jede mache wiener will aber finds doof dases viel lüt git wos nur uf grund vo ferie mached sich suscht aber nöd würded impfe. Bliebe lieber da und halt denn dihai wenni chrank bin.
9
76
141
169
860