Hey zäme, wie gahts euch inzwüsche so? Ich hoffe besser 😁Wüsset ihr scho wases git? Wänders überhaupt wüsse? Ich ha min nögste Termin i zwei Wuche und ich hoffe das mers denn gseht 😊
Ooooh toll gratuliere 😍
Und @Lele wenn erfahret ihrs? 😊Ich weiss nonig wases git. Nögst wuche hani weder termin und ich hoffe dases denn zeigt wases isch 😊
Hey @LeleDanke mir gahts sowit guet. Aber ich denke du weisch wies isch, es isch eifach alles astrengend jez 🤣 jez isch mini grossi au grad no chrank.. 🙈Und wie gahts dir? 😊
Guete Morge mitenand, hoffe ihr gnüsset d Festtäg. Ich bi absolut neu uf dere App und han ET am 21.01.22. Ha welle es lieb Grüessli da lah und hoffe eu allne gahts sowiit guet. 😊
Danke eu.
Ja üs gohts super. Sit gester simmer dihei. Sie isch en Schatz.
Ja am 24te am Obig isch mir dihei s Fruchtblose platz… den isch lang nüt passiert und wos den los gange isch isch sie noch 2h scho do xii uf natürlichem weg.🥰
@Lele
Nei bis zu de Wehe isch nüt xii. & den sinds scho immer stärcher worde. & mengisch sehr kurzi Wehepause.
Aber ja was mer ned alles macht für die chlii e Wunder.
Oh @Lele das sell müehsam si 😏 mir händ bi minere amigs Flatulex gäh und mitemne Wärmeküssi probiert zhelfe.. oder de Flügergriff.. die Sache scho probiert? En Gheimtipp hani susch leider ned.. hoffentli besserets gliiii! ❤️
@Peach viele Liebe Dank 😊 Eus gahts bestens danke, sind jetzt ready für zum Heigah. 💕 Freuet eus uu feschd. Geburt isch recht astrengend und denn leider schlussendli mitme Kaiserschnitt usgange.
@Lele Ohjee, eusi chlii het auscho feschd Buchweh, mir hend ez au Wärmechüssi und Pucke gmacht, Pucke isch super gsi hends Chriesisteichüssi eifachd integriert. Viel Glück 🍀
@Nia331 Ohje.. aber hauptsach am Schluss isch alles guet cho und ihr chönet euch guet erhole! Schön das ihr hei chönet, das isch nomol en spezielle Schritt 😍
Stimmt, pucke händs au gern 😊👍🏻
Oooh ich beniede euch scho chli, ich hoffe bi mir gahts au gli los 😅
@Peach Da hesch uu recht, hauptsach es isch am Schluss alles guet cho. Du seisch es, han vor de Huustür gad echli en Hüllchrampf gha wills eifachd so schön gsi isch ❤️😍👶🏼 Jöö wenn isch denn bi dir de ET? Musch entschuldige, bin ja no ziemli neu da. 😊😊 Happy Sunday
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
56
67
6
67
Ich merks au scho chli, isch s beste Gfühl 🤗
6
56
6
56
6
67
Und @Lele wenn erfahret ihrs? 😊Ich weiss nonig wases git. Nögst wuche hani weder termin und ich hoffe dases denn zeigt wases isch 😊
6
Den wünschii dir viel viel glüück 😘
56
6
67
6
56
Ahh so toll.😊 hend ihr de name scho?😊
@Lele Am 3.1 aber bis ez isch sie immer biz grosser xii mal luege wies am Zistig usxehd. Und du?
67
Ich han Termin am 26.1 😊
6
56
6
67
0
56
243
56
67
6
56
Ja üs gohts super. Sit gester simmer dihei. Sie isch en Schatz.
Ja am 24te am Obig isch mir dihei s Fruchtblose platz… den isch lang nüt passiert und wos den los gange isch isch sie noch 2h scho do xii uf natürlichem weg.🥰
6
Hesch starki schmerze gha?
0
56
Nei bis zu de Wehe isch nüt xii. & den sinds scho immer stärcher worde. & mengisch sehr kurzi Wehepause.
Aber ja was mer ned alles macht für die chlii e Wunder.
@Nia331 Danke.😊
6
6
67
Wünsche euch gaaaaanz e schöni Kennelernzyt ❤️
0
6
Ja isch alles zum glück super gange.. 😍 die chlii isch soooo goldig bechömed nöd gnuäg über vo ihrä.. 🥺
Danke viel viel mal.. 🌸
0
67
6
@Nia331 Dir wünschii denne au ganz viel kraft ♥️
0
56
6
0
6
0
6
67
Gnüssets!!!! 💕💕💕💕💕
Oh @Lele das sell müehsam si 😏 mir händ bi minere amigs Flatulex gäh und mitemne Wärmeküssi probiert zhelfe.. oder de Flügergriff.. die Sache scho probiert? En Gheimtipp hani susch leider ned.. hoffentli besserets gliiii! ❤️
0
@Lele Ohjee, eusi chlii het auscho feschd Buchweh, mir hend ez au Wärmechüssi und Pucke gmacht, Pucke isch super gsi hends Chriesisteichüssi eifachd integriert. Viel Glück 🍀
67
Stimmt, pucke händs au gern 😊👍🏻
Oooh ich beniede euch scho chli, ich hoffe bi mir gahts au gli los 😅
0