I freu mi uf jede Wuche Wechsel 🥰 ja i han ab und zue zkämpfe mit Übelkeit aber es isch ertragbar. Müdigkeit isch fast schlimmer... Wenn me schaffe muess isch das nicht ohne.. 😉
@PaM danke dir Liebi.😊 Dänke immer wieder a di und die andere Hibbel-Froue. Lise bi euch gärn no mit u drücke euch Düüme..🥰😘
@lachuli ja isch wieder besser, i ha wück am nami 2 stung dedür gschlafe i ja das so bruucht..🙊🙈 ha ou scho mega vorfreud mit diir uf di Termin morn..😊🥳
So i han Update... FA meint i bin erst in de 6 Wuche.... Herz ♥ Het me nonit ghört wells no zklei isch.. Fruchthöhle gseht super us... Min Wurm han i au gseh... Han nächst Donnstig am 17h wieder e Termin.. I hoff i gseh den meh...
Ultraschall isch vaginal gsi.... Oh den chum i wieder vor euch dra... Han am 22 Juli am 17h wieder e Termin.. Am Fritig 23 Juli flieg i nach 🇪🇸 und chum erst 1 Monet spöter wieder hei... Darum mach i scho wieder in 1 Wuche Kontrolle..
I han hüt zum Znacht Thay gässe und jetzt isch es mir schlecht 🤢
@lachuli aah okey ja wede so lang wäg bisch würdi ou wieder e termin mache..😊
Auso isch bi mir so es uuf und abe mau geits guet när wieder mega schlächt..richtig müehsam...
Morge zämme
Wie gohts euch so?
Han geschterd mehrmols mit Übelkeit zkämpfe ka...
Hüt bin i mit Kopfweh verwache...
Mini Brüst händ geschterd Obe massiv gspannt...
Guete morge 😊 @lachuli ha mi gesht aau nid so guet gfühlt, ish mr schlächt gsi und ha e mega zieh kha im Unterlieb aber jetzt ish widdr nüt meh 😊denn hoffi sKopfweh ish bald besser(:
Das mit de Brüst khenni zue guet us de erste ss.
Hei Zämme, so nach däm turbulänte Weekend bini o wieder chli aktiver.
Hüt chummi i die 8. Wuche u mit de Übukeit geits mega guet. Mir wird eifach meega schlächt wenni länger nüdmeh gässe ha, auso das schlaht när wück gad ii winne bombe u muess mi zwinge öppis z ässe..😅😅🙈
Wie geits euch und eune Krümels? 😊
Morge zämme
I han geschterd de ganz Morge zkämpfe ka mit Übelkeit 🤢
Muess mi dezue zwinge öpis zesse den gohts...
Hüt gohts besser... I bi froh han i gli Ferie ☀️ 🌴 🥰
Willkomme in die 8 Wuche 🥰
I bin gspannt uf Donnstig... Den wird ichs hoffentlich erfahre wie wiit ich def. bi... 😉
@lachuli ja am beschte steusch näb z bett scho zwieback de chasch grad bim erwache öppis ässe das houft sicher wüu üs isch schlächt we de Zuckerspiegu abegeit.
Ig ha näschti Wuche Mittwuch mi 1. Us. 🥳 Bi scho meega gspannt.
Stimmt 😃 nächst Mittwuch isch es be dir endlich sowit. 🥰
Ja i muess das mache mitem Zwieback... 😉
Min Maa isch in Spanie und chan am Donnstig nit mitcho....
I wirds Filme... So isch er ebitz au debi... 😉
Hoi zämme
Min Termin hüt isch guet gange. Mis Schätzeli im Buuch isch gwachse... I bin tatsächlich zruck datiert worde... Mis neue ET isch de 14.03.2022...
♥ Het gschlage...
Min nächste Termin han i erst am 30.08.
danke ☺️ freu mi grad mega, aber e gwüssi angscht vor ere FG isch au debi…
ha zwar scho 2 gsundi girls aber bi beidne zerscht e FG gha… hoff dasmol klappts ohni FG
@momofgilrs bi mir isches die 1. Ss und vore FG hani so mega angscht. Ganz ganz zu beginn bini immer uf wc ga luege ob bluet dra isch. Ig hami fascht wahnsinnig gmacht. Mittlerwille bini scho entspannter und lose uf mi körper wenner rueh wott oder süsch öppis.😊 Wie isch di tesch hüt morge gsih? 🥰
@Nalan83 auso ig verfouge d Hibbelgruppe ouno 😊 flissig ❤️ u das chunnt bi euch aune guet..🍀
@lachuli hüt geitsmer guet. I ha o immer wieder mit übukeit z kämpfe. Entweder isches übukeit wüu ig öppis sött ässe oder wüu ig z viu gässe ha. Isch mega mühsam und e richtegi grad wanderig. Wück 1 gäbeli cha alles ändere..😅
Müedikeit geit no, schlafe am mittag meischtens no so 30min.
Was ig aber merke, iz hets agfange, dass ig nachts uf muess ga bisle. Ig chas nümme häbe bis am morge..🙄😅
guete morge,
hüt isch wieder e fiini linie gseh… hmmm, d freud isch grad no chli dämpft… hoff eifach es chunnt guet….
ha keini azeiche bis jez, aber das hani bis jez no in keinere gross gha, nur chli müedigkeit aber das hani sowieso mit zwei chind 🙈
@momofgilrs auso bi miim 1. Tescht hettme fasch ke linie xeeh. Auso wück chuuum öppis..🙊 muesch süsch mau ide Hibbelgruppe luege dert isch sogar no es foti drin vom 1. Tescht..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
177
4
11
177
426
11
@PaM daaaanke... I hoff be dir klappts gli 😘
177
@lachuli ja isch wieder besser, i ha wück am nami 2 stung dedür gschlafe i ja das so bruucht..🙊🙈 ha ou scho mega vorfreud mit diir uf di Termin morn..😊🥳
177
11
11
177
11
Ja han mis erste Bildli becho... Me gseht nonit viel 😍
Wenn händ Ihr Eure erste Termin?
426
177
Mi termin isch am 28.07.2021🤩
4
11
I han hüt zum Znacht Thay gässe und jetzt isch es mir schlecht 🤢
177
Auso isch bi mir so es uuf und abe mau geits guet när wieder mega schlächt..richtig müehsam...
11
Wie gohts euch so?
Han geschterd mehrmols mit Übelkeit zkämpfe ka...
Hüt bin i mit Kopfweh verwache...
Mini Brüst händ geschterd Obe massiv gspannt...
4
Das mit de Brüst khenni zue guet us de erste ss.
11
Wünsch dir e schöne Sunntig ☀️
4
11
177
Hüt chummi i die 8. Wuche u mit de Übukeit geits mega guet. Mir wird eifach meega schlächt wenni länger nüdmeh gässe ha, auso das schlaht när wück gad ii winne bombe u muess mi zwinge öppis z ässe..😅😅🙈
Wie geits euch und eune Krümels? 😊
11
I han geschterd de ganz Morge zkämpfe ka mit Übelkeit 🤢
Muess mi dezue zwinge öpis zesse den gohts...
Hüt gohts besser... I bi froh han i gli Ferie ☀️ 🌴 🥰
Willkomme in die 8 Wuche 🥰
I bin gspannt uf Donnstig... Den wird ichs hoffentlich erfahre wie wiit ich def. bi... 😉
177
Ig ha näschti Wuche Mittwuch mi 1. Us. 🥳 Bi scho meega gspannt.
Chunnt eue Partner bim 1. Us mit?
11
Ja i muess das mache mitem Zwieback... 😉
Min Maa isch in Spanie und chan am Donnstig nit mitcho....
I wirds Filme... So isch er ebitz au debi... 😉
11
Hüt bin i au in die 8 Wuche acho 🥰
Han de ganz Morge Meetings... Um so schöner wird de Fürobe 🥰
Wünsch Euch e schöns Tägli ☀️
177
Bi mir geits nidmau meh e wuche... U woni de Termin gmacht ha hani z gfüuh gha boaah es geit eewigs...🙊
11
Ja stimmt... Ziet goht doch schnell ume 🥰
11
Min Termin hüt isch guet gange. Mis Schätzeli im Buuch isch gwachse... I bin tatsächlich zruck datiert worde... Mis neue ET isch de 14.03.2022...
♥ Het gschlage...
Min nächste Termin han i erst am 30.08.
4
11
4
0
ha grad biz nochegläse ☺️ @lachuli das tönt jo mega guet 🥰🥰
11
Ja bis jetzt tönts super... I hoff min Schatz entwickelt sich witer so guet.
177
Mit wärde sicher brichte..😊
@momofgilrs ooh megs toll..🤩 gratuliiere 😊
0
ha zwar scho 2 gsundi girls aber bi beidne zerscht e FG gha… hoff dasmol klappts ohni FG
11
669
11
177
@Nalan83 auso ig verfouge d Hibbelgruppe ouno 😊 flissig ❤️ u das chunnt bi euch aune guet..🍀
11
I han immer wieder es liichts Steche rechts.... Chli mit Übelkeit zkämpfe und extrem müed... Am 09h flieg ich nach Spanie 🇪🇸
177
Müedikeit geit no, schlafe am mittag meischtens no so 30min.
Was ig aber merke, iz hets agfange, dass ig nachts uf muess ga bisle. Ig chas nümme häbe bis am morge..🙄😅
11
Ah sicher das goht no be mir... I bi eifach immer so früeh wach 😅
I hoff i chan morn usschlofe...
0
hüt isch wieder e fiini linie gseh… hmmm, d freud isch grad no chli dämpft… hoff eifach es chunnt guet….
ha keini azeiche bis jez, aber das hani bis jez no in keinere gross gha, nur chli müedigkeit aber das hani sowieso mit zwei chind 🙈
177
11
0
0