Hey zeme Bi vor kurzem gad 25i worde und mini Tochter isch 6 Monat alt. Kenne leider nid viu Mamis im ähnleche alter und würd mi über ustusche und evtl. eppis unterneh mit de chline freue.
Hei zeme, bi ou 21i u mini chlini isch gad 9 mönet alt u si vo gerzensee 🥰 würd mi ou über ustusch u kontakt freue wou i nid viu mamis i dem alter kenne ☺️
Hallo zäme
I bi 29i, mini tochter wird iz de 2i und vor 2 wuche isch mi sohn uf d wäut cho. Mir si vor umgäbig solothurn und würde üs fröie uf angeri mamis mit kids im gliche auter
Hallo zäme
Ich bi zwar nümme ganz so jung mit mine 38 Jahre aber ich ha dänkt ich melde mi glich mal:-)
Ich kume us Moosseedorf und üsi Tochter isch jetzt de gli 9 Mönet alt.
Mer würde üs sehr über Kontakt mit anderne Mamis Papis freue:-)
Uhuu zämä,bi ou nüm ganz ä so jung,abr viellicht het ja öbr glich lust mi u mini 4 monategi auti tochter lerä z kennä?!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
168
13
6
168
2
4
430
Bi vo bümplitz
430
2
1
i bi 23i chume us dr Umgebig Solothurn und ha eh 3 monat auti tochter. 🥰
Het öpper lust ufenes treffe mit de chline ☺️
Lg Carol
430
430
1
9
I bi 29i, mini tochter wird iz de 2i und vor 2 wuche isch mi sohn uf d wäut cho. Mir si vor umgäbig solothurn und würde üs fröie uf angeri mamis mit kids im gliche auter
13
4
168
1
Ig bi 20gi, vo Konolfinge und wirde im August zerste mal Mami. Würd mi sehr über Kontakt mit angerne Mamis/Papis fröie😊
10
Ich bi zwar nümme ganz so jung mit mine 38 Jahre aber ich ha dänkt ich melde mi glich mal:-)
Ich kume us Moosseedorf und üsi Tochter isch jetzt de gli 9 Mönet alt.
Mer würde üs sehr über Kontakt mit anderne Mamis Papis freue:-)
6