Weiss nicht mehr weiter. Mini war nie ein guter schläfer. Nun ist er 5.5 jahre braucht jeden abend 2-3 stunden zum einschlafen, schläft nie alleine und nie durch. Er kommt ende august in den kindi, und wird im dezember grosser bruder.
Wie soll ich das schaffen? Wir haben alles probiert, schlafberatung, homeopathie, osteo, kineseologie usw.
Wenn ich wütend werde nützt es nichts, wenn ich verständnins habe nützt es nichts, wenn ich es akzeptiere hilft es nichts. Er ist den ganzen tag müde macht aber trotzdem nie ein auge zu und will immer etwas machen.
Ich weiss nicht mehr weiter…
Kommentare
778
1
55
778
Mi Gross schloft au nid allei ii mit 5i und er isch no bi üs im Zimmer. Het sis grosse Bett näbe üsem.
55
55
1
55
33
6
Chinder bruched amäl ziit und vorallem wener jetzt die nöchii brucht nur geh au wenns mengisch stresst glaub mehr irgendwenn wirts dir garantiert fehle wills nümme ume isch ☺️ daher gnüsses..
241
Ihre hilfts wenn mir im Bett no de hütig Tag bespräche u so alles chönne abhake. U mengmal scho de nöchsti Tag plane zäme.
Ner überchund si no e Beinmassage. Derna blib i bi ihre Händli haltend u warte bis si schlaft.
Am Afang hämer au immer lang gha. Aber sid dem mirs so mache, klappets meisstens innert 30 Min.
D Witz isch, je nervöser ich bi, je länger gats.
0
49
21