Wir wohnen in Nunningen SO also recht nah zum Baselbiet . Meine Tochter wird im Dezember 2 Jahre alt. Da wir erst neu aus dem AG gezügelt sind würden wir uns über neue Kontakte freuen!
Hallo Laurii1
Mir wohne in Brislach und würde eus au über neui bekanntschafte freue. 😊 eusi tochter isch 3.5 Mönet alt
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
unsere sohn isch hüt genau drei mönet alt;-) vo wo bisch du genau? Bi vo allschwil.
Ganz e liebe Gruess
Kar Yee
0795586707
2
1
Wohn in Basel-Stadt und mini Tochter isch jetzt 8 Mt alt.
2
Mini Tochter isch jetzt 6.5 Monet alt und es würd uns freue neui Bekanntschafte zschliesse, mir sin au us Allschwil
3
Suech au e Mami, wo in mim Alter isch (41ig).
Wo au e Bueb hät, wo um die 2 Johr isch, mol zum öpis abzmache.
Würd mi freue.
Griessli
3
Wir wohnen in Nunningen SO also recht nah zum Baselbiet . Meine Tochter wird im Dezember 2 Jahre alt. Da wir erst neu aus dem AG gezügelt sind würden wir uns über neue Kontakte freuen!
0
Mir wohne in Brislach und würde eus au über neui bekanntschafte freue. 😊 eusi tochter isch 3.5 Mönet alt