So clearblue schickt mir jetzt en neue test mues abwarte kakt mich am fürchterlech ah😅 und eh neue kaufe maggi jetzt au nid weni eh eine bechume bi immer no Symptom los
@lachuli hei liebs danke u duet mer mega leid das du o widr dert düre muesch❤️😭 hoffe mer das es znächscht mau klappet 🙏❤️ ha 2 gsundi buebe das duet mi ufmuntere. hoffe eifach das aues usechunt ohni das i muess ga useschabe... isch bi dir scho aues duss? si hei mer gseit i söu medis nä das es schneller usegeit u i nid so lang blüete weiss aber ni ob i söu oder mau abwarte ob mi Körper vo allei aues use duet...
@Sarah 19 91
I han Tablette gnoh ka zum stärker bluete... Han ebbe sehr wenig bluetet ka jetzt hoff i dass alles dusse isch... Han Kontrolle am Mäntig... Bin gspannt was bi de Kontrolle usechunt....
hey froue ha hüt notfaumässig müesse operiere.. ha stunde lang so fescht blütet das i aues vou ha gha dür binde u hose vou gwäb... 😭 es isch so schlimm gsi.. jetzt hei si e currettage gmacht und usgsugt u iz vori gad hei cho. es geit mer viu besser und Blüete nur no wi e mens. bi froh chani iz ganz abschliesse 🙏
So lüt…. Bi gester spital ha am mittag blüetige kha und uf einish so starki schmerze becho… jetzt isch ungewiss me het nüd vo ssw gse hormone sind aber da jetzt muesi morn am 6i nomol bluet abgäh zum luege ob no eh ssw bestaht me het öppis ade eierstöck gse cha endwieder de eisprung si oder mini ssw bi langsam so kaputt am verzwifle … hoffe zbeste blüetig isch immer no fin da…
Ha angst bi jedem wc gang öppis zgse.. 😔 ha so eh ungwüssheit ob mis baby no da isch oder scho gange isch …
Duet mer mega leid zläsä!! isch gar nüd da gsi ke fruchthöle nix im US? hoffe nid das e ELSS isch!! haltisch üs ufem loufende... u wünsxhe dir gaanz viu glück❤️
Garnüd hani gse … nach de zyklus söt hüt 6+3 si (und i dere wuche würdsh ja sho öppis gse) aber ha ja de clearblue gmacht da hets mir azeigt dasi erst ide 3-4wuche bi also denke bi höchstens ide 5w cha sie das es würk no zueh frühe isch öppis zgse oder das ichs i dem sho verlore ha oder eh eileter ssw isch… mal abwarte uf morn
Hoii ja es geit einigermasse ha mich hüt abglenckt mit totali huus umgstaltig😅 chind sind wie stern mengi schaffets eifach nid ganz ah bode♥️✨ und verglühe no voher de arzt het mir viel muet gäh und het trotz notfalldienst sehr viel zit für mich gno und het mir mini ganze frage chöne beantworte jetzt erhohli mich und luege witter ob ich doch no es 3ts chind möchti (vorallem au mah) lueges de mal imene monet ah☺️ wünsche allne schwangere schöni zit und bliebet gsund und alli wo uf sis wunder warte hoffnig nid ufgäh ♥️gott het sin plan au wen er nid für üs mönsche verständlich isch
Hallo zäme, ich bechum mit Glück au es AprilBaby, ET 27.04.. min erste Kontrolltermin hani aber leider erst inere Wuche😅 Freu mich uf en spannende Ustusch mit eu🤩 lg
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
Es tuet mir so leid 😔 i han mi Wurm im August leider au verlore... I weiss genau wie du dich fühlsch...
430
@lachuli Au dir alles gueti und verfolge au scho lang euri hibbel gruppe hoffe au für dich das bald dis wunder dörfsh ide arme ha ♥️🍀
1
11
430
430
1
151
151
11
I han Tablette gnoh ka zum stärker bluete... Han ebbe sehr wenig bluetet ka jetzt hoff i dass alles dusse isch... Han Kontrolle am Mäntig... Bin gspannt was bi de Kontrolle usechunt....
430
151
430
1
151
430
1
1
430
430
1
28
1
28
430
Ha angst bi jedem wc gang öppis zgse.. 😔 ha so eh ungwüssheit ob mis baby no da isch oder scho gange isch …
1
151
Duet mer mega leid zläsä!! isch gar nüd da gsi ke fruchthöle nix im US? hoffe nid das e ELSS isch!! haltisch üs ufem loufende... u wünsxhe dir gaanz viu glück❤️
430
Danke♥️
151
11
430
430
Ich ha leider mini ssw verlore
11
151
1
430
1
1
1
Eg ha am 20.04. de Termin und schliesse mi do gern aa.
1
Mir si gloub nid so viu do i derä gruppe🙈
1
1
28
1
1
1
28
1
De heit der scho gha?
1